eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku - nr sprawy 20/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58617

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku - nr sprawy 20/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, do kontaktów: Marta Mariańska, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. +48 42 6792640, fax +48 42 6792640, e-mail: zaopatrzenie@sonnenberg.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sonnenberg.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, Sekretariat Dyrektora, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6793067, fax 042 6793067, e-mail: szpital@sonnenberg.lodz.pl, www.sonnenberg.lodz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: S.P.Z.O.Z.; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku - nr sprawy 20/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Magazyn Medyczny I Szpitala Miejskiego im. dr. E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Zamówienie podzielono na 15 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane pakiety. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Kserokopie deklaracji zgodności z normami i warunkami technicznymi, wydanych przez producenta lub kserokopie certyfikatów wydanych przed niezależną jednostkę certyfikującą, potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt medyczny jednorazowego użytku (i inny) wymagań obowiązujących w Unii Europejskiej, z zaznaczeniem, których pozycji dotyczą. 2. Stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) dla wyrobów z klasy IIb i III wymaga się załączenia zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE z zaznaczeniem, której pozycji dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 i nie być wykluczonym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity - Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego organu rejestrowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawa z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej nakłada obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. - aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu odpowiednio w płaceniu podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonnenberg.lodz.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego lub przesłana drogą elektroniczną, odpłatnie za zaliczeniem pocztowym - koszt specyfikacji 36,60 zł brutto + koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 10:00, I Szpital Miejski im. dr E. Sonnenberga, ul. Pieniny 30, 92-003 Łódź, Polska - pokój Kierownika Działu Technicznego, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, przyziemie szpitala.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W celu oceny jakości i zgodności oferowanego sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dołączenie do oferty próbek. Wykaz wymaganych próbek zawarty w SIWZ. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1. 1) Krótki opis: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - 104 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2. 1) Krótki opis: Zestaw do cewnikowania - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3. 1) Krótki opis: Rękawice foliowe, lateksowe, chirurgiczne i antyalergiczne nitrylowe - 9 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4. 1) Krótki opis: Venflony dożylne antyalergiczne - 4 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5. 1) Krótki opis: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - różny - 6 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6. 1) Krótki opis: Obłożenie pola operacyjnego - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7. 1) Krótki opis: Bielizna oraz środki ochrony indywidualnej - 14 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8. 1) Krótki opis: Opakowania sterylizacyjne jednorazowego użytku, taśmy oraz wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji - 31 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9. 1) Krótki opis: Jednorazowe zestawy do drenażu klatki piersiowej i punkcji opłucnej, sonda Sengstakena - 5 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10. 1) Krótki opis: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla działu anestezjologii. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11. 1) Krótki opis: Igły do nakłuć lędźwiowych oraz wkłuć centralnych - 3 pozycje. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12. 1) Krótki opis: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku i inny - 18 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13. 1) Krótki opis: Sprzęt medyczny jednorazowego i wielorazowego użytku do małoinwazyjnych zabiegów chirurgicznych - 18 pozycji. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60 000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14. 1) Krótki opis: Siatka chirurgiczna do przepuklin - 1 pozycja. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet nr 15. 1) Krótki opis: Barwne oznaczniki typu Codolops. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6000 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. ocena techniczna (jakość) 20 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.