eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych i szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58608

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Ełk: przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych i szewnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Lewczuk, ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6209553, fax 087 6209576, e-mail: zaopatrzenie-pm@elk.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.promedica.elk.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: "Pro-Medica" w Ełku sp. z o. o.; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych i szewnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka Zakładowa w "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych i szewnych w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części "SIWZ". Przedmiot zamówienia obejmuje 19 pakietów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Pstępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ( min.2 dokumenty potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 7. Informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. nie mniejszą niż odpowiednia dla: Pakiet I - 65 000 zł Pakiet II - 25 000 zł Pakiet III - 40 000 zł Pakiet IV - 2 000 zł Pakiet V - 2 500 zł Pakiet VI - 45 000 zł Pakiet VII - 5 000 zł Pakiet VIII - 15 000 zł Pakiet IX - 4 000 zł Pakiet X - 65 000 zł Pakiet XI - 8 000 zł 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 19 Pakietów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet I - 1900 zł. Pakiet II - 650 zł. Pakiet III - 1200 zł. Pakiet IV - 60 zł. Pakiet V - 70 zł. Pakiet VI - 1300 zł. Pakiet VII - 120 zł. Pakiet VIII - 400 zł. Pakiet IX - 100 zł. Pakiet X - 1800 zł. Pakiet XI - 200 zł. Pakiet XII - 100 zł Pakiet XIII - 3 200 zł Pakiet XIV - 50 zł Pakiet XV - 40 zł Pakiet XVI - 50 zł Pakiet XVII - 850 zł Pakiet XVIII - 15 zł Pakiet XIX - 30 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w Pstępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24.1 i 2 Ustawy. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ( min.2 dokumenty potwierdzający należyte wykonanie dostawy). 7. Informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. nie mniejszą niż odpowiednia dla: Pakiet I - 65 000 zł Pakiet II - 25 000 zł Pakiet III - 40 000 zł Pakiet IV - 2 000 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w "Pro Medica" w Ełku Sp. z o.o. ul. Baranki 24, V piętro, pokój 506 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena 30,00 zł + VAT + opłata pocztowa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 11:00, Pro Medica" w Ełku Sp. z o.o., ul. Baranki 24, 19-300 Ełk pokój 502.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet I. 1) Krótki opis: Szew pleciony I. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 12 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet II. 1) Krótki opis: Szew pleciony II. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Pakiet III. 1) Krótki opis: Szew niewchłanialny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 19 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Pakiet IV. 1) Krótki opis: Szew pleciony syntetyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Pakiet V. 1) Krótki opis: Szew pleciony jedwabny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Pakiet VI. 1) Krótki opis: Szew monofilamentowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 7 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Pakiet VII. 1) Krótki opis: Szew niewchłanialny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Pakiet VIII. 1) Krótki opis: Szew niewchłanialny, syntetyczny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Pakiet IX. 1) Krótki opis: Drut stalowy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Pakiet X. 1) Krótki opis: Siatki chirurgiczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 5 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Pakiet XI. 1) Krótki opis: Hemostatyki wchłanialne I. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Pakiet XII. 1) Krótki opis: Hemostatyki wchłanialne II. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Pakiet XIII. 1) Krótki opis: Opatrunki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 29 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: Pakiet XIV. 1) Krótki opis: Opatrunki hydrokoloidowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: Pakiet XV. 1) Krótki opis: Opatrunki przezroczyste. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 2 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: Pakiet XVI. 1) Krótki opis: Opatrunki chłonne hydrofobowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: Pakiet XVII. 1) Krótki opis: Plastry. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12. 3) Wielkość lub zakres: 6 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 18 Nazwa: Pakiet XVIII. 1) Krótki opis: Opatrunek typu Bactigrasy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 19 Nazwa: Pakiet XIX. 1) Krótki opis: Opatrunki alginianowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 3 pozycje. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.