eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › odbiór i utylizacja odpadów kuchennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-21

Śrem: odbiór i utylizacja odpadów kuchennych
Numer ogłoszenia: 58570 - 2008; data zamieszczenia: 21.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4430, ul. Sikorskiego 2, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2831714, fax 061 2831802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4430.glt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbiór i utylizacja odpadów kuchennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (CPV 90100000-8) w ilości szacunkowej około 81.000 kg (kod 20 01 08 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. nr 112, poz. 1206) w czasie trwania całego zamówienia (w skali miesiąca 9.000kg a dziennie 300kg). Termin odbioru odpadów: - poniedziałek, środa, piątek, sobota z wyłączeniem dni świątecznych w okresie od podpisania umowy do 30.04.2008r i od 01.10.2008r. do 31.12.2008r. w godzinach 08.00-12.00; - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota w okresie od 01.05.2008r. do 30.09.2008r. z wyłączeniem dni świątecznych w godzinach 08.00-12.00; - w szczególnych przypadkach (np. w czasie ćwiczeń wojskowych) na telefoniczne zgłoszenie zamawiającego; - w przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada w dzień świąteczny, usługę należy wykonać w dniu następnym po dniu świątecznym. W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów własnym środkiem transportu (samochód z rampą samozaładowczą lub samodzielnie będzie dokonywał załadunku odpadów na samochód) oraz dodatkowo zapewni (użyczając zamawiającemu w cenie zamówienia) niezbędną ilość pojemników dostosowanych do przechowywania i transportu odpadów (pojemniki szczelnie zamykane, hermetyczne, min. 100 litrów, o pojemności całkowitej co najmniej 600 litrów). Wykonawca będzie przeprowadzał mycie i dezynfekcję pojemników we własnym zakresie. Przekazywanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów potwierdzonych przez wykonawcę i kierownika stołówki żołnierskiej JW. 4430. Płatność raz na miesiąc, przelewem za ilość faktycznie przekazanych odpadów. Zamawiający zastrzega, że ilość przedmiotu zamówienia może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - załącznik nr 5, 2. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6, 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, 4. Aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracji państwowej na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania (art. 28 ust. 1) oraz odzysku lub unieszkodliwiania odpadu (art. 26 ust.1) stanowiącego przedmiot zamówienia na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.) - załącznik nr 8, 5. Decyzje właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu drogowego, na podstawie art. 4 ust. 3, art.6 ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. nr 69, poz. 625 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego z dnia 3 października 2002r. - załącznik nr 9, 6. Decyzje właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadająca numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego na podstawie art. 4 ust.3, art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych (Dz. U. nr 69, poz. 625 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 marca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia przez Głównego Lekarza Weterynarii systemu numeracji dla zakładów oraz podmiotów prowadzących niektóre rodzaje działalności gospodarczej (Dz. U. nr 52, poz. 464 z późn. zm.) - załącznik nr 10, Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4430.glt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 ŚREM.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 08:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 4430 ul. Sikorskiego 2 63-100 ŚREM Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.