Ogłoszenie z dnia 2020-09-16
Ogłoszenie nr 585589-N-2020 z dnia 2020-09-16 r.
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o.: Sukcesywne dostawy autogazu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
91627194000000, ul.
ul. Angowicka
53
,
89-600
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 976 511, e-mail
mzkchojnice@op.pl, faks
523 973 566.
Adres strony internetowej (URL): www.mzkchojnice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_chojnice
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzkchojnice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_chojnice
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma tradycyjna papierowa
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy autogazu
Numer referencyjny:
ZP-07/2020/DM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy w ciągu dwóch lat od dnia 01.11.2020r do dnia 31.10.2022r., gazu skroplonego (LPG) w ilości - 340 000 litrów. 2. Dostarczony gaz skroplony (LPG) musi: 2.1 Spełniać wymagania jakościowe dla gazu skroplonego (LPG) PN-EN 589+A1:2012P określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 3 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2014 roku poz. 1728 z późniejszymi zmianami), a w szczególności określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 roku w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego LPG (Dz. U. z 2016 roku poz. 540); b) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 31 stycznia 2007 roku w sprawie sposobu pobierania próbek gazu skroplonego (Dz. U. z 2007 roku nr 44 poz. 279); c) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 17 stycznia 2017 roku w sprawie metod badania jakości gazu skroplonego LPG (Dz. U. z 2017 roku poz. 159). 3. Zamawiający wymaga aby paliwo było dostarczane przez Wykonawcę własnymi lub wynajętymi (dzierżawionymi) autocysternami samochodowymi, spełniającymi wymagania określone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym materiałów niebezpiecznych (Dz. U. 2016r., poz.1834 z późn. zm.) 4. Wielkość pojedynczej dostawy i cykle dostaw cząstkowych: od 4.000 do 8.000 litrów - 4-6 dostaw w miesiącu, 5. Odbiór dostaw na podstawie pisemnego protokołu - loco magazyn odbiorcy Chojnice, ul. Angowicka 53 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 - 18.00. 6. Termin dostaw autogazu na podstawie telefonicznego lub pisemnego (e-mail, fax) zamówienia w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku. 7. Odbiór dostawy w magazynie Zamawiającego na podstawie legalizowanego licznika autocysterny. 8. Do każdej dostawy należy dostarczyć potwierdzone świadectwo jakości od danego producenta lub uprawnione laboratorium wykonane nie wcześniej niż 7 dni przed dostawą. Świadectwo jakości musi zawierać wyniki analiz parametrów określonych w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14.04.2016 roku (Dz. U. Z 2016 roku poz. 540). Świadectwo jakości stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego zamówionej partii paliwa i będzie oznaczonym załącznikiem do dokumentów dostawy. Nie dostarczenie świadectwa jakości spełniającego wymagań upoważnia Zamawiającego do odmowy przyjęcia dostawy ze skutkami obciążającymi dostawcę. 9. Termin płatności za dostawy cząstkowe: 21 dni od dnia dostawy lub prawidłowo wystawionej faktury VAT za dostawę cząstkową.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 523600,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-01 lub zakończenia: 2022-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży następujące dokumenty i oświadczenia dot.:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - tj. aktualną na dzień składania ofert koncesję na obrót autogazem
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Zamawiający informuje, że niniejsze postępowanie toczy się z zastosowaniem art. 24a PZP.
W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał, czy
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego
Europejskiego Dokumentu Zamówienia (zwanego dalej JEDZ). Informacje zawarte w powyższym
oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) sporządza się zgodnie z formularzem określonym w
Rozporządzeniu Wykonawczym Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5 stycznia 2016r. (Dz. Urz. UE nr L3 z dnia
6 stycznia 2016) ustanawiającym standardowy formularz jednolitego europejskiego dokumentu
zamówienia. Wzór oświadczenia własnego JEDZ stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający zaleca korzystanie z aktualnej instrukcji wypełniania JEDZ dostępnej na stronie
internetowej Urzędu Zamówień Publicznych.
JEDZ powinien zostać złożony w formie tradycyjnej papierowej (jeżeli Wykonawca będzie składał
ofertę w formie papierowej) lub w postaci dokumentu elektronicznego (podpisanego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub poświadczonej kopii w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (jeżeli będzie składał ofertę w formie
elektronicznej).
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w jednolitym dokumencie (JEDZ), części
zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez
Wykonawcę firm podwykonawców.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich braku
podstaw do wykluczenia, w zakresie jakim powołuje się ich zasoby, w celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu, składa także JEDZ dotyczące tych podmiotów, odrębnie dla każdego
podmiotu, zawierający informacje wymagane w Części II: "Informacje dotyczące Wykonawcy" sekcja A i
B oraz Części III: "Podstawy wykluczenia", należycie wypełniony i podpisany przez dane podmioty.
O ile ma to znaczenie dla określonych zdolności, na których Wykonawca polega, Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca dołączył dla każdego z tych podmiotów także informacje zawarte w Części IV JEDZ
" Kryteria kwalifikacji"
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, JEDZ składa każdy z tych
Wykonawców. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępujący do postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wnoszą wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone
w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego wskazany w pkt 4 niniejszego rozdziału przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale.
2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu (w walucie złoty polski)
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r . o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r.
poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. Poz. 1089).
3. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać - co najmniej następujące warunki:
1) ustalić beneficjenta gwarancji tj. jego nazwę i adres;
2) określać kwotę gwarantowaną w złotych;
3) określać termin ważności gwarancji (termin ważności gwarancji nie może być, krótszy niż termin
związania Wykonawcy ofertą złożoną w postępowaniu);
4) określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia oraz tytuł (np. Wadium);
5) być gwarancją samoistną, nieodwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wnieść na rachunek bankowy Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą w Chojnicach prowadzony przez BANK MILLENNIUM S.A.
Nr 10 1160 2202 0000 0000 60881219 z dopiskiem WADIUM - Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy autogazu.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest podać nr rachunku bankowego, na który Zamawiający ma zwrócić wadium. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy nie złożył dokumentów
lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem postanowień pkt 7.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
11.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Chojnicach. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia w formie tradycyjnej papierowej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym Gwaranta należy złożyć wraz z ofertą.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie tradycyjnej papierowej i formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/mzk_chojnice
2. Ofertę sporządzoną w postaci elektronicznej i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym składa się za pośrednictwem Platformy -Platformy Zakupowej Zamawiającego poprzez Formularz składania oferty.
Ewentualna zmiana lub wycofanie oferty odbywają się również z pośrednictwem tego formularza. Złożenie nowej oferty powoduje wycofanie uprzednio złożonej.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu, zawiera Regulamin Platformy dostępny na stronie Platformy
(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).Wykonawca składający ofertę akceptuje Regulamin. Wykonawca zakładający konto Użytkowania musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego przy ulicy Kościerskiej w Chojnicach
- Opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania pn.: "Poprawa efektywności energetycznej oraz rozwój OZE-termomodernizacja(..)
- Przebudowa placu zabaw w Parku Tysiąclecia w Chojnicach na działce o nr ewid. 1752/153
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku Chojniczki - Jarcewo.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.