eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › pełnienie funkcji Inżyniera i pomocy technicznej podczas realizacji Projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-31

POZYCJA 5854

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Żyrardów: pełnienie funkcji Inżyniera i pomocy technicznej podczas realizacji Projektu: Dostosowanie infrastruktury Miasta Żyrardów i Gminy Jaktorów do wymagań Dyrektyw UE w zakresie gospodarki wodno - ściekowej i wody pitnej w ramach Funduszu Spójności CCI 2005/PL/16/C/PE/002 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" sp. z o.o., do kontaktów: Grzegorz Klociński, ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, tel. 046 8554041 w. 255, fax (046) 855 32 80, e-mail: pgktech@wp.pl, www.pgk.zyrardow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera i pomocy technicznej podczas realizacji Projektu: Dostosowanie infrastruktury Miasta Żyrardów i Gminy Jaktorów do wymagań Dyrektyw UE w zakresie gospodarki wodno - ściekowej i wody pitnej w ramach Funduszu Spójności CCI 2005/PL/16/C/PE/002. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera (w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC ) dla następujących kontraktów realizowanych w ramach Projektu Funduszu Spójności numer: CCI 2005/PL/16/C/PE/002 Kontrakt na roboty nr I - Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci wodociągowej w mieście Żyrardów. Kontrakt na roboty nr II - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Żyrardowie. Kontrakt na roboty nr III - Modernizacja ujęcia wody SOKULE i SUW MOKRA w Żyrardowie. Kontrakt na roboty nr IV - Budowa kanalizacji sanitarnej dla gminy Jaktorów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Żyrardów gmina Jaktorów i gmina Wiskitki. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.21.00.00 - Techniczne usługi doradcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.26.00.00 - Usługi związane z budownictwem Kod CPV wg słownika 2008: 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2010;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 75 000,00 PLN, zabezpieczenie należytego wykonania umowy: w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Wynagrodzenie zgodnie z warunkami określonymu w projekcie umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Porozumienie cywilno-prawne - konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr19 poz.177 z późn. zm). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie na umowę o pracę w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia publikacji Ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 9 inżynierów w tym co najmniej 6 inżynierów (w branżach związanych z gospodarką wodno-ściekową) z branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, lub drogowej. b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Kierownika Zespołu (Kluczowy Ekspert 1), będącego stałym pracownikiem Wykonawcy, posiadającego wykształcenie techniczne lub ekonomiczne lub prawnicze, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonawstwie i 3 lata doświadczenia we wdrażaniu projektów współfinansowanych z funduszy UE, ekspert musi się wykazać znajomością warunków kontraktowych FIDIC oraz doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zakończonego zadania realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC. Menedżera kosztów (Kluczowy Ekspert 2), posiadającego wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, mającego co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 3 lata doświadczenia przy wdrażaniu projektów finansowanych z funduszy UE, musi posiadać doświadczenie w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów, zestawień kosztów i w kontroli kosztów, umiejętność rozliczania robót budowlano- konstrukcyjnych, sanitarnych, elektrycznych i drogowych, Inżyniera sanitarnego (Kluczowy Ekspert 3), posiadającego wykształcenie techniczne sanitarne, specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, specjalista-technolog, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, musi się wykazać doświadczeniem w nadzorowaniu robót, lub kierowaniem robotami przynajmniej w jednym projekcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o wielkości powyżej 35 000 RLM lub Qd śr. = min. 10 000 m3/d w pogodzie suchej, oraz przynajmniej w jednym projekcie obejmującym budowę lub modernizację Stacji Uzdatniania Wody o wydajności min. 200 m3/h z ujęć wód podziemnych, będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ekspert musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inżyniera sanitarnego (Kluczowy Ekspert 4), posiadającego wykształcenie techniczne sanitarne, specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia jako inspektor nadzoru w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, urządzeń cieplnych i wentylacyjnych musi się wykazać doświadczeniem w nadzorowaniu robót, lub kierowaniem robotami przynajmniej w jednym projekcie obejmującym budowę kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej o długości min. 10 km z przepompowniami ścieków w ilości min. 2 szt., będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ekspert musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Inżyniera elektryka (Kluczowy Ekspert 5) - posiadającego wykształcenie techniczne elektryczne w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) z zakresu budownictwo wodno-ściekowe lub przemysłowe, posiadać aktualne świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ekspert musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Inżyniera budowlanego (Kluczowy Ekspert 6), posiadającego wykształcenie techniczne budowlane, specjalista zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych mającego co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 6 lat doświadczenia w nadzorowaniu robót przynajmniej w jednym projekcie obejmującym budowę z zakresu budownictwa wodno-ściekowego lub przemysłowego, będącego członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ekspert musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ekspert musi się wykazać znajomością warunków kontraktowych FIDIC. Konsultanta ds. Przetargów (Kluczowy Ekspert 7) - posiadającego wykształcenie prawnicze, mającego doświadczenie w przygotowywaniu dokumentów przetargowych potwierdzone przygotowaniem min. dwóch materiałów przetargowych na roboty współfinansowane ze środków pomocowych UE przygotowane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. 4) spełniać określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia. 5) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, obroty w kwocie minimum 6 mln PLN (słownie: sześć milionów PLN). b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 800 tys. PLN (słownie: osiemset tysięcy PLN) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800 tys. PLN (słownie: osiemset tysięcy PLN). c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5)złożyć oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1)1), III.2.1.1)2), III.2.1.1)3) i III.2.1.1)4) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1)1), III.2.1.1)2), III.2.1.1)3) i III.2.1.1)4) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (ww. dokument zobowiązany jest przedłożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). b) informacja z banku wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. (ww. dokument zobowiązany jest przedłożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia. (ww. dokument zobowiązany jest przedłożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej . Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do IDW. 2) Wykaz osób które będą wykonywać niniejsze zamówienie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW wraz z odpowiednimi kopiami uprawnień budowlanych. 3) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości ( np. ISO 9000 lub równoznaczne), lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie w ofercie przedmiotowego dokumentu wystawionego dla jednego z nich). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, uprawniona zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funckji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38 ze zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 100 - 99931 z dnia 26.05.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: P.G.K.02/03/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.03.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: na kontro bankowe Bank Pekao S.A. I O/Żyrardów 36124033501111000035401988. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.03.2006, godzina 10:30, Żyrardów ul. Czysta 5 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.