To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 58544 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3 w tym remont stacji transformatorowej K-508 oraz roboty budowlane związane z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 46499-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 48499-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
43068905200000, ul.
ul. Narutowicza
73,
20019
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 354 606, faks
815 354 313, e-mail
zamowienia@lu.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3 w tym remont stacji transformatorowej K-508 oraz roboty budowlane związane z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):15/39/17/SZP/B
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów KWP w Lublinie, ul. Grenadierów 3 w tym remont stacji transformatorowej K-508 oraz roboty budowlane związane z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawiera deskrypcja "Opis Przedmiotu Zamówienia" na którą składa się: a) Program Funkcjonalno-Użytkowy dla zaprojektowania i wykonania remontu stacji transformatorowej K-508przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie, b) Dokumentacja techniczna wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę na roboty ujęte w: Specyfikacji technicznej zasilanie awaryjnego dla KWP przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie wraz z robotami towarzyszącym, Projektu Wykonawczego przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego (pilaster) - branża budowlana oraz Projektu Budowlanego przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego wraz z przedmiarem robót. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2. Planowany zakres zadania opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu stacji transformatorowej K-508: ? opracowanie dokumentacji projektowej oraz wymianę transformatora na napięcie robocze 15,75kV; ? opracowanie dokumentacji technicznej powykonawczej, instrukcji obsługi, przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, wykonanie pomiarów elektroenergetycznych. W ramach powyższego zadania Wykonawca wykona dokumentację projektową w branży elektrycznej w zakresie koniecznym do prawidłowego i pełnego wykonania robót budowlanych obejmującą: ? projekt wykonawczy obejmujący zakres opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia w celu zgłoszenia zamiaru wykonania robót niewymagających pozwolenia na budowę. ? przedmiar i kosztorys inwestorski robót, ? specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ? harmonogram robót, oraz zapewni nadzór autorski zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy. b) wykonanie robót budowlanych związanych z zasileniem awaryjnym wraz z robotami towarzyszącymi na podstawie Specyfikacji Technicznej zasilania awaryjnego dla KWP przy ul. Grenadierów 3 w Lublinie, Projektu Wykonawczego oraz Projektu Budowlanego, w tym: ? wykonanie zasilenia awaryjnego z istniejących agregatów prądotwórczych; ? wykonanie rozdzielni: RWA oraz RPA, zamontowanie grzejnika z termostatem; ? przebudowy i rozbudowy budynku warsztatowego; ? wymiana instalacji elektrycznych - gniazdowa i oświetleniowa; ? wyposażenie akumulatora agregatu WOLA w prostownik ze sterownikiem mikroprocesorowym, do szybkiego, bezpiecznego i precyzyjnego ładowania; ? zamontowanie w pomieszczeniu agregatorni pompę samozasysającą do oleju napędowego z licznikiem; ? wykonanie dokumentacji powykonawczej, pomiarów elektroenergetycznych, pomiarów natężenia oświetlenia; ? wykonanie potwierdzone protokołem szkolenia pracowników Zamawiającego. 3. Wymagania stawiane Wykonawcom: a) akceptacja warunków umowy w całości, b) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dokumentów, a w szczególności: pozwoleń, odstępstw, badań, uzgodnień, wypisów, opinii, opracowań, inwentaryzacji, ekspertyz, dokumentacji technicznych, dokumentacji powykonawczej, a w tym: uzgodnień projektu wykonawczego z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Lublin, Rejon Energetyczny Lublin; protokołów z prób i badań urządzeń, protokołów z prób i badań instalacji elektrycznych oraz oświetleniowych; instrukcji użytkowania i ochrony ppoż., c) Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zawartym w Opisie Przedmiotu Zamówienia i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi, d) Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami, dokonać wizji lokalnej i uwzględnić je w wynagrodzeniu, e) Zamawiający na etapie składania ofert umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w celu prawidłowego sporządzenia oferty. f) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy, ekspertyzy oraz badania konieczne do przeprowadzenia w celu realizacji zadania, g) Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, przepisami resortowymi obowiązującymi w obiektach służbowych Policji. Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji robót budowlanych, h) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem prac projektowych i robót budowlanych. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca i) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek, j) Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy, k) Zamówienie realizowane będzie w czynnym obiekcie, l) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz badaniach, odkrywkach i wizji nieruchomości m) Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, n) Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek wykonania obmiarów z natury. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszty narzutów, o) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie ujętym w Opisie Przedmiotu Zamówienia przy realizacji zamówienia: ? wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, wykonanie ślusarki drzwiowej - drzwi zewnętrzne pomieszczeń elektrycznych agregatornia, wykonanie robót murarskich, wykonanie robót wykończeniowych, ? wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie instalacji uziemiającej, ? wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy. p) Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu umowy, q) Termin płatności faktury VAT - zgodnie z umową, forma płatności - przelew.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
45317300-5,
45232221-7,
45262500-2,
45442100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.