eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej 2/ZSP19/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-28

Łódź: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej 2/ZSP19/2012
Numer ogłoszenia: 58540 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 im. Karola Wojtyły w Łodzi , ul. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 72 78, faks 42 637 72 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej 2/ZSP19/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WND-POKL.09.02.00-10-049/10 w udostępnionych przez Zamawiającego salach w celu podniesienia poziomu kształcenia poprzez prowadzenie dodatkowych zajęć (pozalekcyjnych i pozaszkolnych) dla uczniów ukierunkowanych na rozwój zainteresowań i pasji oraz kompetencji kluczowych (językowych) z uwzględnieniem ICT i nauk ścisłych oraz zwiększenia motywacji do nauki i zdolności do przyszłego zatrudnienia. 2. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut 15 minut przerwy. Godziny realizacji zajęć miedzy godz. 7.45 a 18.00 od poniedziałku do soboty. 3. Część Nr 1 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (1 osoba) - łącznie 160 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. 4. Zajęcia wyrównawcze z matematyki (grupa 1) - łącznie 160 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. W roku szkolnym 2011-2012 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób i w roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób. 5. Część Nr 2 Wspieranie kompetencji zawodowych - sztuka wizażu (1 osoba) - łącznie 40 godzin Warsztaty ze specjalista od wizażu - łącznie 40 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. W roku szkolnym 2011-2012 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób i w roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób. 6. Wykonawca w ramach umowy oprócz prowadzenia zajęć zobowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, opracować plan i program zajęć, programy autorskie dla zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, testy sprawdzające wiedzę i umiejętności uczniów (na początek i koniec zajęć) oraz sprawozdań z przeprowadzonych testów. 7. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których Zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. 8. Zamawiający wymaga aby w terminie 3 dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu autorski projekt na program zajęć z doborem podręczników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: a) Część 1 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze : Zajęcia wyrównawcze z matematyki: -Wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -kierunek - matematyka, -staż min. 3 lata b) Część 2 Wspieranie kompetencji zawodowych: warsztaty ze specjalistą od wizażu: -Wykształcenie średnie lub wyższe -staż min. 3 lata Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający wymaga oświadczenia, że osoba przystępująca do przetargu posiada aktualną książeczkę zdrowia i zaświadczenie od lekarza dopuszczające wykonywania pracy nauczyciela. Przy podpisywaniu umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualną książeczkę zdrowia i zaświadczenie od lekarza dopuszczające do wykonywania pracy nauczyciela. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych, 3. Oświadczenie Wykonawcy o pełnej dyspozycyjność w trakcie trwania projektu. Zamawiający wymaga aby osoba przystępująca do przetargu była aktywna zawodowo. 4. Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiana okresu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu stron umowy, 2) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, jest możliwe w przypadku zmiany godzin przeznaczonych na wykonanie czynności, o której mowa w § 1 umowy, 3) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy, 4) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację projektu 5) zmianyumowy, o których mowa w § 7 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp19lodz.wikom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzi, 90-542 Łódź, ul. Żeromskiego 115,..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Łodzi, 90-542 Łódź, ul. Żeromskiego 115,..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WNDPOKL. 09.02.00-10-049/10 w udostępnionych przez Zamawiającego salach w celu podniesienia poziomu kształcenia poprzez prowadzenie dodatkowych zajęć (pozalekcyjnych i pozaszkolnych) dla uczniów ukierunkowanych na rozwój zainteresowań i pasji oraz kompetencji kluczowych (językowych) z uwzględnieniem ICT i nauk ścisłych oraz zwiększenia motywacji do nauki i zdolności do przyszłego zatrudnienia...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (1 osoba) Zajęcia wyrównawcze z matematyki (grupa 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1 Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze (1 osoba) - łącznie 160 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. 4. Zajęcia wyrównawcze z matematyki (grupa 1) - łącznie 160 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. W roku szkolnym 2011-2012 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób i w roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Wspieranie kompetencji zawodowych (1 osoba) Warsztaty ze specjalista od wizażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 2 Wspieranie kompetencji zawodowych - sztuka wizażu (1 osoba) - łącznie 40 godzin Warsztaty ze specjalista od wizażu - łącznie 40 godzin w roku szkolnym 2011/2012 i 2012/2013. W roku szkolnym 2011-2012 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób i w roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.