eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Żagań: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 58537 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu z podziałem na: część I - materiały biurowe - określone w załączniku nr 5 do SIWZ część II - materiały eksploatacyjne - określone w załączniku nr 6 do SIWZ. 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 2. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 3. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 4. Zamawiający w przypadku zastosowania zamiennika nowego nieregenerowanego wymaga jego wydajności na poziomie oryginału, którego jest odpowiednikiem. 5. Podane w załączniku nr 5 i 6 do SIWZ ilości materiałów biurowych i eksploatacyjnych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie trwania umowy. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. 6. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będzie określona każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego. 7. Wynagrodzenie obejmuje koszt dostawy do siedziby zamawiającego wraz z rozładunkiem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.73.20 - Dyskietki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PLUS, B. Krępa, W. Krępa,, ul Piaskowa 4, 65-209 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37172,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42405,63

  • Oferta z najniższą ceną: 42405,63 / Oferta z najwyższą ceną: 54774,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe MAG COMPUTER STUDIO Agnieszka Kurek, ul. Kwiatowa 25, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37046,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54705,48

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostepna (materiały biurowe i eksploatacyjne) o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.