eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zorganizowanie doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość, oznaczonego numeremPUP.343/14/MF/2013- zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Będzin: Zorganizowanie doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość, oznaczonego numerem: PUP.343/14/MF/2013- zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 58518 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, 2674444, faks 32 2674153.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość, oznaczonego numerem: PUP.343/14/MF/2013- zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi, w rozumieniu ustawy, polegającej na zorganizowaniu doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji dla 11 Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla 4 spośród wyżej wymienionych Uczestników/Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość, zwanego dalej projektem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) przeprowadzenie przez doradców zawodowych, w ramach drugiego etapu rekrutacji uzupełniającej do projektu, rozmów doradczych oraz testu predyspozycji z 11 Kandydatami / Kandydatkami do projektu w wymiarze nie mniejszym niż 4 godziny zegarowych zajęć na Kandydata / Kandydatkę, przy czym Zamawiający wymaga, by co najmniej 3 godziny zegarowe przypadały na test predyspozycji zawodowych, wykonywanych w oparciu o postanowienia Regulaminu rekrutacji do projektu Kierunek przedsiębiorczość realizowanego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki udostępnionego na stronie internetowej: http://www.kierunek-przedsiebiorczosc.pl/rekrutacja, zwanego dalej Regulaminem rekrutacji. Rozmowa z doradcą zawodowym polegać musi na określeniu predyspozycji Kandydata / Kandydatki do prowadzenia działalności gospodarczej przy użyciu Karty rozmowy doradczej, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji oraz testu predyspozycji stosowanego przez Wykonawcę. Do oceny muszą zostać wykorzystane następujące kryteria przyjmujące niżej wymienioną punktację: a) test predyspozycji stosowany przez Wykonawcę (0 - 10 pkt), b) ocena motywacji i gotowości Kandydata / Kandydatki do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej (maksymalnie do 10 pkt): samodzielność (2 - 0 pkt), przedsiębiorczość (2 - 0 pkt), odpowiedzialność (2 - 0 pkt), umiejętność planowania i myślenia analitycznego (2 - 0 pkt), sumienność (2 - 0 pkt). W drugim etapie rekrutacji uzupełniającej Kandydat / Kandydatka może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Doradca zawodowy w Karcie rozmowy doradczej, której wzór stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji uzasadni liczbę przyznanych punktów w drugim etapie rekrutacji uzupełniającej. Rozmowa z doradcą zawodowym oraz test predyspozycji zawodowych muszą być przeprowadzone w sposób gwarantujący bezstronność i przejrzystość procesu rekrutacyjnego; 2) przygotowanie po przeprowadzeniu rozmowy doradczej oraz testu predyspozycji zawodowych: a) listy rankingowej według malejącej ilości punktów. Przygotowane listy rankingowe muszą zawierać: liczbę porządkową, numer ewidencyjny nadany przez Zamawiającego, który zostanie udostępniony przez pracownika Zamawiającego oraz liczbę uzyskanych punktów, b) protokołu z przeprowadzonej oceny wszystkich Kandydatów / Kandydatek, c) raportu dotyczącego przeprowadzonej rozmowy doradczej oraz testu predyspozycji zawodowych; 3) doradcy zawodowi świadczący usługę objętą przedmiotem niniejszego zamówienia zobowiązani są wykorzystywać: a) narzędzia i metody stosowane w poradnictwie zawodowym, w tym narzędzia diagnostyczne służące do badania predyspozycji i zainteresowań oraz uzdolnień przedsiębiorczych. Wykonawca sam dobiera narzędzia do przeprowadzenia doradztwa oraz testy predyspozycji (standaryzowane lub niestandaryzowane). Zamawiający wymaga, by narzędzia zastosowane w trakcie drugiego etapu rekrutacji do projektu cechowały się: obiektywnością - wynik testu powinien być niezależny od osoby badającej, rzetelnością - błąd pomiaru winien być mały, czułością - test powinien pozwalać na mierzenie nawet małego odchylenia cechy, trafnością - obszar zastosowania testu, to jest wnioskowanie na jego podstawie o cechach badanej osoby, nie może budzić wątpliwości - powinien być empiryczny, standardowością - wszyscy badani powinni mieć stworzone identyczne warunki rozwiązania testu, znormalizowaniem - test powinien być wyposażony w normy (skale) umożliwiające zakwalifikowanie odpowiedzi jako bardzo dobrych, dobrych, itd., dopasowane do warunków danej społeczności, b) materiały metodyczne i literaturę specjalistyczną z zakresu doradztwa zawodowego oraz zasoby informacji opracowane lub zgromadzone we własnym zakresie; 4) przygotowanie dla 4 Uczestników / Uczestniczek projektu - Indywidualnego Planu Działania, zwanego dalej IPD, ukierunkowanego na wskazanie potencjału przedsiębiorczego i możliwości wiążących się z podjęciem działalności gospodarczej oraz pozwalającego na indywidualny dobór szkoleń związanych z przygotowaniem Uczestników / Uczestniczek do prowadzenia działalności gospodarczej spośród następujących obszarów tematycznych: marketing i sprzedaż w firmie, rozliczenia z urzędem skarbowym - aspekty praktyczne, e-biznes, BHP w firmie oraz umiejętności menedżerskie i osobiste. IPD realizowane będzie przez doradców zawodowych w wymiarze minimum 4 godzin zegarowych na Uczestnika / Uczestniczkę projektu. Celem IPD będzie identyfikacja mocnych i słabych stron, ograniczeń i możliwości, co w konsekwencji pozwoli na nabycie nowych kompetencji oraz podjęcie działań przedsiębiorczych związanych z utworzeniem własnej firmy, a także zaplanowanie aktywności zawodowej Uczestników / Uczestniczek projektu. Zakres IPD musi obejmować musi następujące obszary tematyczne: a) analiza potrzeb klienta, b) rynek pracy i warsztat edukacyjny, c) warsztat samopoznania, d) indywidualna ocena zawodowa; 5) sporządzenie raportu dotyczącego IPD, którymi zostali objęci Uczestnicy / Uczestniczki projektu. 3. Łączna liczba godzin usługi obejmującej rozmowę doradczą i test predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania objętych przedmiotem niniejszego zamówienia podana przez Zamawiającego oznacza liczbę godzin przypadających na jednego Uczestnika / Uczestniczkę. 4. Uczestnikami usługi, o której mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału będą wskazani przez Zamawiającego uczestnicy projektu systemowego pn. Kierunek przedsiębiorczość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, realizowanego w partnerstwie z Województwem Śląskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach na poziomie partnera projektu - Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia liczby osób objętych usługą, o której mowa w ust. 1 niniejszego Rozdziału o nie więcej niż 2 osoby, w zależności od potrzeb wynikających ze zmiennej liczby osób kwalifikujących się do usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z rezygnacją osób z udziału w projekcie, w takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie za faktyczną liczbę godzin zrealizowanej usługi obliczone jako iloczyn oferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej brutto, to jest ceny za 1 godzinę usługi oraz faktycznej liczby godzin wykonanego zamówienia (zrealizowanej usługi). Za wykonanie usługi, o której mowa w niniejszym Rozdziale Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie obliczone proporcjonalnie do liczby godzin faktycznie zrealizowanej usługi, przy czym wynagrodzenie za jedną osobę objętą całą usługą składającą się na przedmiot niniejszego zamówienia nie może przekroczyć oferowanej przez Wykonawcę ceny za 1 godzinę zegarową wykonanej usługi oraz liczby 8 (ceny za 8 godzin zegarowych usługi). 6. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być realizowany we wszystkie dni robocze od poniedziałku do czwartku w przedziale czasowym od 7 00 do 15 00 w terminie określonym we wzorze umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do Zaproszenia do udziału w negacjach w trybie zamówienia z wolnej ręki, zwanego dalej zaproszeniem. Niezależnie od powyższych norm, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia w dni robocze po godzinie 15 00, po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. 7. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie w siedzibie Zamawiającego, we wskazanych przez niego pomieszczeniach wyposażonych w krzesła i biurka. W przypadku konieczności wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, w tym sprzętu umożliwiającego dokonywanie prezentacji multimedialnych oraz komputerowego z oprogramowaniem umożliwiającym edycję dokumentów tekstowych, graficznych i multimedialnych, a także gromadzenie i prezentację zasobów informacji potrzebnych przy świadczeniu usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, obowiązek ich zapewnienia spoczywa na Wykonawcy. 8. Usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia mogą być świadczone wyłącznie przez doradców zawodowych w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.), z uwzględnieniem zmiany ustawy opublikowanej w Dz. U. z 2013 r., poz. 829, wprowadzonej ustawą z dnia 13 czerwca 2013 roku o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz. U. z 2013 r., poz. 829), posiadających: 1) wykształcenie wyższe oraz co najmniej roczny staż w zakresie poradnictwa zawodowego; 2) dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia, itp.) w zakresie narzędzi i metod wykorzystywanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i/lub zagadnień składających się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 3) umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów interpersonalnych. 9. Wykonawca zapewni świadczenie usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia przez doradców zawodowych odpowiednio przeszkolonych w zakresie narzędzi i metod wykorzystywanych w trakcie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i/lub zagadnień składających się na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za staranność w wyborze doradców zawodowych, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia oraz prawidłowość wykonywanych przez nich czynności i obowiązków w powyższym zakresie, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że doradcy zawodowi uczestniczący w realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia nie mogą być pracownikami lub współpracownikami Zamawiającego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ani żadnego z Powiatowych Urzędów Pracy wymienionych w § 1 Regulaminu rekrutacji, będących partnerami w projekcie. 11. Wykonawca oraz osoby wykonujące przedmiot niniejszego zamówienia zobowiązują się prowadzić współpracę z Zespołem do spraw realizacji i oceny efektów projektu powołanym przez Zamawiającego. Przez przedmiotową współpracę rozumie się wymianę informacji dotyczącą Kandydatów / Kandydatki do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu, korzystających ze wsparcia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązuje się: 1) wykonać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług; 2) wydać każdemu Uczestnikowi / Uczestniczce projektu jeden egzemplarz: a) opracowanego Indywidualnego Planu Działania zawierającego obszary tematyczne określone w ust. 2 pkt 4 Zaproszenia oraz b) potwierdzenia wykonania usługi doradczej / szkoleniowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 10 do Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie Udzielania Pomocy na Rozwój Przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz Promocja Przedsiębiorczości i Samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim wprowadzonych uchwałą nr 2271/179/IV/2012 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 21 sierpnia 2012 roku - wyżej wymienione Wytyczne wraz załącznikami znajdują się na stronie internetowej: http://efs.wup-katowice.pl/dokumenty-programowe; 3) zapewnić Kandydatom / Kandydatkom do projektu oraz Uczestnikom / Uczestniczkom projektu nieodpłatne materiały i formularze wykorzystywane podczas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. Przedmiotowe materiały i formularze powinny być przekazywane uczestnikom na początku realizacji każdej z usług, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Zastrzega się, że wszystkie materiały i formularze winny być wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego; 4) oznakować wszystkie dokumenty związane z przygotowaniem i zorganizowaniem usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym materiały i formularze wykorzystywane podczas realizacji przedmiotowej usługi, poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja ta winna zostać opatrzona logo Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Śląskie. Pozytywna energia, zgodnie z zasadami dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL 2007 - 2013; 5) niezwłocznie informować Zamawiającego o: absencji Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu w trakcie trwania każdej z usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia lub rezygnacji z uczestnictwa w czasie trwania tej usługi, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 6) przekazać Zamawiającemu: a) karty rozmowy doradczej wypełnione w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 3 do Regulaminu rekrutacji oraz testy predyspozycji zawodowych dotyczące wszystkich Kandydatów / Kandydatek do projektu - w następnym dniu roboczym po zakończeniu rozmowy doradczej; b) listy rankingowe, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a Zaproszenia - w następnym dniu roboczym po zakończeniu oceny predyspozycji wszystkich Kandydatów / Kandydatek do prowadzenia działalności gospodarczej dokonywanej przy użyciu Karty rozmowy doradczej; c) protokół z przeprowadzonej oceny wszystkich Kandydatów / Kandydatek do projektu, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit. b Zaproszenia - w następnym dniu roboczym po zakończeniu oceny predyspozycji wszystkich Kandydatów / Kandydatek do prowadzenia działalności gospodarczej dokonywanej przy użyciu Karty rozmowy doradczej; d) Indywidualne Plany Działania (IPD), o których mowa w ust. 2 pkt 4 Zaproszenia przygotowane dla 4 Uczestników / Uczestniczek projektu - w następnym dniu roboczym po zakończeniu przygotowywania Indywidualnych Planów Działania; e) listy obecności wraz z podpisami Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu, potwierdzające uczestnictwo w rozmowie doradczej i teście predyspozycji oraz spotkaniu mającym na celu przygotowanie Indywidualnego Planu Działania - w następnym dniu roboczym po zakończeniu każdej z tych usług; f) raport dotyczący przeprowadzonych rozmów doradczych oraz testów predyspozycji zawodowych oraz raport dotyczący przygotowanych Indywidualnych Planów Działania, którymi zostali objęci Uczestnicy / Uczestniczki projektu - w następnym dniu roboczym po zakończeniu każdej z tych usług; g) kserokopię potwierdzenia wykonania usługi doradczej / szkoleniowej według wzoru określonego w załączniku nr 10 do Wytycznych Instytucji Pośredniczącej w sprawie Udzielania Pomocy na Rozwój Przedsiębiorczości w ramach Działania 6.2 - Wsparcie oraz Promocja Przedsiębiorczości i Samozatrudnienia oraz Poddziałania 8.1.2 - Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Śląskim wprowadzonych uchwałą nr 2271/179/IV/2012 Zarządu Województwa Śląskiego z dnia 21 sierpnia 2012 roku - wyżej wymienione Wytyczne wraz załącznikami znajdują się na stronie internetowej: http://efs.wup-katowice.pl/dokumenty-programowe - w następnym dniu roboczym po zakończeniu przygotowywania Indywidualnych Planów Działania; h) wzory formularzy i materiałów, o których mowa w ust. 12 pkt 2 zaproszenia - w następnym dniu roboczym po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. i) przygotowane przez Wykonawcę narzędzia do ewaluacji Uczestników / Uczestniczek projektu na wejściu, które zostaną wypełnione przez Uczestników / Uczestniczki projektu podczas przygotowywania Indywidualnych Planów Działania, w postaci badań ankietowych przeprowadzonych na początku realizacji projektu (przygotowanie IPD jest pierwszą formą wsparcia w ramach projektu), oceniających poziom posiadanego potencjału przedsiębiorczego i możliwości wiążących się z podjęciem działalności gospodarczej w początkowej fazie realizacji projektu i przekazanie ich Zamawiającemu w następnym dniu roboczym po zakończeniu przygotowywania Indywidualnych Planów Działania; 7) zachować w tajemnicy dane osobowe Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu przez Wykonawcę oraz wszystkie osoby wykonujące przedmiot niniejszego zamówienia mające do nich dostęp, a także nie ujawniać osobom trzecim żadnych informacji, jakie osoby te uzyskają podczas lub w związku z wykonywaniem usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia dotyczących w szczególności sytuacji rodzinnej, materialnej i zdrowotnej, uzyskane od Kandydatów / Kandydatek do projektu oraz Uczestników / Uczestniczek projektu; 8) przechowywać dokumentację związaną z wykonanym przedmiotem niniejszego zamówienia do 31 grudnia 2020 roku w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informować Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia, 9) przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, z uwzględnieniem zapisów zaproszenia i przedstawić go Zamawiającemu: a) w następnym dniu roboczym po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia - w przypadku usługi polegającej na zorganizowaniu doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji, b) w następnym dniu roboczym po zawarciu umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia w przypadku usługi polegającej na przygotowaniu Indywidualnych Planów Działania dla Uczestników / Uczestniczek projektu. 13. Zamawiający zastrzega sobie, że autorskie prawa majątkowe do opracowanych przez Wykonawcę utworów przysługują Zamawiającemu. 14. Wykonawca winien zapewnić podczas realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia niezbędne narzędzia, urządzenia i materiały na czas trwania prowadzonych usług. 15. Usługi, o których mowa w niniejszym punkcie ogłoszenia świadczone są zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kierunek przedsiębiorczość realizowany jest w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Edukacyjne OMNIBUS Teresa Wasiłek, ul. Bolesława Chrobrego 8A/23, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4080,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ogłoszenie o zamówieniu podstawowym na zorganizowanie doradztwa zawodowego obejmującego przeprowadzenie rozmowy doradczej i testu predyspozycji oraz przygotowanie Indywidualnego Planu Działania dla 63 Uczestników / Uczestniczek projektu systemowego Kierunek przedsiębiorczość zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.11.2013 roku pod numerem 447436-2013 - postępowanie prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.12.2013 roku pod numerem 497916-2013.Zamówienie podstawowe realizowane było w okresie od 27.11.2013 roku do 20.12.2013 roku. Zamówienia uzupełniające polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, stanowiło nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usługi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.