eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach Znak prowadzonego postępowaniaDO/DZ-381-1-25/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Gliwice: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-25/16
Numer ogłoszenia: 58471 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66346 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-25/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa butli dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego w dalszej części Zamawiającym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach asortymentowo- cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.14 do niniejszej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 odrębnych zadań, w tym: NAZWA ZADANIA 1.Armatura, rury i inne 2.Materiały elektryczne 3.Baterie i akumulatory 4.Filtry 5.Paliwa 6.Artykuły malarskie i murarskie 7.Akcesoria ślusarskie, spawalnicze 8.Artykuły stolarskie 9.Preparaty do konserwacji klimatyzacji 10.Chłodziwa 11.Odbojnice 12.Butle do gazów i akcesoria 13.Plomby i druty 14.Wspornik, listwa, półki Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednakże zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianego w pierwotnej dokumentacji specyfikacji asortymentowo - cenowej ani do naruszenia przepisów prawa. . Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 31.44.00.00 - Baterie 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne 42.51.43.10 - Filtry powietrza 09.10.00.00 - Paliwa 24.95.11.00 - Smary 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 34.92.83.20 - Odbojnice 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej 44.33.30.00 - Drut 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Armatura, rury i inne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Technicznych WODAR mgr inż. Jacek Bobrowski, ul. Kozielska 62/1, 44-120 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171611,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217580,05

  • Oferta z najniższą ceną: 217580,05 / Oferta z najwyższą ceną: 217580,05

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Baterie i akumulatory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. CONTENT Sp. z o.o., al. W. Korfantego nr 66, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12946,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10424,67

  • Oferta z najniższą ceną: 10424,67 / Oferta z najwyższą ceną: 10424,67

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Preparaty do konserwacji klimatyzacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTECH Wojciech Wiącek,, ul. Wolności 22/1, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7793,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9975,42

  • Oferta z najniższą ceną: 9975,42 / Oferta z najwyższą ceną: 9975,42

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Chłodziwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTECH Wojciech Wiącek,, ul. Wolności 22/1, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36460,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23544,72

  • Oferta z najniższą ceną: 23544,72 / Oferta z najwyższą ceną: 23544,72

  • Waluta: PLN .


Część NR: 11   

Nazwa: Odbojnice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C/S POLSKA Sp. z o.o., ul. Szczecińska 34, 73-108 Kobylanka, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4360,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4656,29

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.