eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › "Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-08-09



Ogłoszenie nr 584712-N-2019 z dnia 2019-08-09 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: "Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000, ul. Rynek  4 , 42-600  Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://bip.tarnowskiegory.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych (pok. 26), Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Adres:
Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach"
Numer referencyjny: BZP.271.53.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Część nr 1 - Dostawa, montaż wraz z rozruchem 14 sztuk pomp różnego typu, Część nr 2 - Dostawa, montaż wraz z rozruchem 1 sztuki napędu elektrycznego do zasuwy, Część nr 3 - Dostawa, montaż wraz z rozruchem aparatury kontrolno-pomiarowej tj.: 2 sztuk przepływomierzy elektromagnetycznych oraz jednej automatycznej stacji do poboru próbek ścieków surowych, Część nr 4 - Dostawa sprzętu informatycznego i zakupu licencji oprogramowania oraz wykonanie usługi instalacji i konfiguracji oprogramowania na nowych urządzeniach wraz z przeniesieniem obecnego środowiska technologicznego do nowej wersji systemu SCADA (1 szt. przełącznik sieciowy zarządzany, 1 szt. zapora sieciowa firewall, 3 szt. serwerów, 2 szt. stacji roboczych, 5 szt. UPS-ów). Szczegółowy zakres dostaw dla każdej z części zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SIWZ. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZEBRANIE WYKONAWCÓW! Zamawiający wyznacza następujące terminy zebrań wszystkich zainteresowanych Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ oraz w celu umożliwienia wykonania wizji lokalnej w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach: Dla Części nr 1: dnia 19.08.2019 r. o godz. 12:05, Dla Części nr 2: dnia 19.08.2019 r. o godz. 11:30, Dla Części nr 3: dnia 19.08.2019 r. o godz. 8:00, Dla Części nr 4: dnia 19.08.2019 r. o godz. 9:30. Spotkania odbędą się w budynku Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach przy ul. Wodnej. UWAGA! Zamawiający informuje, że zgodnie z regulaminem wewnętrznym Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach, wizyta na terenie obiektu możliwa jest jedynie w płaskim obuwiu! W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się telefonicznie pod nr (32) 39 33 856/857/855 lub na adres e-mail: bzp@um.tgory.pl. Wszelkie koszty udziału w zebraniu ponosi Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 42122220-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31110000-0
38421110-6
38432000-2
48800000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-12
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2019-12-12

II.9) Informacje dodatkowe: Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: Termin wykonania zamówienia - najpóźniej do dnia 12.12.2019 roku od daty zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: Dla Części nr 1, 2, 3: co najmniej dwie dostawy dla dwóch różnych podmiotów (odbiorców) dotyczące elementów wyposażenia oczyszczalni ścieków o wartości każdej z dostaw nie mniejszej niż: część 1 - 150.000 zł brutto część 2 - 6.000 zł brutto część 3 - 39.000 zł brutto Dla Części nr 4: co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego wraz z wykonaniem instalacji i konfiguracji oprogramowania (z przeniesieniem obecnego środowiska technologicznego do zainstalowanego systemu) systemu SCADA, systemu opartego na SCADA lub innego systemu przemysłowego. 2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Dla Części nr 1, 2 i 3: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Dla Części nr 4: a) min. 2 osobami ("programistami SCADA") posiadającymi doświadczenie we wdrażaniu systemów SCADA iFIX, systemu opartego na SCADA lub innego systemu przemysłowego oraz posiadające stosowny certyfikat ukończenia szkolenia na poziomie co najmniej podstawowym z obsługi i programowania oprogramowania systemu przemysłowego. Dodatkowo każda z w/w osób musi posiadać doświadczenie polegające na realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemu o ilości zmiennych co najmniej 1000. b) min. 1 osobą ("programistą PLC") posiadającą doświadczenie w programowaniu systemu sterownia PLC lub DCS lub innego systemu sterowania dla procesów przemysłowych. Wskazana osoba musi posiadać doświadczenie polegające na udziale przy realizacji zamówienia, w ramach którego wykonany został system sterownia dla procesów przemysłowych składający się z minimum 5 sterowników (PLC, DCS lub inny dla procesów przemysłowych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1) Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: wykazu dostaw wykonywanych/wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, wartości, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.1). UWAGA! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Dla Części nr 4: wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): Dla Części Nr 1, 2, 3: a)Karta charakterystyki oferowanych urządzeń wraz z parametrami technicznymi, b)Dokument wskazujący typ produktu. Dla Części Nr 4: a)Karta charakterystyki oferowanych urządzeń wraz z parametrami technicznymi.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dowód wniesienia wadium (jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1: 5 000,00 PLN Część nr 2: nie dotyczy Część nr 3: 1 900,00 PLN Część nr 4: 4 200,00 PLN UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca wpłaca wadium równe sumie kwot określonych dla poszczególnych części. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem "Wadium - Dostawa do COŚ Cz. nr ...... ". Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy (Załącznikach nr 8a-8d do SIWZ - § 9 umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
8. Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić najpóźniej w dniu podpisywania umowy); b) Dla Części nr 4: przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. c) Dla Części nr 4: dostarczyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu (dokumentu, certyfikatu) potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje narzędziem deweloperskim dla systemu GE iFIX i GE Historian w formie licencji na klucz USB, d) Dla Części nr 4: dostarczyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, potwierdzających kwalifikacje osób (programistów systemu SCADA) tj. certyfikatów ukończenia szkolenia na poziomie co najmniej podstawowym z obsługi i programowania oprogramowania systemu przemysłowego. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa, montaż wraz z rozruchem 14 sztuk pomp różnego typu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach. Część nr 1 - Dostawa, montaż wraz z rozruchem 14 sztuk pomp różnego typu. Szczegółowy zakres dostaw dla każdej z części zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SIWZ. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZEBRANIE WYKONAWCÓW! Zamawiający wyznacza następujące terminy zebrań wszystkich zainteresowanych Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ oraz w celu umożliwienia wykonania wizji lokalnej w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach: Dla Części nr 1: dnia 19.08.2019 r. o godz. 12:05, Dla Części nr 2: dnia 19.08.2019 r. o godz. 11:30, Dla Części nr 3: dnia 19.08.2019 r. o godz. 8:00, Dla Części nr 4: dnia 19.08.2019 r. o godz. 9:30. Spotkania odbędą się w budynku Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach przy ul. Wodnej. UWAGA! Zamawiający informuje, że zgodnie z regulaminem wewnętrznym Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach, wizyta na terenie obiektu możliwa jest jedynie w płaskim obuwiu! W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się telefonicznie pod nr (32) 39 33 856/857/855 lub na adres e-mail: bzp@um.tgory.pl. Wszelkie koszty udziału w zebraniu ponosi Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42122220-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 250010,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium 1 - cena (K1) 60,00
Kryterium 2 - wydłużenie okresu rękojmi (K2) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia - najpóźniej do dnia 12.12.2019 roku od daty zawarcia umowy. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1: 5 000,00 PLN. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem "Wadium - Dostawa do COŚ Cz. nr ...... ". Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ. Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić najpóźniej w dniu podpisywania umowy). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy w formie lub w formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.


Część nr: 2Nazwa: Dostawa, montaż wraz z rozruchem 1 sztuki napędu elektrycznego do zasuwy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach. Część nr 2 - Dostawa, montaż wraz z rozruchem 1 sztuki napędu elektrycznego do zasuwy. Szczegółowy zakres dostaw dla każdej z części zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SIWZ. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZEBRANIE WYKONAWCÓW! Zamawiający wyznacza następujące terminy zebrań wszystkich zainteresowanych Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ oraz w celu umożliwienia wykonania wizji lokalnej w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach: Dla Części nr 1: dnia 19.08.2019 r. o godz. 12:05, Dla Części nr 2: dnia 19.08.2019 r. o godz. 11:30, Dla Części nr 3: dnia 19.08.2019 r. o godz. 8:00, Dla Części nr 4: dnia 19.08.2019 r. o godz. 9:30. Spotkania odbędą się w budynku Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach przy ul. Wodnej. UWAGA! Zamawiający informuje, że zgodnie z regulaminem wewnętrznym Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach, wizyta na terenie obiektu możliwa jest jedynie w płaskim obuwiu! W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się telefonicznie pod nr (32) 39 33 856/857/855 lub na adres e-mail: bzp@um.tgory.pl. Wszelkie koszty udziału w zebraniu ponosi Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31110000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium 1 - cena (K1)60,00
Kryterium 2 - wydłużenie okresu rękojmi (K2)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia - najpóźniej do dnia 12.12.2019 roku od daty zawarcia umowy. Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a)Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić najpóźniej w dniu podpisywania umowy). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy w formie lub w formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.


Część nr: 3Nazwa: Dostawa, montaż wraz z rozruchem aparatury kontrolno-pomiarowej tj.: 2 sztuk przepływomierzy elektromagnetycznych oraz jednej automatycznej stacji do poboru próbek ścieków surowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach. Część nr 3 - Dostawa, montaż wraz z rozruchem aparatury kontrolno-pomiarowej tj.: 2 sztuk przepływomierzy elektromagnetycznych oraz jednej automatycznej stacji do poboru próbek ścieków surowych. Szczegółowy zakres dostaw dla każdej z części zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SIWZ. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZEBRANIE WYKONAWCÓW! Zamawiający wyznacza następujące terminy zebrań wszystkich zainteresowanych Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ oraz w celu umożliwienia wykonania wizji lokalnej w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach: Dla Części nr 1: dnia 19.08.2019 r. o godz. 12:05, Dla Części nr 2: dnia 19.08.2019 r. o godz. 11:30, Dla Części nr 3: dnia 19.08.2019 r. o godz. 8:00, Dla Części nr 4: dnia 19.08.2019 r. o godz. 9:30. Spotkania odbędą się w budynku Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach przy ul. Wodnej. UWAGA! Zamawiający informuje, że zgodnie z regulaminem wewnętrznym Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach, wizyta na terenie obiektu możliwa jest jedynie w płaskim obuwiu! W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się telefonicznie pod nr (32) 39 33 856/857/855 lub na adres e-mail: bzp@um.tgory.pl. Wszelkie koszty udziału w zebraniu ponosi Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38421110-6, 38432000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 64155,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium 1 - cena (K1)60,00
Kryterium 2 - wydłużenie okresu rękojmi (K2)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia - najpóźniej do dnia 12.12.2019 roku od daty zawarcia umowy. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 3: 1 900,00 PLN. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem "Wadium - Dostawa do COŚ Cz. nr ...... ". Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ. Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a)Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić najpóźniej w dniu podpisywania umowy). Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy w formie lub w formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.


Część nr: 4Nazwa: Dostawa sprzętu informatycznego i zakupu licencji oprogramowania oraz wykonanie usługi instalacji i konfiguracji oprogramowania na nowych urządzeniach wraz z przeniesieniem obecnego środowiska technologicznego do nowej wersji systemu SCADA (1 szt. przełącznik sieciowy zarządzany, 1 szt. zapora sieciowa firewall, 3 szt. serwerów, 2 szt. stacji roboczych, 5 szt. UPS-ów)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż wraz z rozruchem nowych urządzeń w miejsce urządzeń wyeksploatowanych dla Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Wodnej w Tarnowskich Górach oraz przepompowni ścieków w Tarnowskich Górach. Część nr 4 - Dostawa sprzętu informatycznego i zakupu licencji oprogramowania oraz wykonanie usługi instalacji i konfiguracji oprogramowania na nowych urządzeniach wraz z przeniesieniem obecnego środowiska technologicznego do nowej wersji systemu SCADA (1 szt. przełącznik sieciowy zarządzany, 1 szt. zapora sieciowa firewall, 3 szt. serwerów, 2 szt. stacji roboczych, 5 szt. UPS-ów). Szczegółowy zakres dostaw dla każdej z części zamówienia stanowi Załącznik nr 7 SIWZ. UWAGA! ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE ZEBRANIE WYKONAWCÓW! Zamawiający wyznacza następujące terminy zebrań wszystkich zainteresowanych Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ oraz w celu umożliwienia wykonania wizji lokalnej w Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach: Dla Części nr 1: dnia 19.08.2019 r. o godz. 12:05, Dla Części nr 2: dnia 19.08.2019 r. o godz. 11:30, Dla Części nr 3: dnia 19.08.2019 r. o godz. 8:00, Dla Części nr 4: dnia 19.08.2019 r. o godz. 9:30. Spotkania odbędą się w budynku Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach przy ul. Wodnej. UWAGA! Zamawiający informuje, że zgodnie z regulaminem wewnętrznym Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Tarnowskich Górach, wizyta na terenie obiektu możliwa jest jedynie w płaskim obuwiu! W celu uzyskania dodatkowych informacji należy kontaktować się telefonicznie pod nr (32) 39 33 856/857/855 lub na adres e-mail: bzp@um.tgory.pl. Wszelkie koszty udziału w zebraniu ponosi Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 210520,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Kryterium 1 - cena (K1) 60,00
Kryterium 2 - wydłużenie okresu rękojmi (K2)25,00
Kryterium 3 - zaoferowania dłuższego okresu wsparcia technicznego (K3) 10,00
Kryterium 4 - doświadczenie "programisty SCADA" (K4) 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia - najpóźniej do dnia 12.12.2019 roku od daty zawarcia umowy. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 4: 4 200,00 PLN Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem "Wadium - Dostawa do COŚ Cz. nr ...... ". Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ. Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: a) Dla Części nr 1, 2, 3 i 4: wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić najpóźniej w dniu podpisywania umowy); b) Dla Części nr 4: przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. c) Dla Części nr 4: dostarczyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu (dokumentu, certyfikatu) potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje narzędziem deweloperskim dla systemu GE iFIX i GE Historian w formie licencji na klucz USB, d) Dla Części nr 4: dostarczyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów, potwierdzających kwalifikacje osób (programistów systemu SCADA) tj. certyfikatów ukończenia szkolenia na poziomie co najmniej podstawowym z obsługi i programowania oprogramowania systemu przemysłowego. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5% zaoferowanej ceny całkowitej brutto podanej w ofercie wykonawcy w formie lub w formach określonych art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.