eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 - drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej Nr 19 - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-02



Ogłoszenie nr 584699-N-2017 z dnia 2017-10-02 r.

Powiat Rzeszowski: Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 - drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej Nr 19 - Etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69058141300000, ul. ul. Grunwaldzka  15 , 35959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 671 463, e-mail zampubliczne@powiat.rzeszow.pl, faks 178 671 964.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie,35-3017 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 - drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej Nr 19 - Etap I
Numer referencyjny: ZDP-5-DZP/373/RPO/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 - drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej Nr 19 - Etap I na długości około 2 km realizowanego w formule "zaprojektuj i wybuduj" 2. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r poz. 1332) zwanej Prawem Budowlanym oraz innych ustaw i przepisów wykonawczych. 3. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 4. Podstawą do realizacji zamówienia jest: - Program Funkcjonalno-Użytkowy, - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, - Raport oddziaływania na środowisko, - Zawiadomienie do Prezesa Komunikacji Elektronicznej. 5. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy oraz w stanowiących załącznik do niniejszej umowy: Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia na wykonanie drogi powiatowej na odcinku pomiędzy nowobudowaną drogą ekspresową S-19 (węzeł Rzeszów - Południe) a drogą powiatową nr 1408R wraz z obiektami inżynierskimi i towarzyszącą infrastrukturą oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji niezbędnych do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji, w tym zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) z rygorem natychmiastowej wykonalności. 2) Wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty przygotowawcze, - roboty w zakresie dróg obejmujące: o budowy, rozbudowy i przebudowy dróg; o budowy, rozbudowy i przebudowy skrzyżowań z drogami przecinającymi; o budowy i przebudowy chodników oraz budowy ścieżek rowerowych; o budowy i przebudowy odcinków dróg dojazdowych dla zapewnienia obsługi terenu przyległego, komunikacji lokalnej, osobom prawnym i podmiotom gospodarczym, w stopniu zapewniającym przejezdność pojazdom odpowiadającym profilowi działalności tych osób i podmiotów; o budowy i przebudowy zjazdów publicznych i indywidualnych zapewniających dostęp do terenów przyległych; o budowy zatok autobusowych w lokalizacjach wynikających z uzgodnień na etapie prac projektowych oraz w lokalizacji istniejących przystanków autobusowych; o budowy i przebudowy odwodnienia drogi wraz z rozwiązaniem odprowadzenia wód opadowo - roztopowych do odbiorników; o budowy przepustów drogowych; o budowy kanałów technologicznych (o ile będą konieczne); o budowy innych elementów dróg wynikających z uzyskanych decyzji administracyjnych; - roboty w zakresie obiektów inżynierskich obejmujące: o budowę i przebudowę przepustów na przecinanych ciekach, rowach melioracyjnych, itp.; o budowę mostu klasy B (40 ton) ma rzece Lubcza (w km około 1+557,82 rzeki Lubcza); o budowę sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych z projektowanych dróg do istniejących kanalizacji deszczowych, zlokalizowanych przy projektowanej inwestycji na warunkach, uzyskanych na etapie projektu budowlanego od gestorów sieci lub naturalnych cieków wodnych, rowów na warunkach uzyskanych od ich Zarządcy i określonych w uzyskiwanym przez wykonawcę pozwoleniu wodno-prawnym; - roboty w zakresie urządzeń ochrony środowiska obejmujące: o budowę elementów ochrony akustycznej zgodnie z uzyskaną decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; o budowy ogrodzeń ochronnych zgodnie z uzyskaną decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia; o budowę urządzeń oczyszczających ścieki drogowe przed wprowadzeniem do odbiorników, zgodnie z uzyskaną decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i uzyskanych w trakcie projektowania decyzji wodno-prawnych; - roboty w zakresie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (wynikających z zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu) obejmujące: o wykonanie barier ochronnych; o wykonanie balustrad i wygrodzeń dla pieszych; o wykonanie elementów oznakowania pionowego; o wykonanie elementów oznakowania poziomego; - roboty w zakresie ogrodzeń obejmujące: o wykonie ogrodzeń tymczasowych; o budowę ogrodzeń drogi; o przebudowę istniejących kolidujących z drogą ogrodzeń posesji; - roboty w zakresie elementów oświetlenia obejmujące: o budowy oświetlenia dróg na projektowanych odcinkach w miejscach wynikających z warunków technicznych; o budowy oświetlenia skrzyżowań dróg typu rondo; o przebudowy oświetlenia w miejscach istniejącego w niezbędnym zakresie; - roboty w zakresie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej obejmujące: o przebudowę linii i kabli energetycznych; o przebudowę linii i kabli teletechnicznych i teleinformatycznych; o przebudowę wodociągów; o przebudowę kanalizacji sanitarnych i deszczowych; o przebudowę gazociągów; o przebudowę rowów melioracyjnych w zakresie wynikającym z konieczności usunięcia kolizji z inwestycją lub potrzeby obsługi urządzeń towarzyszących drodze oraz zapewnienia odpływu wód odprowadzanych z drogi; - roboty w zakresie zieleni obejmujące: o wykonanie wycinki istniejącej zieleni w niezbędnym zakresie; o wykonanie zagospodarowanie terenów zielenią, w tym wykonie nasadzeń; - roboty w zakresie rozbiórek obiektów kolidujących z inwestycją obejmujące: o rozbiórkę budynków kolidujących z przedmiotową inwestycją; o rozbiórkę elementów dróg i ulic; o rozbiórkę elementów sieci uzbrojenia terenu; o rozbiórkę elementów małej architektury i ogrodzeń; o rozbiórkę innych elementów kolidujących z inwestycją; 3) Wykonanie wszelkich innych niż podane w pkt. 1 i 2 robót i opracowań , które okażą się niezbędne dla zaprojektowania i zrealizowania inwestycji w tym opracowanie dokumentacji powykonawczej o ile będzie to niezbędne ze względu na obowiązujące w tym zakresie przepisy. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY. 1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego. 2. Wykonawca określi cenę za wykonanie zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), a cena oferty brutto dodatkowo słownie. 3. Cena ryczałtowa wskazana w ust. 1 uwzględnia wszystkie wymagania Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w szczególności Instrukcji dla Wykonawców, Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, Raportu oddziaływania na środowisko oraz wszelkie czynności niezbędne do zaprojektowania, uzyskania zgody na realizację zaprojektowanej inwestycji, zbudowania i przekazania do użytkowania projektowanej drogi (z wyjątkiem kosztów odszkodowań za nieruchomości nabywane przez Zamawiającego w drodze wydanej decyzji ZRID oraz kosztów ujawnienia praw do tych nieruchomości, które pokryje w całości Zamawiający). 4. W ramach wynagrodzenia Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności takich jak: dokumentacja projektowa, raporty, ekspertyzy, obliczenia i inne dokumenty powstałe przy realizacji zamówienia. Wykonawca zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami - tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. 7. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca informuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) osób wykonujących czynności polegające m.in. na: - usuwaniu istniejącej zieleni kolidującej z inwestycją, - rozbieraniu elementów dróg i ulic, - rozbieraniu budynków, elementów małej architektury oraz innych elementów kolidujących z inwestycją, - przebudowywaniu sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją, - przebudowywaniu ogrodzeń, bram i furtek kolidujących z inwestycją, - budowaniu nasypów, - budowaniu i przebudowywaniu drogi wraz ze skrzyżowaniami, - budowaniu mostu, - budowaniu przepustów drogowych, - budowaniu i przebudowywaniu odwodnienia drogi, - budowaniu i przebudowywaniu chodników, - budowaniu ścieżek rowerowych, - budowaniu i przebudowywaniu dróg dojazdowych, - budowaniu zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowaniu zatok autobusowych, - montowaniu urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - montowaniu elementów oznakowania poziomego i pionowego, - budowaniu i przebudowywaniu oświetlenia drogi, - budowaniu elementów ochrony akustycznej, - budowaniu ogrodzeń drogi, - nasadzaniu zieleni. PODWYKONAWSTWO. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
71300000-1
79900000-3
45220000-5
71310000-4
71320000-7
71330000-0
79990000-0
45233121-3
45221100-3
45221100-3
45233320-8
45243510-0
45233220-7
45233294-6
45233290-8
45233221-4
45111200-0
45231300-8
45231110-9
45231400-9
45232310-8
45232452-5
45221100-3
45233222-1
45112710-5
45233124-4
45236000-0
45233140-2
44212329-1
71322000-1
71351914-3
79994000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają n/w warunki: 1.1. Dysponują zespołem do projektowania w skład którego wchodzą osoby posiadające odpowiednie n/w uprawnienia i doświadczenie: 1) Projektant - branża drogowa - osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat wykonała min. 3 dokumentacje na budowę lub rozbudowę lub odbudowę drogi publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję ZRID - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - drogowej. 2) Projektant - branża mostowa - osoba która w ciągu ostatnich 5 lat wykonała min. 3 dokumentacje na budowę lub rozbudowę lub odbudowę obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję ZRID - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - mostowej. Zamawiający dopuszcza realizację Dokumentacji Projektowej w branży drogowej i branży mostowej przez jednego Projektanta, w przypadku, gdy posiada on uprawnienia i doświadczenie wymagane w pkt. 1 i pkt. 2 łącznie. 3) Sprawdzający - branża drogowa - osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat wykonała lub sprawdziła min. 1 dokumentację na budowę lub rozbudowę lub odbudowę drogi publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję ZRID - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - drogowej. 4) Sprawdzający- branża mostowa, osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat wykonała lub sprawdziła min. 1 dokumentację na budowę lub rozbudowę lub odbudowę obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej, na podstawie której uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję ZRID - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - mostowej. 5) Zamawiający dopuszcza sprawdzenie Dokumentacji Projektowej w branży drogowej i branży mostowej przez jednego Sprawdzającego w przypadku, gdy posiada on uprawnienia i doświadczenie wymagane w pkt. 3 i pkt. 4 łącznie. 6) Wykonawca wskaże jedną z osób wymienionych w pkt 1 i 2 jako Kierownika zespołu projektowego. 1.2 Dysponują kadrą kierowniczą do sprawowania funkcji: 1) Kierownik Budowy - branża drogowa - osoba do kierowania robotami budowlanymi, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - drogowej, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, na min. 3 robotach budowlanych, których przedmiotem była budowa lub odbudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej o wartości min. 5 mln PLN brutto każda robota budowlana. Wartości w/w robót budowlanych w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A średnich walut obcych) na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia. 2) Kierownik Budowy - branża mostowa - osoba do kierowania robotami budowlanymi, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej - mostowej, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, na min. 3 robotach budowlanych, których przedmiotem była budowa lub przebudowa lub rozbudowa mostu w ciągu publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej o wartości min. 1 mln PLN brutto każda robota budowlana. Wartości w/w robót budowlanych w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A średnich walut obcych) na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia. 3). Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji Kierownika budowy przez jedną osobę, jeżeli posiada ona uprawnienia i doświadczenie określone w pkt. 1 i pkt. 2 łącznie. 4) Wykonawca wskaże jedną z osób wymienionych w pkt 1 i 2 jako Kierownika inwestycji. 1.3. Posiadają doświadczenie : 1) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia, którego przedmiotem była budowa lub odbudowa lub rozbudowa lub przebudowa drogi publicznej kategorii powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej o wartości min. 5 mln PLN brutto oraz przedstawią dowody określające, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności będą zawierać informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A średnich walut obcych) na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: - warunek braku podstaw do wykluczenia musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - warunki określone w ust. 1.1, ust. 1.2 i ust. 1.3 mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. POLEGANIE NA POTENCJALE INNYCH PODMIOTÓW. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1. 6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w stosunku do tych podmiotów, Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania określone w ust. 1. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów określonych w ust. 1, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.1.3 ust. 1.1: Oświadczenia zawierającego wskazanie imienia i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję: - Projektanta branży drogowej, - Projektanta branży mostowej, - Sprawdzającego branży drogowej, - Sprawdzającego branży mostowej, doświadczenie tych osób (nazwa zadania, pełniona funkcja, data wykonania i podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, rodzaj decyzji budowlanej na podstawie której zostało zrealizowane zadanie tj. pozwolenie na budowę/ZRID), informację o podstawie dysponowania tymi osobami oraz wskazanie Kierownika zespołu projektowego. 2) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.1.3 ust. 1.2: Oświadczenia zawierającego imię i nazwisko osoby przewidzianej do pełnienia funkcji: - Kierownika inwestycji, - Kierownika budowy - branża drogowa, - Kierownika budowy - branża mostowa, doświadczenie tych osób (nazwa zadania, pełniona funkcja, wartość, data wykonania i podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane, rodzaj decyzji budowlanej na podstawie której zostało zrealizowane zadanie tj. pozwolenie na budowę/ZRID) oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A średnich walut obcych) na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia) 3) Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Sekcji III.1.3 ust. 1.3: Oświadczenia zawierającego: wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A średnich walut obcych) na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów określonych w ust. 1, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego. 3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 250 000,00 PLN, słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN. 2. Wadium wnosi się na rzecz: POWIAT RZESZOWSKI, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26 października 2017 r. do godz. 10:00. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - PRZELEW; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - ORYGINAŁ; 3) gwarancjach bankowych - ORYGINAŁ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - ORYGINAŁ; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) - ORYGINAŁ. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, w banku: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Rzeszowie, Nr 17 1930 1187 2710 0718 8675 0004 z dopiskiem: "Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 - drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej Nr 19 - Etap I". 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 1) Gwarancja powinna obejmować n/w elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2) Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3) Wszelkie spory dotyczące gwarancji będą podlegać rozstrzygnięciu zgodnie z prawem polskim i podlegać kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 4) W/w postanowienia dotyczące gwarancji stosuje się odpowiednio do poręczeń.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) Zmiany ceny określonej umownej w przypadku: a) urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany określone w ppkt. b i c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, to przed wystawieniem faktury powinien udokumentować wpływ powyższych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 ppkt b i c jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu. 2) Zmiany terminu realizacji zamówienia oraz terminów usunięcia wad w przypadku: a) wystąpienia wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane, b) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, o okres niezbędny na wprowadzenie tych zmian; 3) Zmiany na stanowisku Projektanta/Sprawdzającego/Kierownika budowy/Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na niżej określonych zasadach: a) Zmiana osób wchodzących w skład zespołu okręślonego w cz. III.1.3 pkt 1.1 w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem tej osoby do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osoby wskazanej w umowie. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kompletnego zespołu projektowego będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy.Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do pracy w zespole projektowym innej osoby niż wskazana w umowie może stanowić podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. b). Zmiana osób określonych w cz. III.1.3 pkt 1.2 w trakcie realizacji przedmiotu umowy musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany, nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem tej osoby do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osoby wskazanej odpowiednio w umowie. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby, o której mowa w , winna być dokonana wpisem do Dziennika Budowy. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku Kierownika Budowy będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Skierowanie, bez akceptacji Zamawiającego, do kierowania robotami innej osoby niż wskazana w umowie, może stanowić podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 2) aktualny dokument potwierdzający prawo do podpisania umowy - jeżeli nie wynika to z treści dokumentów złożonych z ofertą (np. pełnomocnictwo - oryginał lub kopia poświadczona "za zgodność z oryginałem" przez notariusza); 3) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli zabezpieczenie zostało wniesione w innej formie niż pieniądz. 4) Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2016 r, poz. 1666 z późn. zm.), osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, określone w części II.4) pkt 4 niniejszego ogłoszenia. 5) Uprawnienia budowlane odpowiednio dla Projektantów, Sprawdzających, Kierowników budowy - kopia potwierdzona "za zgodność z oryginałem". II. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zwane dalej "zabezpieczeniem" służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a także pokryciu roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 2. W dniu zawarcia umowy Wykonawca wnosi zabezpieczenie na rzecz Zamawiającego tj. Powiatu Rzeszowskiego. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym (ORYGINAŁ); 3) Gwarancjach bankowych (ORYGINAŁ); 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych (ORYGINAŁ); 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (ORYGINAŁ). 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Powiat Rzeszowski, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15 w banku: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Rzeszowie, Nr 17 1930 1187 2710 0718 8675 0004 dopiskiem: "Budowa łącznika drogi ekspresowej S-19 - drogi powiatowej na odcinku od węzła Rzeszów - Południe do drogi krajowej Nr 19 - Etap I". 5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 6. Zabezpieczenie w formie gwarancji musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. 1) Gwarancja powinna zawierać n/w elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał przedmiot umowy. 2) Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3) Wszelkie spory dotyczące gwarancji będą podlegać rozstrzygnięciu zgodnie z prawem polskim i podlegać kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 4) W/w postanowienia dotyczące gwarancji stosuje się odpowiednio do poręczeń. 7. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w ust. 3. 8. Zmiana formy zabezpieczenia dokonywana jest z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 9. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 8% ceny brutto określonej w ofercie. 1) Zamawiający zwraca 70% wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 2) Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosi 30 % wysokości zabezpieczenia. 3) Kwota, o której mowa w pkt. 2 jest zwracana nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 10. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 11. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w innej formie niż w pieniądzu, Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. 12. Wypłata, o której mowa w ust 11, następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.