eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA NA TRASIE Z DOMU DO SZKOŁY I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM TYM DZIECIOM OPIEKI W CZASIE DOWOŻENIA - ZGODNIE Z OKREŚLONYMI PONIŻEJ WYMOGAMI - WE WSZYSTKIE DNI FUNKCJONOWANIA SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ DZIECIOM REALIZACJĘ OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W LATACH SZKOLNYCH 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 POCZĄWSZY OD 1 WRZEŚNIA 2014 DO DNIA 30 CZERWCA 2017 R. WEDŁUG IV CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Murowana Goślina: TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA NA TRASIE Z DOMU DO SZKOŁY I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM TYM DZIECIOM OPIEKI W CZASIE DOWOŻENIA - ZGODNIE Z OKREŚLONYMI PONIŻEJ WYMOGAMI - WE WSZYSTKIE DNI FUNKCJONOWANIA SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ DZIECIOM REALIZACJĘ OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W LATACH SZKOLNYCH 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 POCZĄWSZY OD 1 WRZEŚNIA 2014 DO DNIA 30 CZERWCA 2017 R. WEDŁUG IV CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Numer ogłoszenia: 58463 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina , ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8923600, 8923601, 8923602, faks 061 8122140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA NA TRASIE Z DOMU DO SZKOŁY I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM TYM DZIECIOM OPIEKI W CZASIE DOWOŻENIA - ZGODNIE Z OKREŚLONYMI PONIŻEJ WYMOGAMI - WE WSZYSTKIE DNI FUNKCJONOWANIA SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ DZIECIOM REALIZACJĘ OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W LATACH SZKOLNYCH 2014/2015, 2015/2016, 2016/2017 POCZĄWSZY OD 1 WRZEŚNIA 2014 DO DNIA 30 CZERWCA 2017 R. WEDŁUG IV CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TRANSPORT DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY MUROWANA GOŚLINA NA TRASIE Z DOMU DO SZKOŁY I Z POWROTEM WRAZ Z ZAPEWNIENIEM TYM DZIECIOM OPIEKI W CZASIE DOWOŻENIA - ZGODNIE Z OKREŚLONYMI PONIŻEJ WYMOGAMI - WE WSZYSTKIE DNI FUNKCJONOWANIA SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, KTÓRE UMOŻLIWIAJĄ DZIECIOM REALIZACJĘ OBOWIĄZKU SZKOLNEGO W LATACH SZKOLNYCH 2014_2015, 2015_2016, 2016_2017 POCZĄWSZY OD 1 WRZEŚNIA 2014 DO DNIA 30 CZERWCA 2017 R. WEDŁUG IV CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : Trasa nr 1 Murowana Goślina, Przebędowo, Wojnowo, Białężyn do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku ul. Miłowody 2 Trasa nr 2 Trojanowo, Przebędowo, Rakownia, Murowana Goślina do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach Plac Przemysława 9, 62-005 Owińska Trasa nr 3 Wojnowo, Katy, Rakownia, Murowana Goślina Mściszewo, Poznań do -Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Zawsze Razem os. Jana III Sobieskiego 109, 60-688 Poznań, -Szkoły Specjalnej Przysposabiająca do Pracy nr 4 w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 im. J. Korczaka, ul. Żniwna 1 61-663 Poznań, -Zespołu Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Rycerska 43, 60-345 Poznań. Trasa nr 4 Białęgi, Raduszyn, Przebędowo, Murowana Goślina, Rakownia, Poznań do: -Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Przełajowa 6, 61-622 Poznań, -Zespołu Szkół Specjalnych nr 5 im. Juliana Tuwima , ul. Bydgoska 4, 61-127 Poznań..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: łącznie dla wszystkich części: 14 608,00 zł, słownie: czternaście_tysięcy_sześćsetosiem_złotych_00/100; dla części I: 3 318,00 zł, słownie: trzy_tysięce_trzystaosiemnaście_złotych_00/100; dla części II: 2 844,00 zł, słownie: dwa_tysięce_osiemsetczterdzieścicztery_złote_00/100; dla części III: 4 826,00 zł, słownie: cztery_tysięce _osiemsetdwadzieściasześć złoty_00/100; dla części IV: 3 620,00 zł, słownie: trzy_tysięce_sześćsetdwadzieścia_złotych_00/100;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Posiadanie aktualnej licencji, uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. z dnia 26.06.2007 r. - DzU Nr 125, poz. 874), Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej licencji w okresie obejmującym termin wykonywania zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dysponowanie środkami transportu (pojazdami) spełniającymi następujące wymagania: (1)Część I przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. wymogi: a.pojemność: min. 8 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b.stan techniczny: (a)pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, (b)pojazdy muszą być: -wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, -wyposażone w podnośnik lub szyny i pasy do mocowania wózków w podłodze pojazdu, -specjalistycznie oznakowane. (2)Część II przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. Wymogi: a.pojemność: min. 8 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych w tym dzieci na wózkach + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b.stan techniczny: (a)pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, (b)pojazdy muszą być: -wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, -specjalistycznie oznakowane. (3)Część III przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. Wymogi: a.pojemność: min. 6 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych w tym dzieci na wózkach+ miejsce dla opiekuna i kierowcy, b.stan techniczny: (a)pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, (b)pojazdy muszą być: -wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, -wyposażone w podnośnik lub szyny i pasy do mocowania wózków w podłodze pojazdu, -specjalistycznie oznakowane. (4)Część IV przedmiotu zamówienia: dysponowanie 1 pojazdem, w szczególności spełniającym nw. Wymogi: a.pojemność: min. 9 miejsc przeznaczonych dla dzieci niepełnosprawnych + miejsce dla opiekuna i kierowcy, b.stan techniczny: (a)pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC, (b)pojazdy muszą być: -wyposażone w foteliki samochodowe dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, -wyposażone w podnośnik lub szyny i pasy do mocowania wózków w podłodze pojazdu, -specjalistycznie oznakowane; W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat wymaganego sprzętu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dysponowanie dla każdej części przedmiotu zamówienia odrębnie: (1)kierowcą/kierowcami posiadającym/i prawo jazdy min kat. B, (2)opiekunem/opiekunami posiadającym udokumentowane przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci niepełnosprawnych podczas transportu oraz przeszkolonym w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub posiadającymi udokumentowane co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający wymaga, aby na każdą część przedmiotu zamówienia przypadał kierowca oraz co najmniej jedna osoba do opieki spełniająca powyższe warunki. Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. III.3.4 posiadają wymagane kwalifikacje potwierdzone nw.: (1)w przypadku kierowcy: prawo jazdy min kat. B, (2)w przypadku opiekuna: udokumentowane przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci niepełnosprawnych podczas transportu oraz przeszkolonym w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub posiadającymi udokumentowane co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku stosując ocenę zerojedynkową spełnia_nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o załączone przez Wykonawcę do oferty oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

(1) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (2) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. (3) kopia dowodu wniesienia wadium.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. III.3.4 posiadają wymagane kwalifikacje potwierdzone nw.: (1)w przypadku kierowcy: prawo jazdy min kat. B, (2)w przypadku opiekuna: udokumentowane przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych wobec dzieci niepełnosprawnych podczas transportu oraz przeszkolonym w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub posiadającymi udokumentowane co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi; Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę; Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie pod następującymi warunkami: -działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, -konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego, -niewykorzystania maksymalnej nominalnej kwoty brutto przeznaczonej na realizację zadania, -wystąpienia nieoczekiwanych trudności technicznych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, -wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany, -nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, -wystąpienia siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip2.murowana-goslina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 16, pokój nr 32 62-09 Murowana Goślina.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina ul. Poznańska 16, pokój nr 1 kancelaria 62-09 Murowana Goślina.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: a)udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.; b)zawarcia umowy ramowej; c)rozliczeń w walucie obcej; d)przeprowadzenia aukcji elektronicznej; e)zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 u.p.z.p. f)ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr 1 Murowana Goślina, Przebędowo, Wojnowo, Białężyn do Zespołu Szkół Specjalnych w Kowanówku ul. Miłowody 2 Liczba dzieci: min 8 Maksymalna dzienna długość trasy: 77 km Ilość kursów: 2 (1x rano i 1 x popołudniu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr 2 Trojanowo, Przebędowo, Rakownia, Murowana Goślina do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach Plac Przemysława 9, 62-005 Owińska Liczba dzieci: min 8 w tym dzieci na wózkach. Maksymalna dzienna długość trasy: 66 km Ilość kursów: 3 (1x rano i 2 x popołudniu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr 3 Wojnowo, Katy, Rakownia, Murowana Goślina Mściszewo, Poznań do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Zawsze Razem os. Jana III Sobieskiego 109, 60-688 Poznań, Szkoły Specjalnej Przysposabiająca do Pracy nr 4 w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 im. J. Korczaka, ul. Żniwna 1 61-663 Poznań, Zespołu Szkół Specjalnych Nr 103 im. Marii Grzegorzewskiej, ul. Rycerska 43, 60-345 Poznań. Liczba dzieci: min 6 w tym dzieci na wózkach. Maksymalna dzienna długość trasy: 112 km Ilość kursów: 2 (1x rano i 1 x popołudniu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa nr 4 Białęgi, Raduszyn, Przebędowo, Murowana Goślina, Rakownia, Poznań do: Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 im. Jana Pawła II, ul. Przełajowa 6, 61-622 Poznań, Zespołu Szkół Specjalnych nr 5 im. Juliana Tuwima , ul. Bydgoska 4, 61-127 Poznań. Liczba dzieci: min 9 Maksymalna dzienna długość trasy: 84 km Ilość kursów: 2 (1x rano i 1 x popołudniu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.