eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Zakup wyposażenia do żłobka w Seroczynie w ramach projektu "Utworzenie gminnego żłobka z siedzibą w Seroczynie "

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-11



Ogłoszenie nr 584471-N-2020 z dnia 2020-09-11 r.

Wójt Gminy Wodynie: Zakup wyposażenia do żłobka w Seroczynie w ramach projektu "Utworzenie gminnego żłobka z siedzibą w Seroczynie "
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie, krajowy numer identyfikacyjny 71158266400000, ul. Siedlecka  43 , 08-117  Wodynie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0 25 631 26 58, e-mail gmina@wodynie.eu, faks 0 25 631 26 58.
Adres strony internetowej (URL): www.nowa.wodynie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.wodynie.bipgmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.wodynie.bipgmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej: osobiście, pocztą lub kurierem
Adres:
Urząd Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia do żłobka w Seroczynie w ramach projektu "Utworzenie gminnego żłobka z siedzibą w Seroczynie "
Numer referencyjny: IGR 271.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia do żłobka w Seroczynie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części (zadania): Zakres zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z jego dostarczeniem oraz zamontowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. transportem, rozładunkiem, wniesieniem, a także montażem i szkoleniem personelu w zakresie obsługi sprzętu. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnego i gotowego do użycia wyposażenia z uwzględnieniem dostosowania go do pomieszczeń, w których będzie użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji , posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji w wymiarze określonym przez producenta, jednak nie krótszym niż 24 miesiące. Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z informacją producenta wyposażenia wynikającego z SIWZ dla żłobka w Seroczynie - sprzęt i urządzenia . Meble, akcesoria, sprzęt - musi w pełni odpowiadać określonym przez prawo polskie przepisom i normom (posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą (Deklarację Zgodności CE)w zakresie bezpieczeństwa ich użytkowania, oraz w szczególności użytkowania ich przez dzieci w przypadku zadań 2 i 3. Zamawiający zaleca dokonanie szczegółowych pomiarów wszelkich mebli oraz wyposażenia AGD pomieszczeń żłobka w celu uniknięcia ewentualnych różnic pomiędzy wymiarami wyposażenia podanymi w przedmiarach, a stanem rzeczywistym. Wymiary mebli i wyposażenia podane w przedmiarze mogą się nieznacznie różnić od montowanych, co jest wynikiem rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym obiektu, a faktycznym wykonaniem. Jednak, na chwilę obecną Zamawiający nie jest w stanie podać ewentualnych różnic. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach Realizując przedmiot zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w ramach poszczególnych zadań: -Zadanie 1 Wyposażenie części wspólnych i kuchnia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ Blat roboczy - stal nierdzewna - wymiary 1000x600x850 Podblatowa szafa chłodnicza 160l - Drzwi dwustronne ze stali nierdzewnej 430 AISI z zamkiem - Top w szarym ABS. Szare boki zewnętrzne - Wnętrze z białego polistyrenu wysokoudarowego z izolacją 30 mm - Komora wewnętrzna z zaokrąglonymi narożnikami - Drzwi z wyjmowaną uszczelką "balonową" - Wbudowana jednostka chłodnicza - wentylowany tryb pracy - automatyczne odszranianie - automatyczne odparowywanie wody z odszraniania - sterowanie elektromechaniczne - zewnętrzny cyfrowy wyświetlacz temperatury - światło wewnętrzne - Zakres temperatur + 2 ° / + 10 ° C przy temperaturze otoczenia 43 ° C - Izolacja wolna od CFC i HCFC - R600a gaz w obiegu chłodniczym - Gaz w pianie: cyklopentan - Stopień ochrony IP23 - Poziom hałasu poniżej 45dB Blat roboczy ze zlewem jednokomorowym - stal nierdzewna - wymiary 2400x600x850 - blacha grubość min 1 mm Wielofunkcyjna szatkownica do warzyw + kuter z plastikowym 3l pojemnikiem - Maszyna typu Combi wyposażona w urządzenie "Fresh Cut" i Cutter - wszystkie części mające kontakt z żywnością, które można wyjąć i zabezpieczyć - Warzywa podawane bezpośrednio do półksiężycowego leja załadowczego, w którym tłok dociska warzywa do tarcz tnących ze stali nierdzewnej - Warzywa o długich kształtach ładowane przez specjalny cylindryczny otwór w samym tłoku - Miska, rotor z dwoma ostrzami i pokrywa, zamontowane bezpośrednio na wale napędowym w miejsce urządzenia "Fresh Cut", służą do siekania i mieszania przypraw i sosów - 1 prędkość: 1500 obr./min - Przezroczysta pokrywa z magnetycznym zabezpieczeniem - W zestawie: zasobnik "Fresh Cut" z dźwignią bezpieczeństwa, wyrzutnikiem i 4 tarczami tnącymi (tarcza tnąca 2 i 3 mm, tarcza szatkująca 2 mm i tarcza do Julienne 2 mm) oraz wyposażenie tnące: misa z tworzywa sztucznego, przezroczysta pokrywa i gładki rotor z dwoma ostrzami - Wszystkie plastikowe nasadki do przygotowywania warzyw, - lej półksiężycowy i lej cylindryczny - Przystawka do warzyw przeznaczona do krojenia, szatkowanie i tarcia; mikser nożowy do siekanie, mieszanie, mielenie i blendowanie. - Podajnik okrągły (długie warzywa) i półksiężycowy - Czerwone przyciski WYŁ., Zielone WŁ - Magnetyczny system bezpieczeństwa i hamulec silnika. - wydajność szatkownicy do 250 kg / h, do 200 posiłków - rozdrabniacz o pojemności roboczej do 1 kg, na 10-50 posiłków Zlew jednokomorowy z blatem roboczym z jednym rzędem szuflad -stal nierdzewna - wymiary 2400x600x850 - min 3 szuflady -uchwyty szuflad w formie przetłoczeń - stopki regulowane -szuflady regulowane na prowadnicach Piec konwekcyjno parowy elektryczny 6GN1/1 - Wymiary zewnętrzne 867 x 775 x 808 (S x G x W) - Moc nie mniej niż 11,1 kW, zasilanie 400 V, 3+ N - Pojemność 6 pojemników GN 1/1, lub 12 pojemników GN 1/2. - Urządzenie całkowicie wyprodukowane z AISI304 - Funkcja gotowania na parze bez wytwornicy pary w celu dodawania i zatrzymywania wilgoci - Sterowanie - ekran cyfrowy - Port USB - Sonda rdzenia (możliwość fabrycznej zmiany do sondy sześciopunktowej) - Fabrycznie wbudowany, kompletny system mycia komory - 5 cyklów mycia komory pieca, możliwość używania środków ciekłych, pełnych albo enzymatycznych. - Zintegrowana funkcja odkamieniania bojlera podczas cyklu mycia - Możliwość programowania100 programów w 4 krokach - 5 prędkości wentylatora (od 300 do 1500 obrotów / min.) - Zakresy temperatur gotowania od 25° C do 300o C - Cykl konwekcyjny (25 - 300 oC), - Cykl gotowania w parze (25 - 130 oC) - Cykl konwekcyjno-parowy (25 - 250 oC) - Specjalne tryby gotowania: gotowanie z obniżoną mocą, Eco-delta, gotowanie niskotemperaturowe, program regeneracje - Możliwość podłączenia i oprogramowania w systemu optymalizacji zużycia energii - IPX5 - Urządzenie posiada certyfikat i oznakowanie CE - czterogwiazdkowa certyfikacja ergonomii i używalności instytutu ERGOCERT - Uchwyt w kształcie skrzydła o ergonomicznym projekcie oraz otwieranie bez użycia rąk za pomocą łokcia, dla ułatwienia manewrowania tacami Podstawa pod piec konwekcyjno parowy - Wymiary i konstrukcja dostosowana do łatwego zainstalowania pieca o pojemności 6GN 1/1 - Wyprodukowana w całości ze stali nierdzewnej profilowej AISI 304. Blat roboczy z półką na sprzęt - - stal nierdzwna - wymiary 500x600x850 -podstawa zamknięta z 3 stron z dnem i półką przestawną - nogi z regulowaną wysokością Kuchnia gazowa, 6 palników (6x5.5kW) WxDxH 1200x730x250 mm - Do montażu na otwartej podstawie, wspornikach pomostowych lub systemach wspornikowych - Wysokowydajne palniki z płomieniem kwiatowym z regulatorem płomienia i zabezpieczonym zapalnikiem - Zabezpieczenie przed przypadkowym zgaszeniem w standardzie na palnikach - Panele zewnętrzne ze stali nierdzewnej z wykończeniem Scotch Brite - Podstawy pod naczynia z żeliwa o dużej wytrzymałości - Jednoczęściowy blat ze stali nierdzewnej o grubości 1,5 mm - Krawędzie boczne pod kątem prostym, aby umożliwić zlicowane połączenie między urządzeniami - Sześć płomieni kwiatowych o wysokiej wydajności 5,5 kW - palniki pozwalające płomieniowi dostosować się do różnych wielkości patelni. . Urządzenie gazowe dostarczane do użytku z naturalnym lub Gaz LPG - dysze konwersyjne w standardzie. . Wielkoformatowa podstawka pod patelnię z żeliwa (stal nierdzewna jako opcja) z długimi środkowymi żebrami, dla umożliwienia użycia od największej do najmniejszej patelni. Otwarta podstawa do kuchni gazowej - regulacja wysokości 50 mm nóżki ze stali nierdzewnej - otwarta dolna komora do przechowywania garnków, patelni itp. Okap przyścienny - stal nierdzewna - oświetlenie, - łapacze tłuszczu - wymiary 3750x900x500 Taboret gazowy - jednopalnikowy (dwukoronowy) - moc nie mniej niż 9kW - żeliwny ruszt -regulowane nóżki Blat roboczy z półką na sprzęt - stal nierdzewna - wymiary 500x600x850 Zlew jednokomorowy z blatem roboczym - stal nierdzewna - wymiary 1800x600x850 Krajalnica grawitacyjna - Podstawa i główne elementy z anodyzowanego aluminium o wysokim połysku i satynowym wykończeniu - Ostrze ze stali chromowanej z pierścieniem ochronnym dla dodatkowej ochrony - pokrętło regulacji grubości cięcia - ostrzałka montowana od góry - ostrze osłony i deflektor - łatwo zdejmowany do czyszczenia - Wentylowany silnik napędu ostrza - System napędu paskiem wieloklinowym - Zdejmowany system wózka na stałe nasmarowany automatycznym sprzęgłem - Ochrona przed wodą IP42. - narzędzia do wyjmowania ostrza w zestawie - Grubość plastra od 0 do 15 mm, co 1 mm - Zdolność cięcia: kwadrat: 170x170 mm, prostokątne: 220x145 mm, okrągły: 180 mm Blat roboczy z 2 szufladami - stal nierdzewna - wymiary 1800x600x850 Bemar jezdny - stal nierdzewna - wymiary 800x600x850 - ilość pojemników GN min 3 - regulacja temperatury -ilość półek 1 - wolnostojący Wózek kelnerski - stal nierdzewna - trzypółkowy - 4 kółka skrętne, w tym 2 z hamulcem, średnica kółek 100 mm, -wymiary min: szer: 800 - 1200mm | gł: 500mm - blat i półki z przetłoczeniem 10 mm, - konstrukcja spawana Umywalka mycia rąk - wymiary 400x400x180 Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi - stal nierdzewna - wymiary 1000x600x1800 - ilość półek 3 (środkowa montowana na stałe, dwie przestawne) Basen z ociekaczem z baterią ze spryskiwaczem -stal nierdzewna - wymiary 1400x600x850 - mocowanie baterii nastolne Zamykany kosz na odpadki - stal nierdzewna (obudowa); plastik (wiadro wewnętrzne) - trzy przegrody o poj. min 35l każda - mechanizm pedału do otwierania Wózek sprzątacza z wieszakiem na mop - prasę do wyciskania mopów, - dwa wiaderka, - mop do mycia podłóg - uchwyt na worek na śmieci -koszyk na środki czystości Zlew porządkowy z baterią ścienną - wymiary 500x500x260 Stół odstawny ze zlewem jednokomorowym i baterią prysznicową -stal nierdzewna - wymiary 2000x600x850 - regulowane stopki - półka wzmocniona usztywnieniem - maskownica czołowa Umywalka mycia rąk - wymiary 400x400x180 Zmywarka podblatowa - Wymiary zewnętrzne 600 x 610 x 820 (S x G x W) - Wymiary komory zmywania 500 x 500 x 330 (S x G x W) - Moc nie mniej niż 5,35 kW, zasilanie 400 V, 3+ N - Wydajność 540 talerzy/godz. lub 30 koszy/godz. - Dwupłaszczowa izolowana konstrukcja drzwi - Dozownik środka do płukania - 2 programy mycia: (120/180 sekund) - Panel sterowania z cyfrowym wyświetlaczem - Podgrzewanie bojlerem ciśnieniowym, temperatura płukania min. 85° C (przy ciśnieniu wody w sieci min. 2-3 bar). - Auto-diagnostyczny system zgłaszania usterek - Funkcja Soft Start pompy myjącej - Możliwość podłączenia do HACCP i oprogramowania w systemie optymalizacji zużycia energii - Urządzenie posiada certyfikat i oznakowanie CE Podstawa do zmywarki podblatowej - Wymiary zewnętrzne 595 x 540 x 450 (S x G x W) - Wyprodukowana ze stali nierdzewnej Sterylizator do smoczków i butelek - elektryczny parowy - wsad min 6 butelek - możliwość regulacji rozmiaru Zlew jednokomorowy z blatem roboczym - stal nierdzewna - wymiary 1000x600x850 Umywalka mycia rąk - wymiary 400x400x180 Obieraczka ziemniaków/warzyw 8kg - zdejmowana komora z powierzchnią ścierną, można umiejscowić na stole, wraz z 1 tarczą ścierną i koszem filtracyjnym - 0,37 kW, 220-240 V 1N 50/60 Hz - WxDxH 422x396x676 mm kg 26 m^3 0,15 Podstawa pod obieraczkę - wymiary 420x505x420 Zlew jednokomorowy z blatem roboczym - stal nierdzewna - wymiary 1800x600x850 Zlew jednokomorowy z blatem roboczym - stal nierdzewna - wymiary 1000x600x850 Sterylizator jaj - minimalny wsad jaj 30 sztuk - wykonany ze stali nierdzewnej-obudowa -automatyczne wyłączanie lamp przy otwartej szufladzie - kratka ze stali chromowanej Szafa chłodnicza, 670l - Parametry eksploatacyjne według normy EU 2015/1094 - klasa energetyczna: C - całkowite zużycie prądu: 713 kWh/rok - klasa klimatyczna: 5 - EEI indeks: 49,67 - pojemność netto: 503 litrów - zużycie prądu na litr magazynowania: 1,42 kWh/rok/ 1 litr - czynnik chłodniczy: R290 - Wymiary zewnętrzne 710 x 835 x 2050 (S x G x W) - Moc 0,2 kW, zasilanie 230 V, 1+ N - Zakres temperatur od -2° C do +10° C. - Urządzenie do wykorzystywania w temperaturze otoczenia do +40° C przy relatywnej wilgotności 40 % - Ekran cyfrowy z wyświetlaniem temperatury i przyciskami do wyboru parametrów, HACCP alarmy, kontrola i diagnostyka pracy urządzenia i warunków w środku. - Rewersyjne pełne drzwi. - Zamek drzwi. - Podgrzewana ramka drzwi chroniąca przed tworzeniem skroplin. - Wykończenie zewnętrzne i wewnętrzne szafy ze stali nierdzewnej AISI430 - Wnętrze szafy wyprodukowane tłoczeniem z zaokrąglonymi kątami ułatwiającymi czyszczenie. - Izolacja ścian 75 mm z pianki poliuretanowej z ekologicznym gazem cyklopentan (CFC i HCFC Free) - Izolacja skraplacza 60 mm z pianki poliuretanowej z ekologicznym gazem cyklopentan (CFC i HCFC Free). - Wymuszony system chłodniczy z wentylatorem, prowadzony przez kanaliki powietrzne z tylu do przodu po całej wysokości szafy. - Czynnik chłodniczy R290. - Automatyczne odmrażanie z automatycznym odparowywaniem kondensatu. - 4 nierdzewne prowadnice na półki GN 2/1 wyprodukowane z Rilsan plastyku w komplecie. - Urządzenie posiada certyfikat i oznakowanie CE Szafa mroźnicza, 670 lit. - Parametry eksploatacyjne według normy EU 2015/1094 - klasa energetyczna: D - całkowite zużycie prądu: 2869 kWh/rok - klasa klimatyczna: 5 - EEI indeks: 72,62 - pojemność netto: 503 litrów - zużycie prądu na litr magazynowania: 5,7 kWh/rok/ 1 litr - czynnik chłodniczy: R290 - Wymiary zewnętrzne 710 x 835 x 2050 (S x G x W) - Moc 0,2 kW, zasilanie 230 V, 1+ N - Zakres temperatur od -15° C do -22° C. - Urządzenie do wykorzystywania w temperaturze otoczenia do +40° C przy relatywnej wilgotności 40 % - Ekran cyfrowy z wyświetlaniem temperatury i przyciskami do wyboru parametrów, HACCP alarmy, kontrola i diagnostyka pracy urządzenia i warunków w środku. - Rewersyjne pełne drzwi. - Zamek drzwi. - Podgrzewana ramka drzwi chroniąca przed tworzeniem skroplin. - Wykończenie zewnętrzne i wewnętrzne szafy ze stali nierdzewnej AISI430 - Wnętrze szafy wyprodukowane tłoczeniem z zaokrąglonymi kątami ułatwiającymi czyszczenie. - Izolacja ścian 75 mm z pianki poliuretanowej z ekologicznym gazem cyklopentan (CFC i HCFC Free) - Izolacja skraplacza 60 mm z pianki poliuretanowej z ekologicznym gazem cyklopentan (CFC i HCFC Free). - Wymuszony system chłodniczy z wentylatorem, prowadzony przez kanaliki powietrzne z tylu do przodu po całej wysokości szafy. - Czynnik chłodniczy R290. - Automatyczne odmrażanie z automatycznym odparowywaniem kondensatu. - 4 nierdzewne prowadnice na półki GN 2/1 wyprodukowane z Rilsan plastiku w komplecie. - Urządzenie posiada certyfikat i oznakowanie CE Waga do pojemników - waga platformowa - materiał stal -wyświetlacz LED - funkcje pomocnicze (w tym tarowanie oraz zapisywanie) - kółka i statyw - zakres ważenia min 200kg Regał - wymiary: 200x48x220cm - 5 poziomów, - nośność półki min 100kg - regulacja półek góra/dół - stopki regulowane +/- 15 mm, Umywalka mycia rąk - wymiary 400x400x180 Zlew dwukomorowy z blatem - stal nierdzewna - wymiary 2200x600x850 - maskownica czołowa Szafka pracownicza - wymiary 400x500x1700 Zadanie 2 Wyposażenie przedszkola - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ Zadanie 2 obejmuje wyposażenie szatni dla przedszkola oraz dwóch sal w meble i sprzęt. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno- użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Wyposażenie musi posiadać atesty, certyfikaty, normy dostosowane dla dzieci w wieku przedszkolnym, które dopuszczają użytkowanie przedmiotu zamówienia w przedszkolu/żłobku lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające bezpieczeństwo w użytkowaniu przez dzieci edukacji przedszkolnej/żłobkowej oraz zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. Dostawa mebli wraz z montażem. Zadanie 3 Wyposażenie żłobka - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ Zadanie 3 obejmuje wyposażenie szatni dla żłobka, pomieszczenia łazienki ,sali żłobkowej i biura dyrektora. W opisie przedmiotu zamówienia przedstawiono minimalne wymagania dotyczące wyposażenia, które muszą być spełnione. Wykonawca może przedstawić oferty równoważne, jednakże proponowany przez wykonawcę sprzęt równoważny musi charakteryzować się takimi samymi parametrami funkcjonalno- użytkowymi jak produkty opisane poniżej, lub je przewyższać. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Zamawiający dopuszcza tolerancje wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Wyposażenie musi posiadać atesty, certyfikaty, normy dostosowane dla dzieci w wieku przedszkolnym, które dopuszczają użytkowanie przedmiotu zamówienia w przedszkolu/żłobku lub inne równoważne dokumenty, potwierdzające bezpieczeństwo w użytkowaniu przez dzieci edukacji przedszkolnej/żłobkowej oraz zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. Dostawa mebli wraz z montażem. 3. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem, dokona jego rozładunku oraz rozmieści we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w pomieszczeniu żłobka. 4. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia, aż do chwili jego wydania Zamawiającemu potwierdzonego protokołem odbioru ilościowo - jakościowego. 5. Na dostarczany przedmiot zamówienia musi być udzielona gwarancja na okres minimalny, który wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady na montaż mebli. 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych wad wynikających z nienależytego wykonania montażu mebli. 8. Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z: 1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy); 2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane parametry i wymagania techniczne, określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 39141000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39700000-9
39710000-2
39220000-0
39100000-3
39000000-2
39150000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek dla Zadania nr 1: Wykonawca wykaże się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (lub dostawie wraz z montażem) wyposażenia gastronomicznego/kuchennego o wartości co najmniej 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto. Warunek dla Zadania nr 2 i 3: Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie (lub dostawie wraz z montażem) wyposażenia placówek oświatowych, edukacyjnych (żłobków/przedszkoli/szkół) o wartości co najmniej 30 000,00 (trzydzieści tysięcy) zł brutto dla każdego zadania odrębnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zmówienia. (Załącznik nr 5 do SIWZ);

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla Zadania nr 1 - wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie (lub dostawie wraz z montażem) wyposażenia gastronomicznego/kuchennego o wartości co najmniej 50 000,00 ( pięćdziesiąt tysięcy) zł brutto, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Wykonawca dołączy także dowody potwierdzające, czy zamówienie zostało wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ( Nr 4 do SIWZ). Dla Zadania nr 2 i 3 - wykazu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegające na dostawie (lub dostawie wraz z montażem) wyposażenia placówek oświatowych, edukacyjnych (żłobków/przedszkoli/szkół) o wartości co najmniej 30 000,00 (trzydzieści tysięcy) zł brutto, zgodnie z załącznikiem . Wykonawca dołączy także dowody potwierdzające, czy zamówienie zostało wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty ( Nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem dla zadania nr.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia i wyposażenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) zmiany modelu zaoferowanego sprzętu w przypadku wycofania zaoferowanego sprzętu z produkcji - potwierdzonego pisemnie przez producenta lub dystrybutora danego sprzętu - na sprzęt o parametrach równoważnych lub wyższych,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca, składając ofertę, może zastrzec znajdujące się w jego ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżenie musi być dokonane przez złożenie oferty w dwóch częściach opisanych jako "Część jawna oferty" i jako "Część zastrzeżona oferty". Wszystkie strony " części zastrzeżonej oferty" i "części jawnej oferty" muszą być ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. Wykonawca musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.