eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › wykonanie operatów szacunkowych ul. Okrzei 4 w Karpaczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Karpacz: wykonanie operatów szacunkowych ul. Okrzei 4 w Karpaczu
Numer ogłoszenia: 58416 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych ul. Okrzei 4 w Karpaczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego Nr 8 położonego w budynku przy ul. Konstytucji 3-go Maja 78 z wyodrębnieniem wartości gruntu oznaczonego w ewidencji gruntów i budynków Nr 29/2 (obręb Karpacz - 4) o pow. 0,1649 ha jako odrębnego prawa własności przysługującego Gminie: a) wykonanie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi - w rzutach kondygnacji, wraz z określeniem położenia innych pomieszczeń i lokali, budynek posiada inwentaryzację uproszczoną z 1997 r., szkice lokali wykonane są pojedynczo w oderwaniu od pozostałych lokali znajdujących się na piętrach budynku, b) przygotowanie i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. 2) Wykonanie operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego Nr 3 położonego w budynku przy ul. Konstytucji 3-go Maja 66 z wyodrębnieniem wartości gruntu oznaczonego w ewidencji gruntów i budynków Nr 105/1 (obręb Karpacz - 4) o pow. 0,1135 ha jako odrębnego prawa własności przysługującego Gminie: a) wykonanie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi - w rzutach kondygnacji, wraz z określeniem położenia innych pomieszczeń i lokali, b) przygotowanie i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. 3) Wykonanie operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego Nr 6 położonego w budynku przy ul. Okrzei 4 z wyodrębnieniem wartości gruntu oznaczonego w ewidencji gruntów i budynków Nr 111 (obręb Karpacz - 4) o pow. 0,2213 ha jako odrębnego prawa własności przysługującego Gminie: a) wykonanie szkicu lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi - w rzutach kondygnacji, wraz z określeniem położenia innych pomieszczeń i lokali, b) przygotowanie i uzyskanie zaświadczenia o samodzielności lokalu. 4) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Karpacz, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 399/2 (obręb Karpacz - 3) o pow. 0,0072 ha, przeznaczonej do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, zgodnie z art. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2007 r. Nr 191 poz. 1371). 5) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Karpacz, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 390/2 (obręb Karpacz - 4) o pow. 0,0244 ha, przeznaczonej do sprzedaży prawa użytkowania wieczystego na własność, zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.). Zamawiający posiada aktualizację z 2009 roku. 6) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Karpacz, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 392/3 (obręb Karpacz - 4) o pow. 0,3288 ha, przeznaczonej do sprzedaży prawa użytkowania wieczystego na własność, zgodnie z art. 69 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 261 poz. 2603 ze zm.). Zamawiający posiada aktualizację z 2009 roku. 7) Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości zabudowanej stanowiącej własność Gminy Karpacz, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków Nr 263 (obręb Karpacz - 1) o pow. 0,0498 ha, przeznaczonej do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, zgodnie z art. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2007 r. Nr 191 poz. 1371)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto każda (słownie: trzy tysiące złotych brutto)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. posiadają ważną, opłaconą polisę z tytułu wykonywania zawodu, w myśl Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia OC rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2112), w wysokości minimum równowartości w złotych 25.000,00 EURO (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy euro).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącą terminu, w przypadku niemożliwości dokonania oględzin wycenianej nieruchomości, zakresu, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości (rozbieżności) w wycenianym lokalu mieszkalnym z posiadaną dokumentacją dotyczącą budynku w którym wyceniany jest lokal oraz podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karpacz ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina karpacz ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.