eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie w roku szkolnym 2020/2021: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie, Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie, Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-15



Ogłoszenie nr 583936-N-2020 z dnia 2020-09-15 r.

Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie w roku szkolnym 2020/2021: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie, Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie, Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, krajowy numer identyfikacyjny 27150188700000, ul. ul. Paderewskiego  49 , 42-400  Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 326 721 507, e-mail mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu, faks 326 722 903.
Adres strony internetowej (URL): www.mzoeas.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.mzoeas.zawiercie.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać osobiście, przesłać pocztą lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ul. Paderewskiego 49 42 - 400 Zawiercie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z Gminy Zawiercie w roku szkolnym 2020/2021: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie, Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie, Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie.
Numer referencyjny: 299/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2020/2021, z podziałem na 4 zadania: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie do n/w placówek: Szkoła Podstawowa nr 4 1. zam. ul. Polna. Przedszkole nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 2. zam. ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 3. zam. ul. Huldczyńskiego 4. zam. ul. Niemcewicza. Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 5. zam. ul. Wierczki. Szkoła Podstawowa nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 6. zam. ul. Wyszyńskiego 7. zam. ul. Amatorska 8. ul. Blanowska. Szkoła Podstawowa nr 14 Fundacja Elementarz w Bzowie 9. zam. ul. Piłsudskiego. Zespół Szkół im. Kołątaja ul. Miodowa 1 w Zawierciu 10. zam. ul. Zaparkowa. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci/uczniów wraz z ich dokładnymi adresami zamieszkania, kodem niepełnosprawności oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie maja być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dzieci do szkoły/placówki w Zawierciu. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 183 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowaną do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - ostateczna liczba dzieci/uczniów może ulec zmianie (+/- 3 osoby), 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 1) zam. ul. Dmowskiego 2) zam. ul. Plac Dąbrowskiego 3) zam. ul. Kolorowa 4) zam. ul. Paderewskiego 5) zam. ul. Daszyńskiego 6) zam. ul. Oświatowa 7) zam. ul. Adama Mickiewicza Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci/uczniów wraz z ich dokładnymi adresami zamieszkania, kodem niepełnosprawności oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie maja być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dzieci do szkoły/placówki w Dąbrowie Górniczej. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 1) zam. ul. Polna. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dziecka/ucznia, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dziecko/uczeń winien być dowożony. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dziecka/ucznia do szkoły/placówki w Dąbrowie Górniczej. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć, 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (dotyczy dowozu 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie) oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. . Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie do n/w placówek: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Będzinie ul. 11 Listopada 7: 1. zam. ul. Słowiańskiego 2. zam. ul. Szymańskiego. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 3. zam. Poręba ul. Wojska Polskiego. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dzieci/uczniów, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie winny być dowożone. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00 - przewóz dzieci do szkół/placówek. . - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dzieci/uczniowie byli dowiezieni do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dzieci/uczniów. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonemu dziecku/uczniowi opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru dziecka/ucznia do momentu przekazania dziecka/ucznia opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dziecka/ucznia ze szkoły do czasu odwiezienia dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - ostateczna liczba dzieci/uczniów może ulec zmianie (+/- 2 osoby), 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 120: 1) zam. ul. Marszałkowska. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dziecka/ucznia, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dziecko/uczeń winien być dowożony. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00 - przewóz dziecka do szkoły/placówki w Ziemięcicach. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystającego z niego dziecka/ucznia. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Opiekę przewożonemu dziecku/uczniowi w ramach niniejszego Zadania zapewnia jego rodzic przez cały czas trwania transportu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca nie może widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć, 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. 2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: opiekunowie dzieci/uczniów (nie dotyczy zadania nr 4 - opiekunem dziecka będzie jego rodzic) oraz kierowcy. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp., poprzez zapewnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia pojazdów przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych.

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60172000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-10-01 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1 - Zadanie nr 4: Zamówienie należy zrealizować w terminie: w założeniu od dnia 01.10.2020r., do dnia 25.06.2021r. W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od dnia podpisania umowy do dnia 25.06.2021r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj.: licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z pózn. zm.). Powyższy warunek dotyczy każdej z 4 Części (Zadań) zamówienia.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZADANIE NR 1: Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. ZADANIE NR 2: Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. ZADANIE NR 3: Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto. ZADANIE NR 4: Wykonawca musi wykazać, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę, polegającą na przewozie dzieci/uczniów niepełnosprawnych, o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. nr 2140 z pózn. zm). - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy.


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy.


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Nie dotyczy

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Nie dotyczy

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Nie dotyczy

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Nie dotyczy

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Nie dotyczy

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Nie dotyczy


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Nie dotyczy


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4 odpowiednio dla zadania od 1 do 4). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz określone poniżej: 1) zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku zmiany stawki VAT - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) zmiana terminu realizacji umowy z uwagi na działania siły wyższej, 3) zmiana terminu realizacji umowy (rozpoczęcia lub zakończenia terminu realizacji umowy) z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, 4) zawieszenie wykonywania przedmiotu umowy w przypadku zawieszenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych, 5) zmiana osób bądź pojazdu, o których mowa w § 3 ust. 9 i 14 § 2 ust. 1, tylko po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego poinformowania Zamawiającego o zmianie osób i/lub pojazdów wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia w celu sporządzania aneksu do umowy. W sytuacji, gdy Wykonawca uzyskał punkty w kryterium "doświadczenie opiekunów" w momencie zmiany opiekuna, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie, że nowy opiekun zatrudniony do realizacji zamówienia posiada określone doświadczenie opiekuna, za które ofercie Wykonawcy przyznano punkty. Odpowiednio w momencie zmiany pojazdu, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu potwierdzenie, że nowy pojazd przeznaczony do realizacji zamówienia został wyprodukowany co najmniej w takim samym okresie, za który ofercie Wykonawcy przyznano punkty w kryterium "rok produkcji pojazdów". 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty - dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 6. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. 1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla zadania od 1 do 4). Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla zadania od 1 do 4), które należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ (odpowiednio dla zadania od 1 do 4), które należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej opatrzone własnoręcznym podpisem. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie - jeśli dotyczy. 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). II. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020r., poz. nr 346). 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. III. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 ROZPORZADZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej "RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu - Dorota Wnuk Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Michał Furgacz, e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00, 3) dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy, wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) i e) RODO oraz w celu wyłonienia wykonawcy i zawarcia z nim umowy, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy na podstawie ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), 4) odbiorcami danych osobowych będą pracownicy Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu oraz organy władzy publicznej, a także podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy a dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), a także każda zainteresowana osoba (z uwagi na publikację dokumentów zw. z procedurą w Biuletynie Informacji Publicznej), 5) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną - B5 i B10, 6) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania, 7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO 9) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy z Gminą Zawiercie a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem możliwości zawarcia przedmiotowej umowy. 2. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że: * w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 (RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 8a ust. 2 ustawy Pzp); * wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679 (RODO), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 8a ust. 4 ustawy Pzp), * w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 RODO), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (art. 97 ust. 1a ustawy Pzp). 3. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 4. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w ust. 3 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta została we wzorze Formularza ofertowego (odpowiednio dla zadania od 1 do 12), stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio Jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa. IV. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w BZP w dniu 15.09.2020 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: Dowóz 10 niepełnosprawnych dzieci na terenie Gminy Zawiercie do n/w placówek: Szkoła Podstawowa nr 4 1. zam. ul. Polna Przedszkole nr 7 w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 2. zam. ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 3. zam. ul. Huldczyńkiego 4. zam. ul. Niemcewicza Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich im, Jana Pawła II w Zawierciu ul. Sienkiewicza 60 5. zam. ul. Wierczki 56 Szkoła Podstawowa nr 11 w Zawierciu ul. Zarzecze 2 6. zam. ul. Wyszyńskiego 7. zam. ul. Amatorska 8. ul. Blanowska Szkoła Podstawowa nr 14 Fundacja Elementarz w Bzowie 9. zam. ul. Piłsudskiego Zespół Szkół im. Kołątaja ul. Miodowa 1 w Zawierciu 10. zam. ul. Zaparkowa. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci/uczniów wraz z ich dokładnymi adresami zamieszkania, kodem niepełnosprawności oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie maja być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dzieci do szkoły/placówki w Zawierciu. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia dla każdego z zadań - 183 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowaną do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - ostateczna liczba dzieci/uczniów może ulec zmianie (+/- 3 osoby), 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00
rok produkcji pojazdów 10,00
doświadczenie opiekunów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: w założeniu od dnia 01.10.2020r., do dnia 25.06.2021r. W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od dnia podpisania umowy do dnia 25.06.2021r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.


Część nr: 2Nazwa: Zadanie nr 2: - Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie, - Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2: ? Dowóz 7 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 1) zam. ul. Dmowskiego 2) zam. ul. Plac Dąbrowskiego 3) zam. ul. Kolorowa 4) zam. ul. Paderewskiego 5) zam. ul. Daszyńskiego 6) zam. ul. Oświatowa 7) zam. ul. Adama Mickiewicza Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy listę dzieci/uczniów wraz z ich dokładnymi adresami zamieszkania, kodem niepełnosprawności oraz adresem szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie maja być dowożone. Na podstawie sporządzonej listy Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dzieci do szkoły/placówki w Dąbrowie Górniczej. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. ? Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 1) zam. ul. Polna. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dziecka/ucznia, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dziecko/uczeń winien być dowożony. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00- przewóz dziecka/ucznia do szkoły/placówki w Dąbrowie Górniczej. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonym dzieciom/uczniom opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru pierwszego dziecka/ucznia do momentu przekazania dzieci/uczniów opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dzieci/uczniów ze szkoły do czasu odwiezienia ostatniego dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia dla każdego z zadań - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć, 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich (dotyczy dowozu 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Dąbrowa Górnicza-Zawiercie) oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00
rok produkcji pojazdów 10,00
doświadczenie opiekunów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: w założeniu od dnia 01.10.2020r., do dnia 25.06.2021r. W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od dnia podpisania umowy do dnia 25.06.2021r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.


Część nr: 3Nazwa: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3: Dowóz 3 niepełnosprawnych dzieci na trasie Zawiercie-Poręba - Będzin-Dąbrowa Górnicza - Będzin - Dąbrowa Górnicza - Poręba - Zawiercie do n/w placówek: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Będzinie ul. 11 Listopada 7: 1. zam. ul. Słowiańskiego 2. zam. ul. Szymańskiego. Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej ul. Swobodna 59: 3. zam. Poręba ul. Wojska Polskiego. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dzieci/uczniów, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dzieci/uczniowie winny być dowożone. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00 - przewóz dzieci do szkół/placówek. . - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu zajęć Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dzieci/uczniowie byli dowiezieni do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dzieci/uczniów. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystających z niego dzieci/uczniów. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Wykonawca zapewnia przewożonemu dziecku/uczniowi opiekę Opiekuna przez cały czas trwania transportu, tj. podczas przewozu "do szkoły" (od momentu odbioru dziecka/ucznia do momentu przekazania dziecka/ucznia opiekunom w szkole), oraz podczas przewozu "ze szkoły" (od momentu odbioru dziecka/ucznia ze szkoły do czasu odwiezienia dziecka/ucznia). Zamawiający wymaga, aby przewóz był realizowany pod opieką Opiekuna posiadającego kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Osoba sprawującą opiekę nad przewożonymi dziećmi/uczniami nie może być zarazem kierowcą danego przewozu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca i Opiekun nie mogą widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć - ostateczna liczba dzieci/uczniów może ulec zmianie (+/- 2 osoby), 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 20,00
rok produkcji pojazdów 10,00
doświadczenie opiekunów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: w założeniu od dnia 01.10.2020r., do dnia 25.06.2021r. W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od dnia podpisania umowy do dnia 25.06.2021r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.


Część nr: 4Nazwa: Zadanie nr 4: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5: Dowóz 1 niepełnosprawnego dziecka na trasie Zawiercie-Ziemięcice-Zawiercie do n/w placówki: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 120: 1) zam. ul. Marszałkowska. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą sporządzi i przekaże Wykonawcy dokładny adres zamieszkania dziecka/ucznia, kod niepełnosprawności oraz adres szkoły lub placówki oświatowej, do której dziecko/uczeń winien być dowożony. Wykonawca opracuje harmonogramy dowozu. Przewiduje się następujący harmonogram przewozu: - Zawiercie ok. godz. 7.00 - przewóz dziecka do szkoły/placówki w Ziemięcicach. - ok. godz. 15.00 - przewóz dzieci do miejsca zamieszkania. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki. Potwierdzenie wykonania usługi nastąpi poprzez otrzymanie pieczęci i podpisu z danej placówki. Harmonogramy będą sporządzane dla każdego pojazdu odrębnie. Harmonogramy dowozu powinny być tak skonstruowane, aby dziecko/uczeń był dowieziony do szkoły lub placówki oświatowej na czas wspólnie ustalony z dyrektorem szkoły lub placówki oświatowej, umożliwiający punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych przez dziecko/ucznia. Dowóz realizowany w ramach powyższego Zadania musi być dostosowany do rozkładu zajęć korzystającego z niego dziecka/ucznia. Wykonawca, podczas realizacji usługi przewozu w ramach niniejszego zamówienia nie może (bez wcześniejszej zgody Zamawiającego) przewozić osób nieujętych na liście przewozowej. Opiekę przewożonemu dziecku/uczniowi w ramach niniejszego Zadania zapewnia jego rodzic przez cały czas trwania transportu. Wykonawca zapewni kierowców pojazdów posiadających odpowiednie prawo jazdy. Kierowca nie może widnieć w Rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. Przewozy będą realizowane w roku szkolnym 2020/2021 w dni nauki szkolnej. Orientacyjna liczba dni dowozu przyjętych w okresie realizacji zamówienia dla każdego z zadań - 164 dni. Liczba dni dowozu może ulec zmianie w okresie realizacji umowy. W sytuacji zmniejszenia liczby dni dowozu Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za liczbę stanowiącą różnicę miedzy liczbą wskazaną w SWIZ, a liczbą rzeczywiście zrealizowaną przez Wykonawcę. Do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni: 1) niezbędną liczbę pojazdów dostosowana do liczby dzieci/uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć, 2) pojazdy własne lub pojazdy, do których posiada inny tytuł prawny, 3) pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób niepełnosprawnych; posiadające ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny; Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4) pojazdy oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych, spełniające wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz dopuszczone do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym). Koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego przez innego przewoźnika/własnego pojazdu zastępczego lub pojazdu zastępczego, do którego posiada inny tytuł prawny, w czasie maksimum 90 minut od zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej zrealizowanie kursu (czas podstawienia pojazdu zastępczego). W trakcie wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania wszystkich zaleceń i wymogów sanitarnych związanych z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się COVID-19. 1. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowcy oraz opiekunowie dzieci/uczniów (nie dotyczy zadania nr 4 - opiekunem dziecka będzie jego rodzic). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp., poprzez zapewnienie przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia pojazdów przeznaczonych do transportu osób niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60130000-8, 60172000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2021-06-25
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena ofertowa 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 30,00
rok produkcji pojazdów 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy zrealizować w terminie: w założeniu od dnia 01.10.2020r., do dnia 25.06.2021r. W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - od dnia podpisania umowy do dnia 25.06.2021r. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji umowy może ulec zmianie.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.