Ogłoszenie z dnia 2005-11-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu anestezjologicznego do zabiegów kardiochirurgicznych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, do kontaktów: Krystyna Frydrych, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, fax 061 858-56-23, e-mail: zamowienia@szpital-strusia.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, dr Alina Paszkowska, dr Szymon Maternik, ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061/8585711. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu anestezjologicznego do zabiegów kardiochirurgicznych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu anestezjologicznego do zabiegów kardiochirurgicznych wraz z dostawą do zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zamówienie zostało podzielone na XVIII pak.:sprzęt do utrzymania drożności dróg oddech.;systemy do podawania tlenu;przylepce do okejania rurki intubacyjnych;toaleta dróg oddech.;zgłędnikiżołądkowe;cewniki do żył centralnych;cewniki do pęcherza moczowego;akcesoria do kaniul do wlewów dożylnych;filtry do układów oddech.;jednoraz.układy oddech.;kaniule dotętn.; zest.;probówki do ACT;zest.do przetoczeń krwi;zest.do przetoczeń z regulat.przepł.;strzyk.do sondy Janetta;czujniki do pomiaru ciśn.;filtry. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2007;
III.1) Wymagane wadium: 4.177,-(dla każdego pakietu wadium jest odrębne). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 1. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena (I,II,III,IV,VI,VII,VIII,XI) a dla V,IX,X,XII,XIII,XIV,XV,XVI,XVII,XVIII tylko cena - 70% ocena własności użytkowych (I,II,III,IV,VI,VII,VIII,XI) - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.12.2005, cena - 30. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2005, godzina 12:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 27.10.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.