eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2017 r. do 30.04.2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58343 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Krasnystaw: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2017 r. do 30.04.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34290-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Krasnostawski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22 - 300 Krasnystaw, REGON: 110198209 przetargi@krasnystaw-powiat.pl Czesława Kozak tel. 82/576-52-11 do 13 wew. 145, fax; 82/576-45-88 Ewa Gajewska tel. 82/576-72-11 do 13 wew. 171, fax; 82/576-45-88, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 10, 22 - 300 Krasnystaw, REGON: 110200219 przetargi@krasnystaw-powiat.pl Czesława Kozak tel. 82/576-52-11 do 13 wew. 145, fax; 82/576-45-88 Ewa Gajewska tel. 82/576-72-11 do 13 wew. 171, fax; 82/576-45-88, Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22 - 300 Krasnystaw,REGON:110200219. przetargi@krasnystaw-powiat.pl Czesława Kozak tel. 82/576-52-11 do 13 wew. 145, fax; 82/576-45-88 Ewa Gajewska tel. 82/576-52-11 do 13 wew. 171, fax; 82/576-45-88

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, krajowy numer identyfikacyjny 110198209, ul. ul. Sobieskiego  3, 22-300   Krasnystaw, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 82 5765211...13, 5767286...88, faks 82 5764588, e-mail przetargi@krasnystaw-powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.krasnystaw-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania był Powiat Krasnostawski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Krasnymstawie. Zamówienie zostało udzielone - umowa została zawarta przez Powiat Krasnostawski w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2017 r. do 30.04.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2017 r. do 30.04.2021 r. obejmująca: 1) Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie; 2) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie; 3) Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie; 4) Dom Pomocy Społecznej w Surhowie; 5) Dom Pomocy Społecznej w Bończy; 6) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo -Wychowawczych w Krasnymstawie 7) Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą w Krasnymstawie; 8) I Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Jagiełły w Krasnymstawie; 9) II Liceum Ogólnokształcących im. C.K. Norwida w Krasnymstawie; 10) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. T. Kościuszki w Krasnymstawie; 11) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. B. Głowackiego w Krasnymstawie; 12) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Żółkiewce; 13) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. J. Doroszewskiej w Krasnymstawie; 14) Poradnię Psychologiczno - Pedagogiczną w Krasnymstawie; 15) Młodzieżowy Dom Kultury im. M. Konopnickiej w Krasnymstawie; 16) Muzeum Regionalne w Krasnymstawie; 17) Powiatową Bibliotekę Publiczną w Krasnymstawie; 18) Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie; 19) Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie; 20) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Krasnymstawie; 21) Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont oraz rachunków środków pomocowych i funduszy celowych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych oraz innych rachunków pozabudżetowych (aktualna ilość rachunków: 134 szt.); 2)otwieranie nowych rachunków po podpisaniu umowy (szacowana miesięczna liczba otwieranych rachunków: 1 szt.) 3)dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków (średniomiesięczna ilość wpłat i wypłat gotówkowych: 240 szt.), 4)przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego - Wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Powiatu Krasnostawskiego i jego jednostek; 5)realizacja poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków (średniomiesięczna ilość przelewów: 1500 szt.); 6)objęcie systemem bankowości elektronicznej na czas trwania umowy wszystkich obsługiwanych jednostek; 7)prowadzenie obsługi kasowej Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie w budynku przy ul. Sobieskiego 3 w celu zapewnienia bieżącej obsługi wpłat gotówkowych i bezgotówkowych za czynności administracyjne dokonywane przez interesantów urzędu (np. wpłaty za rejestrację pojazdów, wypisy i wyrysy z rejestrów gruntów itd.) oraz wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów KW (kasa wypłaci) wystawianych przez wydział finansowy. Zamawiający udostępni lokal o powierzchni 10 m2, wyposażony w infrastrukturę telekomunikacyjną pozwalającą na zawarcie z operatorem telefonicznym umowy o świadczenie usług telefonii stacjonarnej i Internetu. Z wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu Powiat zawrze umowę najmu lokalu w którym prowadzona będzie obsługa kasowa. Cena najmu będzie wynosiła 202,00 zł (dwieście dwa 00/100PLN) + obowiązująca stawka podatku VAT. Termin udostępnienia wykonawcy lokalu: 01.05.2017 r. W udostępnionym pomieszczeniu bank może prowadzić swoją działalność nie związaną z obsługą Zamawiającego. 8)udzielanie Powiatowi Krasnostawskiemu w każdym roku realizacji zamówienia kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego niedoboru w zakresie uregulowanym obowiązującymi przepisami prawa do kwoty corocznie określonej w uchwale budżetowej, która w roku 2017 wynosi 5 500 000,00 zł, zgodnie z poniższymi zasadami: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat i prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego; b) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR 1M plus stała w okresie obowiązywania umowy marża banku podana w ofercie; c) jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "in blanco"; d) na uruchomienie kredytu Zamawiający podpisze odrębną umowę. Czynność ta, w przypadku jeśli Bank nie posiada swojej siedziby w Krasnymstawie każdorazowo będzie miała miejsce w siedzibie Zamawiającego w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę; e) przewiduje się wykorzystanie kredytu przez 12 miesięcy w ciągu roku; f) pierwsze uruchomienie kredytu planowane jest 01.05.2017 r. g) Naliczanie odsetek od wykorzystanego kredytu w rachunku bieżącym powinno następować w ostatnim dniu każdego miesiąca. Spłata odsetek w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania noty z banku; h) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania kredytu do oferty: WIBOR 1M z dnia 08.02.2017r. tj. 1,66%; i) Kwotę oraz terminy udzielenia kredytu należy traktować jako służące do wyliczenia kosztu kredytu. Oznacza to, że wysokość oraz terminy zaciągnięcia kredytu w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania mogą być inne niż określone w siwz. 9)Gromadzone środki na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID 1 M, powiększonej o wskaźnik procentowy podany przez Bank w ofercie. Stopa bazowa do ustalenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bankowych do oferty: WIBID1M z dnia 08.02.2017r. tj. 1,46%; 10)prowadzenie rachunków lokat terminowych. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID 1 M, powiększonej o wskaźnik procentowy podany przez Bank w ofercie. Stopa bazowa do ustalenia wysokości oprocentowania środków na lokatach do oferty: WIBID1M z dnia 08.02.2017r. tj. 1,46%; 3.Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ, ofertą wykonawcy oraz zawartą umową. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych. 5.Bank nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji za czynności bankowe związane z realizacją zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym. 6.Dla celów oceny sytuacji finansowej zamawiający udostępnia: sprawozdania budżetowe i finansowe (Rb -NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28S, Rb-27S, Rb-Z (SPZOZ)), Opinie składu orzekającego RIO, Uchwały Rady Powiatu w Krasnymstawie w sprawie: uchwały budżetowej na rok 2017, wieloletniej prognozy finansowej oraz zmiany uchwał dostępne są na stronie internetowej: http://bip.krasnystaw-powiat.pl w zakładce: budżet powiatu. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: obsługa bankowa tj. prowadzenie rachunków, otwieranie rachunków, realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznej, realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, obsługa elektroniczna rachunków, obsługa kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym, obsługa lokat terminowych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia min. 4 osób w wymiarze czasu pracy proporcjonalnym do wykonywanych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a pzp: 1.Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy to także pracowników podwykonawców).W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia wykonawca poinformuje o tym fakcie zamawiającego w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany, przekazując w tym terminie aktualne oświadczenie. 2.Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Oświadczeniu będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1.Zamawiający dokonuje kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4.1.1 siwz. 2.Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia Oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4.1.1 siwz., Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 200 zł za każdy dzień opóźnienia. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa bankowa tj. prowadzenie rachunków, otwieranie rachunków, realizacja przelewów w formie papierowej i elektronicznej, realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, obsługa elektroniczna rachunków, obsługa kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym, obsługa lokat terminowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT558464
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Krasnystawie,  b.kraska@bskrasnystaw.pl,  ul. Mostowa 25,  22-300,  Krasnystaw,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 539000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 539000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 539000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.