eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Sukcesywne dostawy paliw płynnych. nr postępowania 1/KDM/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Piaseczno: Sukcesywne dostawy paliw płynnych. nr postępowania 1/KDM/2009
Numer ogłoszenia: 5832 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie , ul. Elektroniczna 4, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7562480 (82).

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piaseczno.pl/public

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy paliw płynnych. nr postępowania 1/KDM/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy paliw płynnych. Olej Napędowy ON - Gatunki od A do F. ilośc: 140 m3 Olej Opałowy Lekki - L1 ilośc: 190 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.34.10.0 - Olej napędowy 91.35.10.0 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie: 15.000,- zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą - są zarejestrowanymi we właściwym rejestrze podmiotami lub są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej, posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, b) posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą się wykonaną co najmniej jedną dostawą paliw płynnych w wartości i asortymencie co najmniej odpowiadającej zamówieniu i przedstawią pozytywną opinię zamawiających o wykonaniu dostawy paliw z potwierdzeniem utrzymywania wymaganej jakości paliw, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierowcami posiadającymi uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych, d) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - posiadają sprzęt transportowy dopuszczony przez TDT do transportu paliw płynnych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pzp - złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenie. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści oferty, dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać informacje i dokumenty, określone poniżej i zawarte w spisie treści oferty. Informacje opisane jako Część ... stanowią gotowe formularze do wypełnienia. Część I. Dane Wykonawcy, Część II. Oferta zasadnicza, Część III. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, Załącznik nr I - koncesja na obrót paliwami ciekłymi, Załącznik nr II - wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem numerów świadectw dopuszczenia do przewozu niektórych materiałów niebezpiecznych - paliw płynnych-(marka, typ, nr rej., liczba i pojemności komór) z zaznaczeniem środka transportowego z pompą i licznikiem- min.1 sztuka Załącznik nr III - wykaz osób - kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami zaświadczeń z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne, Załącznik nr IV - wykaz wykonanych dostaw paliw płynnych z ostatnich trzech lat, z których co najmniej jedna winna być o wartości min. 800.000,00 zł - druk w załączeniu; (w wykazie należy podać tylko te wykonane dostawy, do których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie). Załącznik nr IV/n - dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, Załącznik nr V - aktualny odpis z rejestru sądowego lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Załącznik nr VI - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Załącznik nr VII - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Załącznik nr VIII - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Załącznik nr IX - wadium, Załącznik nr X - umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy), Załącznik nr XI - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Załącznik nr XII - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200.000,00 zł, Załącznik nr XIII - wzór umowy Załącznik nr XIV - informacja o przedmiocie zamówienia powierzonej podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl/public.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Elektroniczna 4,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Elektroniczna 4,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.