eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58298 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Świebodzin: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 29132-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa  2, 66-200   Świebodzin, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 684 750 916, faks 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiZP.271.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n.: Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej oraz budowa niezbędnych zjazdów na drogę powiatową w m. Ługów z budową oświetlenia i odwodnienia drogowego - kanalizacją deszczową poprzez drogę powiatową do istniejącej kanalizacji. Zakres zamówienia określają granice działek o nr ewid. 310/3; 310/6; 311; 310/1; 258 obręb 0012 Ługów, jednostka ewid. Świebodzin-obszar wiejski, gmina Świebodzin. Przebudowywana droga obecnie posiada nawierzchnię gruntową miejscami utwardzoną kruszywem i gruzem. Wzdłuż pasa drogowego zlokalizowane są posesje z zabudowaniami mieszkalnymi i gospodarczymi, do posesji prowadzą zjazdy z kruszywa naturalnego i łamanego. Na drogę gminną, wewnętrzną prowadzą dwa zjazdy z drogi powiatowej nr 1242F. Droga powiatowa posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości 6,0 m. W pasie drogowym drogi gminnej i powiatowej znajdują się słupy teletechniczne oraz słupy elektroenergetyczne, na których są zamontowane oprawy oświetleniowe. W zakres robót do wykonania przez Wykonawcę wchodzą m.in.: - ręczne karczowanie drzew, - mechaniczne karczowanie pni, - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowych, - roboty ziemne, - podbudowy, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 2 215 m2, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 67 m2, - wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 8 cm - ok. 40 m2, - odtworzenie istniejących nawierzchni z kostki brukowej betonowej z rozbiórki - ok. 25 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z płyt betonowych - ok. 6 m2, - plantowanie skarp - ok. 186 m2, - humusowanie i obsianie skarp trawą - ok. 55 m2, - umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi - ok. 55 m2, - ręczne malowanie oznakowania poziomego - ok. 3 m2, - ustawianie znaków pionowych - 4 szt., - ustawienie balustrady U-11a koloru żółtego - ok. 19 m, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wym. 15x30 cm - ok. 361 m, - ustawienie krawężników betonowych obniżonych o wym. 15x22 cm - ok. 517 m, - ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wym. 15x22 cm - ok. 119 m, - ustawienie krawężników betonowych z rozbiórki wystających - ok. 3 m, - ustawienie oporników betonowych o wym. 12x25 cm - ok. 34 m, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30x8 cm - ok. 61 m, - ustawienie obrzeży betonowych z rozbiórki - ok. 3 m, - rozbiórka rurociągu i demontaż studni rewizyjnych, - kanały z rur PVC-U O315 mm SN8 - ok. 352 m, - kanały z rur PVC-U O160 mm SN8 - ok. 53 m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych O1000 mm - 15 szt., - studzienki kanalizacyjne O425 mm - 2 szt., - studzienki ściekowe betonowe O500 mm - 12 kpl. - rury ochronne z HDPE O200 mm - ok. 15,5 m, - rury ochronne z HDPE O400 mm - ok. 34,5 m, - rury ochronne dwudzielne typu AROT O110 mm - ok. 129,5 m, - regulacja pionowa studzienek - włazy kanałowe i zawory wodociągowe - 23 szt., - układanie kabli - ok. 170 m, - montaż słupów oświetleniowych z wysięgnikami - 5 szt., - montaż opraw oświetleniowych - 6 szt., - montaż szafy sterowniczej oświetlenia zewnętrznego. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 167/2016 z dnia 10 czerwca 2016 r. i projekcie budowlano-wykonawczym, opracowanych przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "SYSTEM A" Antoni Przybylski z Gorzowa Wlkp. oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b)uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: - zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, - zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) zakupu i dostawy materiałów i urządzeń, e) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), f) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, g) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii elektrycznej, h) wprowadzenia organizacji ruchu w pasie drogi powiatowej, i) uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego z kosztami zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej, j) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł, k) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, l) obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, m) uporządkowania terenu po wykonaniu robót, n) zawiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy i uzyskania decyzji o braku sprzeciwu PINB w terminie 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233140-2, 45232130-2, 45316110-9, 71354000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT981122.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "PACHOLAK" Ryszard Pacholak,  ,  ul. Reymonta 7,  66-300,  Międzyrzecz,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 804393.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 804393.94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1042337.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.