eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią stanowiącą własność ENEA Operator

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Kostrzyn: Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią stanowiącą własność ENEA Operator
Numer ogłoszenia: 5824 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411702 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto KOstrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 727 81 47, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego, stanowiącego własność miasta Kostrzyn nad Odrą, nie powiązanego z siecią stanowiącą własność ENEA Operator.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego stanowiącego własność Miasta Kostrzyn nad Odrą. Sieć oświetlenia łącznie z układami sterowania i zabezpieczenia zostały wydzielone i stanowią odrębne obwody. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację 688 szt. lamp oświetlenia ulicznego i parkowego, 71 szt. lamp montowanych w podłożu oraz 78 szt. lamp w ławkach. Szczegółowy wykaz lamp stanowi załącznik nr 1 do umowy. 3. W ramach umowy Wykonawca wykona: 1) prace wynikające z: a) Ustawy z dnia 10.04.1997 r. PRAWO ENERGETYCZNE (tj. Dz.U.2012.1059), b) Ustawy z dnia 07.07.1994 r. PRAWO BUDOWLANE (tj. Dz.U.2013.1409), c) Polskich Norm. 2) prace awaryjne obejmujące w szczególności: a) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, b) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli, c) wymianę źródeł światła, d) wymianę oprawek, stateczników, kondensatorów, e) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnęk latarń, f) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, g) regulację i wymianę zegarów sterujących, h) okresowe kontrole przeprowadzone wspólnie ze Zleceniodawcą. 3) inne prace: a) oględziny tras linii kablowych (raz w miesiącu), b) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni, wraz z konserwacją zawiasów (raz w miesiącu), c) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, w której dokonywane są zapisy wszystkich zrealizowanych prac, w tym wymiana źródeł światła i podzespołów opraw, d) każdorazowe informowanie telefonicznie o stwierdzonych usterkach i awariach wraz z dokonaniem odpowiedniego wpisu do dokumentacji eksploatacyjnej, e) utrzymywanie pogotowia technicznego przez 24 godziny na dobę, f) czyszczenie opraw oświetleniowych 1 raz w czasie trwania umowy, g) czyszczenie i konserwacja tablic sterowniczych i rozdzielczych, h) raz w tygodniu objazd punktów świetlnych w godzinach świecenia (porze nocnej), 4) prace określone w ust. 3) litera f), g) i h) podlegają pisemnemu zgłoszeniu Zamawiającemu lub ustaleniu z inspektorem nadzoru pod rygorem nieuznania ich wykonania. Dopuszcza się dokonanie zgłoszenia pocztą elektroniczną. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Zestawieniu opraw oświetleniowych będących własnością miasta Kostrzyn nad Odrą - Załączniku nr 3 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU ELEKTROCENTRUM Stanisław Gontarz, Mickiewicza 4, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280170,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25564,32

  • Oferta z najniższą ceną: 25564,32 / Oferta z najwyższą ceną: 25564,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.