eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn.Duński system edukacji zawodowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 58226 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Kielce: Organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn.: Duński system edukacji zawodowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu: pn.: "Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37565-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 36221736000000, ul. Ul. Jagiellońska  28, 25608   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 68 72, faks , e-mail dominik.kraska@ckp.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ckp.kielce.pl
Adres profilu: www.ckp.kielce.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.ckp.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn.: Duński system edukacji zawodowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CKP.721.1.261.4.2017-MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa zagranicznej wizyty studyjnej pn.: "Duński system edukacji zawodowej" realizowanej w ramach projektu: pn.: "Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś 8 - Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Poddziałanie 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU. Uzasadnienie wyboru odwiedzanego kraju: Dania oferuje swoim mieszkańcom wysoki poziom życia, rozwój technologiczny oraz duże nakłady finansowe na edukację, przez co oceniana jest jako jedna z najlepszych w Europie w zakresie wysokiego poziomu kształcenia, zwłaszcza w kwestii szkolnictwa zawodowego. Silnie rozwinięty system doradztwa zawodowego i zaangażowanie partnerów społecznych w dynamicznie zmieniający się rynek pracy bez wątpienia stanowią dobrą praktykę, której elementy można implementować do polskiego systemu. 1) Celem wizyty studyjnej jest zapoznanie z systemem kształcenia zawodowego funkcjonującego w Danii i jego wpływu na gospodarkę oraz rynek pracy, na przykładzie placówek kształcenia zawodowego zlokalizowanych w trzech miastach na terenie Danii. Wizyta studyjna służyć będzie przede wszystkim zapoznaniu się z modelami i rozwiązaniami jakie funkcjonują w najlepszych placówkach realizujących założenia dualnego systemu kształcenia zawodowego i kształcących w zawodach związanych m.in. z branżą metalowo - odlewniczą i informatyczną. Uczestnicy wizyty zapoznają się ze sposobem organizacji systemu edukacji, prowadzenia i wyposażenia pracowni do praktycznej nauki zawodu oraz doradztwa zawodowego. Celem wizyty jest również nawiązanie relacji z partnerami zagranicznymi, aby w przyszłości zagwarantować wymianę uczniów, słuchaczy i kadry dydaktycznej. 2) Uczestnikami wyjazdu będą osoby zaangażowane w proces tworzenia Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, tj.: -przedstawiciele władz miasta Kielce oraz władz regionu świętokrzyskiego, -przedstawiciele instytucji związanych ze szkolnictwem zawodowym, -przedstawiciele przedsiębiorców, -przedstawiciele Zamawiającego. 3) Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający. 4) Termin wyjazdu: 15-19 maja 2017 5) Czas trwania wizyty: 5 dni. 6) Liczba uczestników: 13 osób dorosłych 7) Transport uczestników: a) Transport krajowy na lotnisko - z Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, Al. Solidarności 34, Kielce) na lotnisko docelowe (Warszawa lub Kraków lub Katowice) oraz transport w drodze powrotnej z lotniska (Warszawa lub Kraków lub Katowice) do Kielc (siedziba Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, Al. Solidarności 34, Kielce). Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom wyjazdu odpowiednie warunki bezpieczeństwa tj.: o zapewnić kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, o przestrzegać przepisów ppoż. i BHP. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadającym wymaganiom - aktualny przegląd i ubezpieczenie. Klimatyzowany bus/autokar- rok produkcji min. 2011, z ilością miejsc gwarantującą jednoczesny przewóz całej grupy oraz bagażu. Wykonawca zapewnia w przypadku złego stanu technicznego pojazdu, transport zamienny bądź w przypadku, gdy tego nie zrobi, Zamawiający na jego koszt wynajmie transport spełniający wymagania. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: o przystosowanym do przewozu osób, o spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, o prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. o Wykonawca musi również zapewnić transport bagażu. Nie jest dopuszczalne użycie przerobionych busów z aut o homologacji ciężarowych. Bus ma posiadać bagażnik, w którym zmieszczą się wszystkie bagaże uczestników wyjazdu. Bus ma być przestronny, zapewniający wysoki komfort jazdy. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z miejscami parkingowymi oraz poniesie wszelkie opłaty z nimi związane. b) Przelot samolotem o klasa ekonomiczna z maksymalnie jedną przesiadką- do Aarhus w Danii dla całej grupy w pierwszym dniu wizyty. Maksymalny czas oczekiwania między przesiadkami- do 2 godzin. o klasa ekonomiczna lotem bezpośrednim z Aalborg do Kopenhagi dla całej grupy. o klasa ekonomiczna lotem bezpośrednim z Kopenhagi do Warszawy/Krakowa/Katowic dla całej grupy. Bilety lotnicze będą obejmować wszelkie wymagane opłaty lotniskowe wraz z opłatą bagażową (bagaż nadawany co najmniej 15 kg). Zamawiający przekaże najpóźniej na 10 dni roboczych przed rozpoczęciem wizyty ostateczną listę uczestników wraz z danymi kontaktowymi oraz pozostałymi danymi niezbędnymi do rezerwacji biletów lotniczych i noclegów. Wykonawca musi założyć koszty pięciokrotnej zmiany rezerwacji biletu lotniczego, w przypadku zmiany uczestnika wyjazdu przed jego realizacją, spowodowanego zdarzeniem losowym. Dzień Przelot z... Przelot do... Dopuszczalna liczba przesiadek Przewidywany czas podróży 1. I dzień Polska - lotnisko: Warszawa/Kraków/ Katowice Dania - lotnisko: Aarhus 1 (czas oczekiwania między przesiadkami max. 2 godz.) Wylot z Polski i przyjazd do Aarhus powinien odbyć się między godziną 9:00 a godziną 14:00 2. III dzień Dania-lotnisko: Aalborg Dania- lotnisko: Kopenhaga Brak przesiadki -lot bezpośredni Wylot z Aalborg do Kopenhagi powinien odbyć się pomiędzy godziną 16:00 a godziną 20:00 3. V dzień Dania - lotnisko: Kopenhaga Polska - lotnisko: Warszawa/Kraków/ Katowice Brak przesiadki -lot bezpośredni Wylot z Kopenhagi do Polski powinien odbyć się między godziną 9:00 a godziną 14:00. c) Transport lokalny na terenie Danii, klimatyzowanym busem/autokarem (z wyłączeniem środków komunikacji publicznej), z kierowcą do dyspozycji uczestników podczas pobytu, wg poniższego schematu: Dzień wizyty Przejazd z... Przejazd do... 1. I dzień Aarhus (lotnisko) Aarhus (miejsce zakwaterowania) 2 II dzień Aarhus (miejsce zakwaterowania) Transport na terenie miasta Aarhus, w godzinach popołudniowych powrót do miejsca zakwaterowania. 3. III dzień Aarhus (miejsce zakwaterowania) Przejazd do miasta Aalborg, transport na terenie miasta Aalborg, następnie w godzinach popołudniowych transport na lotnisko w mieście Aalborg (lot do Kopenhagi) 4. III dzień Kopenhaga (lotnisko) Kopenhaga (miejsce zakwaterowania) 5. IV dzień Kopenhaga (miejsce zakwaterowania) Transport po mieście Kopenhaga, transport do miasta Roskilde, w godzinach popołudniowych powrót do Kopenhagi (miejsce zakwaterowania) 6. V dzień Kopenhaga (miejsce zakwaterowania) Kopenhaga (lotnisko) Bus/autokar -rok produkcji min. 2011, z ilością miejsc gwarantującą jednoczesny przewóz całej grupy oraz bagaży. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczestnikom wyjazdu odpowiednie warunki bezpieczeństwa, tj.: o zapewnić kierowcę posiadającego odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do kierowania busem/autokarem, o przestrzegać przepisów ppoż. i BHP. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających obowiązującym wymaganiom na terenie Danii- aktualny przegląd i ubezpieczenie. Wykonawca zapewnia w przypadku złego stanu technicznego pojazdu transport zamienny bądź w przypadku, gdy tego nie zrobi, Zamawiający na jego koszt wynajmie transport spełniający wymagania. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: o przystosowanym do przewozu ludzi, o spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, o prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Nie jest dopuszczalne użycie przerobionych busów z aut o homologacji ciężarowych. Bus/autobus ma posiadać bagażnik, w którym zmieszczą się wszystkie bagaże uczestników wyjazdu. Bus/autobus ma być przestronny, zapewniający wysoki komfort jazdy. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane przejazdami na odcinkach płatnych, związanymi z miejscami parkingowymi oraz poniesie wszelkie opłaty z nimi związane na terenie Danii. 8) Zakwaterowanie uczestników: 4 noclegi w hotelach o standardzie 3 ***, zgodnie z klasyfikacją hoteli wg HORESTA w Danii- 2 noclegi w mieście Aarhus, 2 noclegi w Kopenhadze- w miarę możliwości w bliskiej odległości od centrum. Przez standard 3 *** Zamawiający rozumie pokój (wielkość pokoju min. 10m2) wyposażony co najmniej w: łóżko jednoosobowe o wymiarach min 90x190 cm lub łóżko dwuosobowe o wymiarach min. 180x190 cm), nocny stolik lub półkę przy każdym miejscu do spania, szafę lub wnękę garderobiana, biurko lub stół, krzesło lub inny model do siedzenia, lustro, wieszak ścienny na wierzchnią odzież, lampkę nocną przy każdym miejscu do spania umożliwiającą czytanie w pozycji leżącej, lampa oświetlająca miejsce do pracy (stół lub biurko), oświetlenie ogólne, telefon, radio, telewizor, dostęp do Internetu, łazienkę, która posiada: wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową, umywalkę z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem, WC, osłonę wanny lub natrysku, mydło toaletowe lub dozownik z płynnym mydłem, ręcznik, ręcznik kąpielowy, suszarkę. Zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych lub dwuosobowych do pojedynczego zastosowania, w tym min. 3 pokoje dwuosobowe do pojedynczego zastosowania, z dostępem do bezprzewodowego Internetu (bezpłatnym bądź opłaconym przez Wykonawcę), w miejscu dobrze skomunikowanym i dogodnym dojazdem do miejsca odbywania się spotkań oraz w pobliżu centów miast. Wszyscy uczestnicy wyjazdu powinni być zlokalizowani w jednym hotelu. 9) Całodziennie wyżywienie podczas pobytu w Danii - 3 posiłki + przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka): śniadanie w formie bufetu, obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja wg poniższego schematu: Dzień 1 obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 2 Śniadanie, przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka),obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 3 Śniadanie, przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka),obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 4 Śniadanie, przerwa kawowa (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka),obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna), kolacja Dzień 5 Śniadanie w hotelu, obiad dwudaniowy z deserem i napojami do wyboru (kawa, herbata, sok, woda mineralna)- po wylądowaniu na terenie Polski Kolacja w każdym przypadku obejmuje co najmniej jedno ciepłe danie oraz co najmniej jeden napój do wyboru z menu lokalu. Wszystkie posiłki, z wyjątkiem śniadań powinny odbywać się poza hotelem w lokalach o randze restauracji. Zamawiający dopuszcza zmiany w schemacie wyżywienia, które uzależnione będą od godzin podróży, zarówno z Polski do Danii i z Danii do Polski, jak i na terenie samej Danii. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić alternatywne posiłki dla osób deklarujących się jako wegetarianie lub alergicy na poszczególne składniki pokarmowe. 10) Ubezpieczenie Wykonawca opłaci ubezpieczenie uczestnikom wizyty studyjnej: NNW- min. 20 000 zł/osobę, KL- min. 200 000 zł/osobę, OC na osobie: min. 200 000 zł , utrata bagażu podróżnego: min. 2 000 zł/osobę 11) Zapewnienie opiekuna merytorycznego władającego językiem angielskim na poziomie co najmniej B2 - zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy przez cały czas trwania wyjazdu. Przez poziom B2 Zamawiający rozumie osobę posługującą się językiem, która rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań. Opiekun merytoryczny będzie towarzyszył uczestnikom wyjazdu na każdym jej etapie i czuwał nad prawidłowym przebiegiem, zgodnie z szczegółowym programem i wytycznymi do programu przekazanymi przez Zamawiającego, w szczególności nad takimi aspektami jak: zakwaterowanie (kontakt z hotelami), transport lokalny (kontakt z kierowcą), wyżywienie (kontakt z restauracjami/hotelami, kontakt z odwiedzanymi instytucjami i wskazanymi osobami do kontaktu). Opiekun będzie odpowiedzialny za wykonywanie zdjęć uczestnikom wyjazdu podczas spotkań w instytucjach w ramach wizyty oraz dokona oznakowania spotkań zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej projektów finansowanych z funduszu europejskich (Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego). Podczas wizyty studyjnej opiekuna merytorycznego obowiązuje strój biznesowy. Wykonawca zobowiązany jest również do poinformowania uczestników o tym, że wyjazd jest współfinansowany w ramach projektu "Nowoczesna Szkoła Zawodowa - Nowoczesny Region" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Opiekun ponadto powinien znać plan miasta, w których zatrzymają się uczestnicy wizyty. Opiekun merytoryczny będzie dostępny dla uczestników projektu przez cały okres trwania wizyty, zarówno podczas spotkań oficjalnych jak i po ich zakończeniu. Opiekun merytoryczny będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. 12) Tłumacz - Wykonawca zapewni obsługę tłumaczeniową wszystkich spotkań podczas trwania wizyty. Tłumacz musi biegle władać językiem angielskim, w tym językiem technicznym związanym ze specyfiką wyjazdu, na poziomie co najmniej C1 (zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego przyjętym przez Radę Europy) lub posiadanym tytułem magistra filologii angielskiej. Zamawiający przez poziom C1 rozumie osobę posługującą się językiem, która rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne, potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań. Zadaniem tłumacza będzie towarzyszenie uczestnikom wyjazdu podczas pobytu na terenie Danii oraz tłumaczenie wszelkich konwersacji, dyskusji, pytań oraz odpowiedzi z języka polskiego na angielski oraz z języka angielskiego na polski. Podczas wizyty studyjnej tłumacza obowiązuje strój biznesowy. Tłumacz będzie komunikował się z uczestnikami wizyty w języku polskim. UWAGA Usługi opiekuna merytorycznego i tłumacza nie mogą być świadczone przez tą samą osobę. 13) Przygotowanie materiałów informacyjnych obejmujących zakres merytoryczny wyjazdu grupowego z uwzględnieniem opisu Danii, odwiedzanych miast, odwiedzanych instytucji/ośrodków zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Materiały informacyjne powinny być zbindowane, tworzyć jedną całość i być przygotowane w języku polskim. Materiały powinny zawierać informacje dla uczestników wyjazdu tj. mapa miast (miejsc zakwaterowania) dla każdego uczestnika, podstawowe informacje o danym mieście: infrastruktura, komunikacja, telefony alarmowe, telefon do ambasady, adres i telefon hotelu, w których zakwaterowani są uczestnicy, telefony kontaktowe oraz imiona i nazwiska opiekuna merytorycznego i tłumacza. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wymogi dotyczące informacji i promocji projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Wszelkie materiały związane z realizacją wizyty studyjnej, w tym materiały informacyjne, powinny być oznakowane zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej projektów finansowanych z funduszy europejskich (Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego). 14) Planowany program merytoryczny wizyty przygotowany przez Zamawiającego będzie obejmował następujące elementy: Dzień 1 - transport z miejsca zbiórki (Kielce) na lotnisko (Kraków, Warszawa, Katowice) - przelot na lotnisko w Aarhus/ Dania (przesiadka w Kopenhadze) - transport z lotniska do miejsca zakwaterowania (Aarhus) - zakwaterowanie uczestników (Aarhus/Dania) Dzień 2 - przejazd do wskazanych miejsc spotkań na terenie miasta Aarhus z miejsca zakwaterowania - powrót do miejsca zakwaterowania w mieście Aarhus Dzień 3 - przejazd do wskazanych miejsc spotkań na terenie miasta Aalborg z miejsca zakwaterowania w mieście Aarhus -przejazd na lotnisko w mieście Aalborg/Dania- lot do Kopenhagi -transport z lotniska w Kopenhadze do miejsca zakwaterowania - zakwaterowanie uczestników (Kopenhaga/Dania) Dzień 4 - przejazd do wskazanych miejsc spotkań na terenie miasta Kopenhaga - przejazd do wskazanych miejsc spotkań w mieście Roskilde - powrót do miejsca zakwaterowania w Kopenhadze Dzień 5 - przejazd na lotnisko w Kopenhadze - przelot z Kopenhagi do Krakowa/Warszawy/Katowic - transport uczestników z lotniska do Kielc (miejsce zbiórki)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79997000-9
Dodatkowe kody CPV: 63515000-2, 55000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT104790
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GmSynergy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa,  agnieszka@gmsynergy.com.pl,  ul. Tuszyńska 67,  95030,  Rzgów,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104790
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104790
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.