eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Budowa napowietrzno-kablowych linii oświetlenia ulicznego w ul. Poprzecznej w Borzęcinie Dużym i w ul. Izabelińskiej w Starych Babicach gm. Stare Babice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-19

Stare Babice: Budowa napowietrzno-kablowych linii oświetlenia ulicznego w ul. Poprzecznej w Borzęcinie Dużym i w ul. Izabelińskiej w Starych Babicach gm. Stare Babice
Numer ogłoszenia: 58225 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58770 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa napowietrzno-kablowych linii oświetlenia ulicznego w ul. Poprzecznej w Borzęcinie Dużym i w ul. Izabelińskiej w Starych Babicach gm. Stare Babice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie następujących zadań: 1)Zadanie 1 - Budowa napowietrzno-kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV typu AsXSn 2x25 + YAKXS 4 x 25 w ciągu drogi powiatowej stanowiącej ul. Poprzeczną w Borzęcinie Dużym. 2)Zadanie 2 - Budowa napowietrzno-kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV typu AsXSn 2x25 + YAKXS 4 x 25 w ciągu drogi powiatowej stanowiącej ul. Izabelińską w Starych Babicach. 2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w dokumentacji technicznej i obejmuje m. in. wykonanie następujących robót i czynności: 1)roboty ziemne, 2)montaż przewodu oświetleniowego, 3)ułożenie kabla zasilającego oraz instalacji uziemnienia, 4)dostawa i montaż słupów oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, 5)instalacja niezbędnego osprzętu zasilającego i pomiarowego, 6)wykonanie pomiarów parametrów instalacji i uruchomienie oświetlenia, 7)zgłoszenie wykonania linii oświetlenia i uzgodnienie z PGE zgodnie z warunkami technicznymi i umową o przyłączenie, 8)całkowita obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 9)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania. 3.Przedmiot umowy opisany jest szczegółowo w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz wzorze umowy. 4.Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej dla każdego zadania oddzielnie (Zamawiający dopuszcza, aby w dniu odbioru Wykonawca przedstawił szkice geodezyjne wraz z potwierdzeniem zgłoszenia złożenia inwentaryzacji geodezyjnej do kartowania w składnicy map a dostarczył ją po kartowaniu). 5.Warunki wykonania pracy i obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonawca w trakcie realizacji zadania 1 - Budowa napowietrzno-kablowej linii oświetlenia ulicznego nN 0,4 kV typu AsXSn 2x25 + YAKXS 4 x 25 w ciągu drogi powiatowej stanowiącej ul. Poprzeczną w Borzęcinie Dużym zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób aby prace budowlane nie kolidowały z pracą Zespołu Szkolno-Przedszkolnego (prace będą prowadzone wzdłuż ogrodzenia Szkoły) 2)Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu umowy, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 3)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 4)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenie terenu w trakcie prowadzenia prac. 5)Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone ogrodzeniem, zapewniającym bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 6)Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do placu budowy oraz dostęp do energii elektrycznej. 7)Od momentu protokolarnego przejęcia terenu placu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 8)W miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi urządzeniami infrastruktury technicznej Wykonawca musi prowadzić roboty zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii ZUD. 9)W przypadku uszkodzenia urządzeń infrastruktury technicznej Wykonawca powiadomi natychmiast o zaistniałym fakcie Zamawiającego i Użytkownika oraz zobowiązuje się do naprawy uszkodzenia według wytycznych i w uzgodnieniu z Użytkownikiem. 10)W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojście i dojazd do posesji i Zespołu Szkolno Przedszkolnego. Każde naruszenie zjazdu (rozkopanie) uzgodnić należy indywidualnie z właścicielem posesji. 11)Zieleń znajdującą się na terenie budowy należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem. Rośliny zniszczone w trakcie prac budowlanych odtworzone zostaną przez Wykonawcę na jego koszt. 12)Wykonawca systematycznie, (co najmniej raz w tygodniu, w zależności od sytuacji) i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 13)Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 14)Zakończenie prac zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. 15)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a)organizacji i wykonywania prac, b)zabezpieczenia interesów osób trzecich, c)ochrony środowiska, d)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 6.Zamówienie musi być wykonane zgodnie niniejszą SIWZ, umową, dokumentacją projektową, decyzją pozwoleniem na budowę, decyzją pozwoleniem wodno - prawnym, opinią ZUD, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. 7.Zawartość dokumentacji niniejszego postępowania W skład dokumentacji niniejszego postępowania wchodzą specyfikacja istotnych warunków zamówienia w tym opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy, dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oferty sporządzane niezgodnie z wymogami SIWZ będą odrzucone. UWAGA! Zamawiający dołącza przedmiary robót w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. UWAGA! Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy LUB RÓWNOWAŻNY. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych o ile zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji. Wykonawca, który zamierza powołać się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające równoważność w zakresie: parametrów technicznych, gabarytów, konstrukcji, wielkości, wytrzymałości, konstrukcji, sposobu montażu, charakteru użytkowego (tożsamość funkcji, zachowania funkcji opisanych w dokumentacji, wydajność), wykonania materiałowego (rodzaj i jakość użytych materiałów, kolor), spełniania wymagań Zamawiającego. W przypadku zastosowania urządzeń równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz Nr 4 Materiały i urządzenia równoważne. Zamawiający na etapie badania ofert stwierdzi, czy zaproponowane rozwiązania będzie można uznać za równoważne. Zamawiającemu zależy na realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów najwyższej jakości oraz na solidności i fachowości wykonania. Wskazanie w dokumentacji technicznej nazw producentów ma charakter przykładowy, ma to ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Niemożliwym jest wymaganie jakości bez wskazania punktu odniesienia. Sam fakt, iż wskazuje się nazwy producentów nie zamyka możliwości zastosowania materiałów i urządzeń innych producentów o ile, zgodnie z dyspozycją art. 29 ustawy, będą one równoważne do wskazanych w dokumentacji technicznej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Elektryczna Usługi Elektryczne, ul. Reymonta 29, 96-300 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196998,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72693,00

  • Oferta z najniższą ceną: 72693,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95225,44

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.