Warszawa: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych, nr sprawy Pn-60/16/AR
Numer ogłoszenia: 58219 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 570 94 63, faks 22 570 94 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych, nr sprawy Pn-60/16/AR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych, nr sprawy Pn-60/16/AR.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.53.11.00-8, 31.22.10.00-1, 31.22.41.00-3, 31.71.11.11-7, 44.44.00.00-6, 34.32.40.00-4, 24.95.11.00-6, 44.11.10.00-1, 44.21.23.81-3, 44.50.00.00-5, 44.19.11.00-6, 44.21.25.00-4, 44.41.10.00-4, 42.51.43.10-8, 42.50.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia: a) Oświadczenia o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2015 r. poz.2164) załącznik nr 3 do SIWZ. b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert d) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykonawca wraz z wnioskiem lub ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- wg wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a) Oświadczenia , że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski-załącznik nr 5 b) Pakiet nr 7 dot. poz. 1÷4 dołączyć wzornik oferowanej wykładziny o wymiarach min.10 x 10 cm min. 6 różnych kolorów w tym brąz i beż. Wszystkie zaoferowane kolory winny być dostępne we wszystkich rozmiarach z poz. 1-4, c) Pakiet nr 7 dot. poz. 5 dołączyć oferowaną listwę cokołową o dł. min. 20 cm 1 szt. d) Pakiet nr 7 dot. poz. 1-4 dołączyć kartę charakterystyki lub inny dokument potwierdzający parametry oferowanego towaru e) Pakiet nr 11 dot. poz. 3 dołączyć atest PZH (dopuszczający stosowanie w budynkach użyteczności publicznej w tym służby zdrowia), f) Pakiet nr 11 dot. poz. 2-4; 6-13; 14-23,32-39 dołączyć kartę techniczną produktu lub inny dokument potwierdzający parametry oferowanego towaru, 3.Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. b) Załącznik nr 1 ( pakiety nr 1-13 )-przedmiot zamówienia -formularz cenowy ( formularze cenowe należy złożyć również w wersji elektronicznej zapisanych jako arkusz pliku .xls na płycie CD lub DVD). c) Załącznik nr 2 -formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-034 Warszawa ul. W.K. Wawelska 15 B, pokój 013 (parter).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 09:00, miejsce: 02-034 Warszawa ul. W.K. Wawelska 15 B, pokój 013 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Żarówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 34.53.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przełączniki elektryczne, wtyki, gniazda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przełączniki elektryczne, wtyki, gniazda.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.10.00-1, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: bezpieczniki, przekaźniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezpieczniki, przekaźniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.71.11.11-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przełączniki elektryczne, wtyki i gniazda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przełączniki elektryczne, wtyki i gniazda.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.10.00-1, 31.22.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: łożyska, koła, części i akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łożyska, koła, części i akcesoria.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.44.00.00-6, 34.32.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: smary, materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: smary, materiały budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.11.00-6, 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: okładziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okładziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.81-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: narzędzia, zamki, klucze zawiasy i mocowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia, zamki, klucze zawiasy i mocowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: krążki ścierne, zszywki, sklejka, kątowniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: krążki ścierne, zszywki, sklejka, kątowniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.11.00-6, 44.21.25.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały budowlane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: materiały budowlane - farby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały budowlane - farby.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wyroby sanitarne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby sanitarne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: filtry powietrza, urządzenia chłodzące i wentylacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry powietrza, urządzenia chłodzące i wentylacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8, 42.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
- Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH Z PRZEZNACZENIEM DLA POSZCZEGÓŁNYCH SOI 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- "Starostwo Powiatowe w Kozienicach bez barier".
- Budowa placu zabaw na działce nr ewid. 1025/5 położonej w Brzyskach
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Dostawa źródeł światła i opraw ledowych dla UCK.
więcej: Smary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.