Bielsko-Biała: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej (Przedszkole nr 50, Szkoła Podstawowa nr 29 i 32, Gimnazjum nr 3,6 i 11,Zespół Szkół Technicznych i Handlowych)
Numer ogłoszenia: 58205 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach oświatowych na terenie miasta Bielska-Białej (Przedszkole nr 50, Szkoła Podstawowa nr 29 i 32, Gimnazjum nr 3,6 i 11,Zespół Szkół Technicznych i Handlowych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: - CZĘŚĆ nr 1 Remont sanitariatu w budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Łagodnej 27a w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki, wymiana drzwi, montaż kabin samonośnych z HPL); wymianę instalacji sanitarnych i armatury; wymianę instalacji elektrycznych; wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. - CZĘŚĆ nr 2 Remont sanitariatu w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Jana Chrzciciela 34 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe, roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: ścianki działowe, tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, montaż drzwi wewn., montaż kabin samonośnych z HPL), wymianę instalacji sanitarnych i armatury; wymianę instalacji elektrycznych; wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - CZĘŚĆ nr 3 Wymiana posadzek w salach lekcyjnych oraz roboty malarskie w sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Cieszyńskiej 393 w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; roboty wykończeniowe (w szczególności: malowanie ścian i sufitów, uzupełnienie posadzki z deszczułek, szlifowanie i lakierowanie parkietu, malowanie linii boisk, demontaż i montaż drabinek gimnastycznych); wymianę posadzek z deszczułek na posadzki z paneli podłogowych; wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. - CZĘŚĆ nr 4 Wymiana posadzek i drzwi w salach lekcyjnych w budynku Gimnazjum nr 3 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej, obejmująca w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; roboty wykończeniowe (w szczególności: montaż drzwi sosnowych lakierowanych pełnych z zamkami patentowymi, posadzki z wykładzin sztucznych rulonowych z warstwą izolacyjną, roboty malarskie); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. - CZĘŚĆ nr 5 Roboty remontowe w budynku Gimnazjum nr 6 przy ul. Witosa 96 w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; roboty wykończeniowe (w szczególności: roboty malarskie, wymiana posadzek parkietowych i z wykładziny na posadzki z paneli podłogowych); wywóz gruzu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. - CZĘŚĆ nr 6 Remont chodników - dojście do budynku Gimnazjum nr 11 przy ul. E. Plater 3 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozebranie istniejącego chodnika z płyt chodnikowych; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej; wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. - CZĘŚĆ nr 7 Remont pomieszczenia sanitarno-higienicznego w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Lompy 11 w Bielsku-Białej, obejmujący w szczególności: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe, roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: ścianki działowe, tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, montaż drzwi wewn.), wymianę instalacji sanitarnych i armatury; wymianę instalacji elektrycznych; wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 45.43.21.11-4, 45.42.11.30-4, 45.43.00.00-0, 45.23.32.60-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: - na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp. Uwaga: zobowiązanie, o którym mowa powyżej, powinno określać w szczególności zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem.. 2.Dokumenty określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), określające zakres umocowana, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) - pełnomocnictwo (w oryginale), określające zakres umocowania, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o to zamówienie. 3. Oświadczenie wykonawcy (na formularzu Oferta) o: związaniu ofertą przez okres 30 dni; zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy; wykonaniu robót przy pomocy podwykonawców lub siłami własnymi - w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - okres gwarancji - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: 1) wystąpienia zdarzeń siły wyższej; 2) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; b) co do nieistotnych postanowień umowy; c) co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; d) co do wynagrodzenia wykonawcy (ceny) z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze.zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bielsko.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, I piętro pok. nr 13
(koszt w wersji papierowej - 10,00 zł brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy nr 7 - I piętro pok. nr 11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont sanitariatu w budynku Przedszkola nr 50 przy ul. Łagodnej 27a w Bielsku-Białej,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: murowanie, tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki, wymiana drzwi, montaż kabin samonośnych z HPL); wymiana instalacji sanitarnych i armatury; wymiana instalacji elektrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont sanitariatu w budynku Szkoły Podstawowej nr 29 przy ul. Jana Chrzciciela 34 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe, roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: ścianki działowe, tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek, montaż drzwi wewn., montaż kabin samonośnych z HPL), wymiana instalacji sanitarnych i armatury; wymiana instalacji elektrycznych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana posadzek w salach lekcyjnych oraz roboty malarskie w sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 32 przy ul. Cieszyńskiej 393 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; roboty wykończeniowe (w szczególności: malowanie ścian i sufitów, uzupełnienie posadzki z deszczułek, szlifowanie i lakierowanie parkietu, malowanie linii boisk, demontaż i montaż drabinek gimnastycznych); wymiana posadzek z deszczułek na posadzki z paneli podłogowych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.30-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana posadzek i drzwi w salach lekcyjnych w budynku Gimnazjum nr 3 przy ul. Broniewskiego 23 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; roboty wykończeniowe (w szczególności: montaż drzwi sosnowych lakierowanych pełnych z zamkami patentowymi, posadzki z wykładzin sztucznych rulonowych z warstwą izolacyjną, roboty malarskie);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.21.11-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Roboty remontowe w budynku Gimnazjum nr 6 przy ul. Witosa 96 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe; roboty wykończeniowe (w szczególności: roboty malarskie, wymiana posadzek parkietowych i z wykładziny na posadzki z paneli podłogowych);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont chodników (dojście do budynku) na terenie Gimnazjum nr 11 przy ul. E. Plater 3 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozebranie istniejącego chodnika z płyt chodnikowych; wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.60-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont pomieszczenia sanitarno-higienicznego w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Handlowych przy ul. Lompy 11 w Bielsku-Białej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe; roboty budowlano-wykończeniowe (w szczególności: ścianki działowe, tynkowanie, malowanie, licowanie ścian płytkami, posadzki z płytek,, montaż drzwi wewn.); wymiana instalacji sanitarnych i armatury; wymiana instalacji elektrycznych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. okres gwarancji - 2
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Opracowanie pełnozakresowej i pełnobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej obejmującej modernizację terenu bielskich "Błoni" (...)- modernizacja Błoni w Bielsku-Białej".
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Norberta Barlickiego 3 w Bielsku-Białej - roboty bud.-remontowe wewnętrzne lokali mieszkalnych, użytkowych oraz części wspólnych wraz z zagospodarowaniem terenu
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VIII / 2024
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- "Modernizacja instalacji oświetlenia boiska i trybun Stadionu Miejskiego w Bielsku-B. w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa boiska piłkarskiego oraz modernizacja oświetlenia boiska ..."
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.