To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Białystok: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 58189 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39951 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 665 28 78, faks 85 665 28 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorzdowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku, w następujących branżach: 1) drogowej, 2) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. 2. Zakres zamówienia polega na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa miejsc parkingowych wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą przy ul. Włókienniczej w Białymstoku, które obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę budynku usługowego na działce nr 11, 2) wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, 3) wykonanie kanalizacji deszczowej z separatorem, 4) budowę oświetlenia, 5) wykonanie elektronicznego systemu obsługi parkingu i monitoringu wizyjnego ze sterowaniem w budynku Pływalni, 6) budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, 7) remont schodów wejściowych do budynku Pływalni, 8) elementy małej architektury, 9) wycinkę drzew i nowe nasadzenia zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, postanowieniami zawartymi w treści umowy, decyzją o pozwoleniu na budowę. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało pełnienie funkcji inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 oraz art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp oraz przeciwpożarowymi; 2) wydelegowanie Koordynatora (inspektor nadzoru branży drogowej), który zobowiązany będzie do przebywania na terenie budowy w liczbie min. 10 - 20 godzin tygodniowo*. Obecność i czas pobytu na terenie budowy Koordynatora będzie potwierdzana na podstawie listy obecności przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku niepełnego tygodnia lub wystąpienia w danym tygodniu dni świątecznych (za wyjątkiem niedziel) liczba godzin zostanie naliczona proporcjonalnie do liczby dni w tygodniu z zaokrągleniem w górę do pełnej godziny; * wskazana minimalna liczba godzin przebywania na terenie budowy stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XVI SIWZ i wynosi od 10 do 20 godzin. 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, co ma za zadanie zapobiegać zastosowaniu wadliwych i niedopuszczalnych wyrobów budowlanych do stosowania w budownictwie; 4) wykonywanie nadzoru w sposób ciągły stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; 5) sprawdzanie i odbierania robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 6) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych; 7) przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu; 8) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót; 9) potwierdzanie usunięcia przez Wykonawcę robót ewentualnych wad, usterek; 10) zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z Wykonawcą robót; 11) monitorowanie realizacji zawartej umowy i składanie raportów na żądanie Zamawiającego; 12) sporządzanie protokołów ze spotkań dotyczących realizacji zadania; 13) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania wpisów; 14) weryfikowanie kosztorysów sporządzanych przez Wykonawcę robót; 15) identyfikacja wszędzie gdzie jest to możliwe ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego łącznie z przedstawieniem propozycji sposobów zapobiegania tym roszczeniom; 16) koordynacja prowadzenia nadzoru autorskiego przez właściwych Projektantów; 17) sprawdzenie i zatwierdzenie przygotowanej przez Wykonawcę robót kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji do pozwolenia na użytkowanie; 18) odebranie od Wykonawcy robót placu budowy oraz dokonanie pełnej inwentaryzacji robót, wraz z przygotowaniem stosownej ekspertyzy, co do prawidłowości wykonanych robót, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. 5. Zamawiający informuje, ze obowiązującą metodą rozliczenia z Wykonawcą robót będzie wynagrodzenie ryczałtowe. Odbiory częściowe przeprowadzane będą w ostatnim, roboczym dniu miesiąca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INBUD PARTNER Przedsiębiorstwo Usługowe Wojciech Sadowski, ul. św. M.M. Kolbego 3, 15-174 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16607,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23985,00
Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33579,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa usługa serwisowa instalacji teletechnicznej
- Budowa zadaszonej osłony śmietnikowej w formule "zaprojektuj i wybuduj" w podziale na dwa zadania.
- Wykonywanie remontów gminnych lokali mieszkalnych, budynków, pomieszczeń i części wspólnych w budynkach mieszkalnych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku - etap II.
- Modernizacja nawierzchni w podziale na 4 zadania.
- DOSTAWA POJAZDU PRZEZNACZONEGO DO PRZEWOZU 21 OSÓB ŁĄCZNIE Z KIEROWCĄ
- Wykonanie remontu elewacji wraz z remontem płyt balkonowych i balustrad budynku przy ulicy Pułaskiego 85 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.