Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Płock: Remont pomieszczeń gospodarczych w Domu Studenta Nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 58144 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3665400, fax 024 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń gospodarczych w Domu Studenta Nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń gospodarczych w Domu Studenta nr 1 Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Remont obejmuje: -odświeżenie ścian w piwnicach poprzez malowanie farbami emulsyjnymi po uprzednim przygotowaniu powierzchni ścian, -wymianę w szeregu pomieszczeniach piwnicznych posadzki cementowej na powierzchnię terakotową, -montaż glazury na ścianach, wymianę terrakoty na podłodze oraz wymianę urządzeń wod. - kan., czyli miski ustępowej i umywalki w pomieszczeniu WC obsługi węzła CO, -całkowitą wymianę instalacji elektrycznej w piwnicy, co jest przedmiotem projektu remontu w branży elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. dysponują osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: -konstrukcyjno - budowlanej, -instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Osoby, o których mowa wyżej winny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotowego postępowania. Osoby te muszą być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - Zał. Nr 1 ; 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert ; 4. Wykaz zadań wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania - Zał. Nr 3, wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Zał. Nr 4, wraz z uprawnieniami zawodowymi oraz z zaświadczeniem, iż osoby te są członkami odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa. 6. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 7. Wykaz Podwykonawców - Zał. Nr 5; 8. Wypełniony formularz Tabela elementów scalonych - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock,pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, p.nr 127.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
- Remont sal lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Zakup mebli medycznych w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Sporządzenie: Planu ogólnego miasta Płocka, opracowania ekofizjograficznego aktualizacja Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Płocka do 2030 r. wraz z elementami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.