eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutki › Wymiana systemu napowietrzania w oczyszczalni ścieków w Mężnienie gm. Rutki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Rutki: Wymiana systemu napowietrzania w oczyszczalni ścieków w Mężnienie gm. Rutki.
Numer ogłoszenia: 58131 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki, tel. 086 2763161, fax 086 2763160.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana systemu napowietrzania w oczyszczalni ścieków w Mężnienie gm. Rutki..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Podstawowy zakres robót obejmuje: Wymianę systemu napowietrzania w jednej komorze osadu czynnego oczyszczalni ścieków w Mężeninie (o całkowitej przepustowości dobowej 450 m3/dobę - dwie komory) w tym: - opracowanie projektu technologiczno-budowlanego dotyczącego wymiany systemu napowietrzania i mieszania wraz z systemem automatyki - uwzględniając zmienną wysokość napełnienia w ramach którego efekt technologiczno ekonomiczny natleniania wyniesie nie mniej niż 3,3kgO2/1kWh przy całkowitym napełnieniu komory tj. 3,2m. - demontaż istniejących urządzeń, - dostawę, montaż i uruchomienie kompletnego systemu napowietrzania i mieszania wraz z systemem automatyki, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego, - uzyskanie - efektu technologicznego - parametrów zanieczyszczeń w ściekach oczyszczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi, oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego. Opracowując projekt wymiany systemu napowietrzania w jednej komorze należy wziąć pod uwagę możliwość wymiany i współpracy systemu z drugą komorą w perspektywie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy PZP. 2.Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca , podwykonawca ,udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat licząc do daty składania wniosku lub jeżeli jest krótszy to w okresie prowadzenia przez siebie działalności, zrealizował minimum dwie realizacje obejmujące swoim zakresem roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia w obiekcie o przepustowości nie mniejszej niż 450m3/dobę - w tym przede wszystkim - dostawę, montaż i rozruch systemu napowietrzania i mieszania komór osadu czynnego wraz z automatyką procesu. Dokumenty muszą określać termin wykonania, zakres prac, czy prace te zostały wykonane z należyta starannością oraz czy osiągnięty został zamierzony efekt.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki cywilnej oferent powinien przedstawić dokument określający sposób reprezentowania spółki czy każdy wspólnik samodzielnie, czy też wymagane jest oświadczenie woli wszystkich wspólników. 2.Tabelaryczny wykaz wykonanych zadań związanych ze zmianą systemu napowietrzania przedstawiający, że Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie tych zadań /główny wykonawca , podwykonawca ,udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia przez siebie działalności licząc do daty składania wniosku. Wykaz musi być podsumowany i podpisany przez składającego wniosek. Do wykazu należy dołączyć co najmniej dwie referencje potwierdzające jakość wykonanych zadań. 3.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 4.Oświadczenie dotyczące okresu udzielenia rękojmi na wykonane roboty z zastrzeżeniem, że okres ten wynosi min. 24 miesiące, w ramach której zobowiązują się do naprawy usterek w terminie 24 godzin od chwili zgłoszenia. 5.Oświadczenie, że wykonawca udzieli gwarancji technologiczno ekonomicznej natleniania na okres 24 miesięcy i wyniesie on nie mniej niż 3,3kgO2/1kWh przy całkowitym napełnieniu komory tj. 3,2m.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 74
    • 2. Termin rękojmi - 12
    • 3. Korpus dyfuzora - 8
    • 4. Membrany - 6

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki pok. nr 7.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.