eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom › Uzbrojenie terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Krótkiej w Strzegomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-17

Strzegom: Uzbrojenie terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Krótkiej w Strzegomiu
Numer ogłoszenia: 58117 - 2013; data zamieszczenia: 17.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27107 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzbrojenie terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Krótkiej w Strzegomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest uzbrojenie terenu pod budownictwo mieszkaniowe przy ul. Krótkiej w Strzegomiu w zakresie budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz drogi wewnętrznej osiedlowej , oświetleniem i odwodnieniem , zgodnie z Decyzją Nr 113/2012 Starosty Świdnickiego o pozwoleniu na budowę z dnia 30-01-2012r. Decyzją Nr I-K/Z/74/12 Wojewody Dolnośląskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 07-03-2012r. , Decyzją Nr 1449/2012 Starosty Świdnickiego o zmianie pozwolenia na budowę z dnia 29-11-2012r. Teren inwestycji podlega ochronie konserwatorskiej- znajduje się w obszarze ochrony archeologicznej oraz obserwacji archeologicznej. 2. Zakres robót obejmuje roboty ujęte w projektach budowlanych i wykonawczych w tym między innymi: 1) roboty przygotowawcze - prace rozbiórkowe, wycinka drzew i krzewów, częściowa makroniwelacja terenu, 2) roboty drogowe - nawierzchnia bitumiczna drogi, nawierzchnia drogi z kruszywa łamanego, przepust na rowie melioracyjnym wraz z umocnieniem rowu, podbudowa ulic, roboty wykończeniowe, 3) kanalizacja deszczowa - kanał z rur PCV-U O160-200mm, studnie połączeniowe, 4) sieć wodociągowa- rury PE SDR17 O400mm, rury PE SDR 17 O125mm, rury SDR 17 O40-90mm, z uwzględnieniem zmiany przebiegu zaprojektowanej sieci wodociągowej w zakresie połączenia z istniejącym wodociągiem DN400 na działce nr 20/11 przy ul. Krótkiej-Parkowej, według projektu zamiennego, 4) kanalizacja sanitarna- rury PCV - U O160-200mm, studnie połączeniowe, 5) oświetlenie uliczne - linia kablowa oświetleniowa YAKXS 4x25mm2 , słupy oświetleniowe, 6) przebudowa linii średniego napięcia - linia kablowa 3xXRUHAKXS 1x120/25, 3. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania chodników o nawierzchni z kostki brukowej ze względu na konieczność ułożenia na trasie ich przebiegu sieci teletechnicznych. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: 1) projektach budowlanych i wykonawczych , 2) Decyzji Nr 113/2012 Starosty Świdnickiego o pozwoleniu na budowę z dnia 30-01-2012r. , 3) Decyzji Nr I-K/Z/74/12 Wojewody Dolnośląskiego o pozwoleniu na budowę z dnia 07-03- 2012r. , 4) Decyzji Nr 1449/2012 Starosty Świdnickiego o zmianie pozwolenia na budowę z dnia 29-11-2012r. 5) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz niniejszej SIWZ, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 5. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego sporządzenia wyceny wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją geotechniczną oraz uwzględnienie nawodnienia wykopów w zależności od pory roku i warunków atmosferycznych. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i nie ujęcie ich w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. Roboty ujęte w dokumentacji, o której mowa w pkt 4, a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie terenu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie odpadów i gruzu na składowisku odpadów komunalnych, 4) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót i opłaty za zajęcie pasa drogowego, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 6) demontaż obiektów tymczasowych, 7) oznakowanie pionowe i poziome w trakcie realizacji i po zakończeniu robót budowlanych, 8) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 9) przestrzeganie przy realizacji robót warunków zawartych w uzgodnieniach m.in. z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska i Wsi Urzędu Miejskiego w Strzegomiu, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. w Strzegomiu Zarządcy drogi, PKP i innych. 10)przeprowadzenie w obecności przedstawicieli Spółki Wodociągi i Kanalizacja w Strzegomiu inspekcji telewizyjnej wybudowanej kanalizacji za pomocą kolorowej kamery z obrotową głowicą oraz sporządzenie i włączenie do dokumentacji budowy raportu z inspekcji obejmującego opis i parametry poszczególnych odcinków kanalizacji (numery studni, średnice, spadki, miejsca zamontowania kształtek, wykrytych uszkodzeń) oraz filmu na płycie CD przedstawiającego całą trasę kanalizacji. 7. Wymagania Zamawiającego w zakresie odbioru częściowego robót. Odbiorom częściowym podlegają wszystkie elementy zanikające i ulegające zakryciu, w szczególności: 1) wykopy, umocowanie wykopów i ich odwodnienie, 2) podłoża pod rurociągi, 3) przygotowanie i montaż studzienek, 4) ułożenie rurociągów, 5) obsypka i jej zagęszczenie, 6) próby szczelności rurociągów kanalizacyjnych i studzienek , 7) zasypanie i zagęszczanie wykopów, 8) wykonanie odcinków metodami bezwykopowymi, 9) każda z poszczególnych warstw podbudowy pod drogi oraz poszczególne warstwy konstrukcji drogi, inne elementy dróg oraz robót objętych przedmiotem zamówienia ulegające zakryciu, 10) odtworzenie i uporządkowanie terenu. Zamawiający zastrzega, że zakres robót wykonany i zgłoszony przez Wykonawcę do odbioru częściowego nie będzie odebrany bez przedłożenia Zamawiającemu między innymi następujących dokumentów: - protokołu z przeprowadzonej próby szczelności wybudowanego odcinka kanalizacji sanitarnej, - dokumentacji z wykonanej inspekcji TV wybudowanej kanalizacji sanitarnej zgłoszonej do odbioru częściowego, - oświadczenia właścicieli gruntów o tym, że nie wnoszą zastrzeżeń do Wykonawcy po zakończeniu robót i doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego . 8. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców . 9. Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości, w tym na zastosowane wyroby budowlane na okres 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy i w tym dniu wyda Zamawiającemu kartę gwarancyjną podpisaną przez upoważnionych przedstawicieli, a wzór tej karty stanowi załącznik do umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 10. Pierwszą płatność za wykonane roboty należy przewidzieć nie wcześniej niż w miesiącu maju 2013 r., co należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo - terminowo -finansowym realizacji robót. 11. Przed dokonaniem zamówienia materiałów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji dokument - Zatwierdzenie materiałowe. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów wraz ze wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności. Studzienki betonowe o klasie betonu nie niższej niż C40/50. Należy stosować przejścia szczelne odpowiednie dla zastosowanych rur. Spocznik i stopnie wykonane z zabezpieczeniem antypoślizgowym. Stopnie złazowe ze stali lub żeliwa sferoidalnego w otulinie PE montować w trakcie produkcji studni betonowych. Pozostałe wymagania zgodnie ze STWiOR - SST4 oraz normami PE-EN 1917, PN-EN 476, PN-EN 1610, PN-EN 12063, PN-B-10736 oraz PN-EN 752. 12. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski, archeologiczny i obsługę geodezyjną zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe MONTIBUD Sp. jawna Czesław Wójciak, Henryk Olszowy, Sylwester Łazarz, ul. Wrocławska 213 a, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2574263,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1543650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1543650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2275500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.