To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Łódź: Dostawa środków opatrunkowych, plastrów i rękawic dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 58111 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27702 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6314871, faks 042 6314872.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków opatrunkowych, plastrów i rękawic dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa środków opatrunkowych, plastrów i rękawic dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 pakiety /A, A1, B, C /, które stanowią załączniki do SIWZ. 2) Zamówienie realizowane będzie przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3) Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości produktów niż podane w załącznikach od A do C. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia nie spowoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno - finansowych. 4) Termin realizacji zamówienia od momentu zgłoszenia nie dłuższy niż 2 dni robocze od zamówienia składanego w formie telefonicznej/faksem, a w przypadku dostaw pilnych 1 dzień roboczy, gdzie dzień roboczy rozumiany jest od poniedziałku do piątku. 5) Zamawiający będzie dokonywał płatności w terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru i faktury VAT. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane pakiety, przy czym jeden pakiet stanowi jedną część zamówienia. 7) Wymagany minimalny okres niezmienności cen 6 miesięcy. Maksymalny okres niezmienności cen 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania próbek oraz dokumentów potwierdzających jakość oferowanych wyrobów na każdym etapie oceny ofert. 9) Oferowane wyroby muszą spełniać wymogi normy PN - EN 455 1-2-3 (dotyczy przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie C - medyczne). Wykonawca potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem załączonym do treści składanej oferty. 10. Oferowany asortyment powinien posiadać atesty (certyfikaty) dopuszczające do obrotu w lecznictwie na terytorium RP. Wykonawca potwierdzi ten fakt stosownym oświadczeniem załączonym do treści oferty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry 18.42.40.00 - Rękawice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET A OPATRUNKI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., UL. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27276,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27203,50
Oferta z najniższą ceną: 27203,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29360,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET A1 GĄBKA ŻELATYNOWA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS SP.Z O O., UL. Pod Borem, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 966,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 623,00
Oferta z najniższą ceną: 623,00 / Oferta z najwyższą ceną: 731,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET B PLASTRY.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMAN POLSKA SP. Z O. O., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3181,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3558,00
Oferta z najniższą ceną: 3558,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3728,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET C RĘKAWICE MEDYCZNE.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS sp.z o .o, UL. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53235,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51490,00
Oferta z najniższą ceną: 51490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60237,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia górskiego
- LA.261.15.2024 Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywna dostawa jednorazowych rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.