eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › DOSTAWA URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Kamienna Góra: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 58110 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. , ul. Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 64 59 600, faks 075 64 59 601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcr.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO REHABILITACJI DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze w ramach projektu pn.: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego do terapii osób niepełnosprawnych. Projekt dofinansowany jest ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu pn.: Program wyrównywania różnic między regionami II obszar A - wyposażenie obiektów służących rehabilitacji w sprzęt rehabilitacyjny. 2. Niniejsze zamówienie składa się z 3 zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Zadanie 1 Urządzenie do terapii rezonansem stochastycznym (platforma do rezonansu stochastycznego) Zadanie 2 Aparat do terapii radialna falą uderzeniową Zadanie 3 Aparat do prądów interferencyjnych, galwanizacji i TENS-u 3. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji - 2012 lub 2013) i wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz.679 z późń. zm.). 4. Oferowane urządzenia muszą w pełni być zgodne z obowiązującymi normami, dotyczącymi tych urządzeń. 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć urządzenia zgodne z opisem zawartym w załącznikach do przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w Kamiennej Górze przy ul. J.Korczaka 1, - Zainstalować urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, - Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń, - Przeprowadzić szkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń wraz wydaniem imiennych certyfikatów, - Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim dokumentację techniczną dotyczącą zainstalowanych urządzeń i instrukcję obsługi, - Przekazać karty gwarancyjne urządzeń. Dla urządzeń, dla których nie wystawione zostaną stosowne karty gwarancyjne, podstawę roszczeń stanowić będzie faktura VAT na zasadach określonych w umowie oraz w Kodeksie Cywilnym. 6. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od daty zawarcia umowy. 7. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, urządzenia muszą być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, sprawdzeniem i czynnościami związanymi z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być one przez niego wkalkulowane w cenę ofertową. Potwierdzeniem zrealizowania przez Wykonawcę całego zakresu objętego umową będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika. 9. Warunki gwarancji nie mogą w sposób nieuczciwy ograniczać uprawnień Zamawiającego, np. poprzez określenie wymogu zakupu środków czystości, materiałów eksploatacyjnych itp. wyłącznie u Wykonawcy, pod rygorem utraty gwarancji. 10. Wymagane podstawowe parametry techniczne i cechy użytkowe urządzeń, stanowiących przedmiot zamówienia, określone zostały w załącznikach zamieszczonych w części II SIWZ. Określone parametry i cechy należy przyjąć jako graniczne (minimalne). Nie spełnienie ich w zakresie określonym przez Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. 11. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie, należy rozumieć i brać pod uwagę również produkty/rozwiązania równoważne, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą produktów/rozwiązań ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne produkty/rozwiązania uzna te, które których parametry techniczne oraz cechy użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian 12. Ilekroć w opisie jest mowa o urządzeniach, należy rozumieć przez to również tylko jedno urządzenie, jeżeli Wykonawca oferuje tylko jedno urządzenie lub wybrana oferta dotyczy tylko jednego urządzenia. 13. Podana w załącznikach do Formularza oferty kalkulacja ceny musi uwzględniać cenę kompletnego urządzenia (wszystkich jego elementów i wyposażenia). Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia przez Wykonawcę do oferty dodatkowej kalkulacji, przedstawiającej składowe elementy ceny ofertowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę urządzeń odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym: - za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie dostawę tego samego typu urządzenia (urządzeń), jak wymienione w pkt 4.1 (odpowiednio do Zadania, na które składana jest oferta), - za dostawę odpowiadającą swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie odpowiednio: - dla Zadania 1 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto, - dla Zadania 2 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto, - dla Zadania 3 - dostawę o wartości nie mniejszej niż 6.000 zł brutto. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach określonych w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenie(-a) jest(są) wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 Nr 107 poz. 679 z późn. zm.).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 1, zmiana ceny określonej w umowie obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów w tym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcr.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ul.J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra; Pawilon I - parter (zamówienia publiczne).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ul.J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra; Pawilon I - parter (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.