eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa kolumbarium nr 3 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 98b w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-03

Olsztyn: Budowa kolumbarium nr 3 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 98b w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 58109 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie , ul. Poprzeczna 9B, 10-281 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 526-97-02, faks 0-89 535-80-68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kolumbarium nr 3 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 98b w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kolumbarium nr 3 na istniejącej ławie fundamentowej na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie w zakresie: a) wykonanie form stalowych na prefabrykaty: - dla płyt stropowych - 2 szt, - dla belek wieńcowych - 1 szt, - dla ścianek i płyt dachowych- 1 szt. b) wykonanie prefabrykatów żelbetowych wg projektu budowlanego na kondygnację II, III i poddasze, c) podniesienie dolnej płyty stropowej o 19 cm, d) wykonanie robót montażowych i wykończeniowych kolumbaria, e) wykonanie nawierzchni chodnikowej z kostki betonowej o gr. 6 cm wokół kolumbaria wg zakresu oznaczonym kolorem czerwonym na planie lokalizacyjnym budowy kolumbaria..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100.000,00 PLN, 6) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem postępowania co najmniej 3 podobne zamówienia robót budowlano - montażowych o wartości każde nie mniej niż 100.000,00PLN. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w pkt 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) uprawienia budowlane o ile takowe posiadają lub uprawnienia budowlane zatrudnionego przez nich pracownika oraz zaświadczenie potwierdzające ich przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa , 6) referencje z realizacji co najmniej 3 podobnych zamówień robót budowlano - montażowych wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.