eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomlin › Przebudowa drogi rolniczej dojazdowej od drogi powiatowej nr 4511 E SKOMLIN - PARCICE do granic gminy w miejscowości Klasak Duży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Skomlin: Przebudowa drogi rolniczej dojazdowej od drogi powiatowej nr 4511 E SKOMLIN - PARCICE do granic gminy w miejscowości Klasak Duży
Numer ogłoszenia: 58040 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skomlin, ul. Trojanowskiego 1, 98-346 Skomlin, woj. łódzkie, tel. 043 8864477, fax 043 8864477 w. 13.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi rolniczej dojazdowej od drogi powiatowej nr 4511 E SKOMLIN - PARCICE do granic gminy w miejscowości Klasak Duży.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa drogi rolniczej dojazdowej od drogi powiatowej nr 45611 E SKOMLIN - PARCICE do granic gminy w miejscowości Klasak Duży od km 0 + 000 do km 2 + 050 Przedmiotem zamówienia jest: - profilowanie i zagęszczanie warstwy dolnej istniejącej - wykonanie warstwy górnej z kruszywa frakcji 0,00 - 31,50 mm grubości po zagęszczeniu 8 cm, - górna warstwa podbudowy winna być pokryta masą asfaltową wyrównawczą o grubości 2 cm i ścieralną o grubości 4 cm, - profilowanie i wyrównywanie poboczy Przebudowę drogi zaprojektowano na istniejących parametrach przy szerokości jezdni 3,80m i podbudowie 4,00 m na odcinku 0 + 000 do 1 + 700 z dwoma poboczami od 0,50 - 2,0 m oraz 4,80 m i podbudowie 5,0 m na odcinku 1 + 700 do 2 + 050 z dwoma poboczami od 1,5 do 3,5 m wraz z częściowymi zagłebieniami na krawędzi pobocza

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy 1) spełniaja warunki wynikające z art 22 ust. 1 ustawy, tzn. a) posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminem składania ofert; 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie , informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego , że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty zostały wykonane należycie; 7) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności. Do dokumentu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie; 8) Sporządzenie i załączenie do oferty wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń: -walec samojezdny wibracyjny 10 t -Walec wibracyjny samojezdny 7,5 t -Równiarka samojezdna 74 kW/100KM -Samochód 5,0 t -Koparka 0,25 m3 -Ciągnik kołowy 36 kW -Rozkładarka mas bitumicznych szer. 4,0 m -Ładowarka kołowa 1,25m3 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzieleni zamówienia w.w warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie; 9) Załączenie do oferty sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę; 10) Załączenie do informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w warunki muszą być spełnione przez każdego wykonawcę; 11) Załączenie do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.skomlin.akcessnet.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skomlin 98 -346 Skomlin ul. Trojanowskiego 1 p. nr 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skomlin Skomlin ul. Trojanowskiego 1 p. nr 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.