Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-19
Radomin: Remont drogi gminnej nr 110319C Szczutowo-Jakubkowo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 620 mb - gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 57990 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl i www.bip.radomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 110319C Szczutowo-Jakubkowo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 620 mb - gmina Radomin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Nr 110319C położonej na działce nr 13, obręb Szczutowo, będącej własnością Skarbu Państwa we władaniu Gminy Radomin. Jako początek, km 0+000, projektowanego odcinka przyjęto krawędź jezdni drogi powiatowej Radomin - Szczutowo. Koniec projektowanego odcinka stanowi skrzyżowanie przedmiotowej drogi z drogą gminną Szczutowo - Łubki. Droga stanowi dojazd do zabudowań, gruntów rolnych (grunty orne, łąki) położonych wzdłuż drogi. Istniejąca droga ma nawierzchnię ulepszoną gruzem betonowym, z destrukt asfaltowy, tłuczeń wapienny, w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości, 4,7 - 5,2 m. Na całym odcinku droga odwadniana jest powierzchniowo na przyległe grunty rolne i łąki. Na całym odcinku występują lokalne nierówności w przekroju poprzecznym i podłużnym. Z uwagi na nierówności pasa jezdnego w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zanieczyszczenie istniejącej nawierzchni naniesionymi przez wodę piaskami, należy całą ulepszoną nawierzchnię przeprofilować na całym odcinku oraz wyrównać kruszonym gruzem betonowym (wg wykazu), dla uzyskania podłoża o projektowanych parametrach, pod projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy. Istniejące pobocza obustronne są gruntowe, lokalnie zawyżone. W obecnym stanie droga nie zapewnia bezpiecznych warunków użytkowania. I. Wykonanie zadania obejmuje wykonanie n/w asortymentu robót: 1. Roboty pomiarowe 2. Profilowanie istniejącego podłoża na całej długości na szer. 5,5 m z wykonaniem oparcia na krawędziach korony drogi dla warstwy podbudowy z kruszonego kamienia polnego. 3. Koryto szer. 0,5 m i głęb. 0,3 m, na poszerzeniu na odkład w/m ( wg wykazu) 4. Wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm na w/w poszerzeniach 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej na poszerzeniu, z kruszonego gruzu betonowego 0/63, grub. 20 cm 6. Wyrównanie ist. podłoża z gruzu, gruzem beton. frakcji 0/31,5 (wg wykazu) 7. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszonego kamienia polnego 0/31,5, grub. 10 cm na jezdni drogi na ist. gruzie betonowym i na zjazdach i skrzyżowaniach j.w 8. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w. il. 3,5l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11 w il. 15 kg/m2,na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa dolna 9. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8 w il. 13 kg/m2, na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa górna. 10. Profilowanie ist. gruntu przyległego do remontowanej drogi z uformowaniem poboczy szer. 0,5 m 11. Ustawienie oznakowania pionowego na skrzyżowaniach. II. Konstrukcja nawierzchni jezdni (od góry) 1. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8, w il. 13 kg/m2 - warstwa górna 2. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową w il. 3,5 l/m2 I grysami bazaltowymi 8/11, w il. 15 kg/m2 - warstwa dolna 3. Podbudowa zasadnicza z kruszonego kamienia polnego frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm 4. Istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego - grubość zmienna (min. 20cm) III. Konstrukcja poboczy utwardzonych (od góry) 1. Kruszony kamień polny frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm (element wykonywany jednocześnie z podbudową zasadniczą jezdni) 2. Istniejące podłoże gruntowe lub ist. nawierzchnia . z gruzu beton. (w miejscach ulepszenia o szer. powyżej 4,2 m) IV. Szerokości i spadki elementów korony drogi Jezdnia: Szerokość nawierzchni na całej długości jest stała i wynosi 4,0 m. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 2 - 4 %, na odcinkach o spadku jednostronnym, 2 - 4 %. V. Pobocza utwardzone: Szerokość poboczy utwardzonych z kruszonego kamienia polnego na całym odcinku jest stała i wynosi 0,75 m x 2. Spadki poprzecze na odcinkach o przekroju daszkowym, 5 - 8 %, a na odcinkach o spadku jednostronnym jezdni, spadki poboczy po obu stronach zgodne ze spadkiem jezdni (wielkość i kierunek) 2 - 4 %. VI. Ukształtowanie nawierzchni w terenie : Projektowana nawierzchnia ułożona zostanie z wykorzystaniem istniejącego podłoża z gruzu betonowego. Ukształtowanie przyległego terenu również warunkuje geometrię drogi, w związku z tym przyjęto n/w ukształtowanie nawierzchni : 1. odc. 0+000 - 0+015, przejście ze spadku jednostronnego na styku z krawędzią drogi powiatowej na spadek daszkowy 2. odc. 0+015 - 0+595 przekrój daszkowy 3. odc. 0+595 - 0+620 ukształtowanie nawierzchni na skrzyżowaniu dróg (rozwidlenie), umożliwiające odwodnienie płaszczyzny skrzyżowania ( dopuszczalne spadki jednostronne ) VII. Oznakowanie pionowe : Z uwagi na zmianę nawierzchni na ulepszoną zachodzi konieczność oznakowania wyremontowanego odcinka drogi, i tak: 1. skrzyżowanie z drogą powiatową Radomin - Szczutowo należy oznakować znakiem A-7 , poprzedzonym drugim znakiem A-7 z tabliczką T-1 200m 2. koniec nawierzchni bitumicznej należy oznakować znakiem A-30 z tabliczką T-5 z napisem Koniec nawierzchni bitumicznej, w km 0+450. Tarcze znaków - wielkość średnia, folia odblaskowa II generacji. Słupki do znaków ocynkowane, 50 mm. Szczegółowy zakres asortymentów i ilości robót zawiera przedmiar robót - kosztorys ofertowy jako materiał do sporządzenia kosztorysu i obliczenia ceny oferty. Kosztorys należy dołączyć do składanej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykazy zawiera dokumentacja projektowa - Opis techniczny, załączony do SIWZ. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót, udostępnione są na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - Zamówienia publiczne-Przetargi 2014, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu (wzór Załącznik Nr 2).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (poświadczenie odbiorcy wykonanych robót). Wartość brutto każdej z robót z osobna (umowy), powinna być nie niższa niż 100 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, powinny posiadać kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy, w oparciu o które wykonywane będzie zamówienie, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierownik budowy powinien legitymować się min. 2 letnim okresem kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (opłaconą polisę ubezpieczeniową) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - wydłużenia terminu realizacji zadania za porozumieniem stron, - zmiany parametrów technicznych dla objętego proponowaną zamianą elementu robót budowlanych. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy będą wprowadzane w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl-BIP-Zamówienia Publiczne-Przetargi 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin - Urząd Gminy Radomin
Radomin 1a, 87-404 Radomin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Radomin - sekretariat pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RADOMIN
więcej: przetargi RADOMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- ,, Budowa i przebudowa odcinków dróg na terenie Miasta i Gminy Gąbin"
- Przebudowa drogi powiatowej Dobrut - Śniadków - Lipienice - Wola Lipieniecka Duża
- Poprawa brd na drodze krajowej nr 48 w woj. lubelskim na obszarze działania Rejonu w Puławach, poprzez przebudowę skrzyżowania w m. Sobieszyn.
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont fragmentu ul. Suchej, Małobądzkiej, Lwowskiej i Gospodarczej w Sosnowcu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.