eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Remont drogi gminnej nr 110319C Szczutowo-Jakubkowo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 620 mb - gmina Radomin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Radomin: Remont drogi gminnej nr 110319C Szczutowo-Jakubkowo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 620 mb - gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 57990 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl i www.bip.radomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 110319C Szczutowo-Jakubkowo, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 620 mb - gmina Radomin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Nr 110319C położonej na działce nr 13, obręb Szczutowo, będącej własnością Skarbu Państwa we władaniu Gminy Radomin. Jako początek, km 0+000, projektowanego odcinka przyjęto krawędź jezdni drogi powiatowej Radomin - Szczutowo. Koniec projektowanego odcinka stanowi skrzyżowanie przedmiotowej drogi z drogą gminną Szczutowo - Łubki. Droga stanowi dojazd do zabudowań, gruntów rolnych (grunty orne, łąki) położonych wzdłuż drogi. Istniejąca droga ma nawierzchnię ulepszoną gruzem betonowym, z destrukt asfaltowy, tłuczeń wapienny, w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości, 4,7 - 5,2 m. Na całym odcinku droga odwadniana jest powierzchniowo na przyległe grunty rolne i łąki. Na całym odcinku występują lokalne nierówności w przekroju poprzecznym i podłużnym. Z uwagi na nierówności pasa jezdnego w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zanieczyszczenie istniejącej nawierzchni naniesionymi przez wodę piaskami, należy całą ulepszoną nawierzchnię przeprofilować na całym odcinku oraz wyrównać kruszonym gruzem betonowym (wg wykazu), dla uzyskania podłoża o projektowanych parametrach, pod projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy. Istniejące pobocza obustronne są gruntowe, lokalnie zawyżone. W obecnym stanie droga nie zapewnia bezpiecznych warunków użytkowania. I. Wykonanie zadania obejmuje wykonanie n/w asortymentu robót: 1. Roboty pomiarowe 2. Profilowanie istniejącego podłoża na całej długości na szer. 5,5 m z wykonaniem oparcia na krawędziach korony drogi dla warstwy podbudowy z kruszonego kamienia polnego. 3. Koryto szer. 0,5 m i głęb. 0,3 m, na poszerzeniu na odkład w/m ( wg wykazu) 4. Wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm na w/w poszerzeniach 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej na poszerzeniu, z kruszonego gruzu betonowego 0/63, grub. 20 cm 6. Wyrównanie ist. podłoża z gruzu, gruzem beton. frakcji 0/31,5 (wg wykazu) 7. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszonego kamienia polnego 0/31,5, grub. 10 cm na jezdni drogi na ist. gruzie betonowym i na zjazdach i skrzyżowaniach j.w 8. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w. il. 3,5l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11 w il. 15 kg/m2,na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa dolna 9. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8 w il. 13 kg/m2, na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa górna. 10. Profilowanie ist. gruntu przyległego do remontowanej drogi z uformowaniem poboczy szer. 0,5 m 11. Ustawienie oznakowania pionowego na skrzyżowaniach. II. Konstrukcja nawierzchni jezdni (od góry) 1. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8, w il. 13 kg/m2 - warstwa górna 2. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową w il. 3,5 l/m2 I grysami bazaltowymi 8/11, w il. 15 kg/m2 - warstwa dolna 3. Podbudowa zasadnicza z kruszonego kamienia polnego frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm 4. Istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego - grubość zmienna (min. 20cm) III. Konstrukcja poboczy utwardzonych (od góry) 1. Kruszony kamień polny frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm (element wykonywany jednocześnie z podbudową zasadniczą jezdni) 2. Istniejące podłoże gruntowe lub ist. nawierzchnia . z gruzu beton. (w miejscach ulepszenia o szer. powyżej 4,2 m) IV. Szerokości i spadki elementów korony drogi Jezdnia: Szerokość nawierzchni na całej długości jest stała i wynosi 4,0 m. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 2 - 4 %, na odcinkach o spadku jednostronnym, 2 - 4 %. V. Pobocza utwardzone: Szerokość poboczy utwardzonych z kruszonego kamienia polnego na całym odcinku jest stała i wynosi 0,75 m x 2. Spadki poprzecze na odcinkach o przekroju daszkowym, 5 - 8 %, a na odcinkach o spadku jednostronnym jezdni, spadki poboczy po obu stronach zgodne ze spadkiem jezdni (wielkość i kierunek) 2 - 4 %. VI. Ukształtowanie nawierzchni w terenie : Projektowana nawierzchnia ułożona zostanie z wykorzystaniem istniejącego podłoża z gruzu betonowego. Ukształtowanie przyległego terenu również warunkuje geometrię drogi, w związku z tym przyjęto n/w ukształtowanie nawierzchni : 1. odc. 0+000 - 0+015, przejście ze spadku jednostronnego na styku z krawędzią drogi powiatowej na spadek daszkowy 2. odc. 0+015 - 0+595 przekrój daszkowy 3. odc. 0+595 - 0+620 ukształtowanie nawierzchni na skrzyżowaniu dróg (rozwidlenie), umożliwiające odwodnienie płaszczyzny skrzyżowania ( dopuszczalne spadki jednostronne ) VII. Oznakowanie pionowe : Z uwagi na zmianę nawierzchni na ulepszoną zachodzi konieczność oznakowania wyremontowanego odcinka drogi, i tak: 1. skrzyżowanie z drogą powiatową Radomin - Szczutowo należy oznakować znakiem A-7 , poprzedzonym drugim znakiem A-7 z tabliczką T-1 200m 2. koniec nawierzchni bitumicznej należy oznakować znakiem A-30 z tabliczką T-5 z napisem Koniec nawierzchni bitumicznej, w km 0+450. Tarcze znaków - wielkość średnia, folia odblaskowa II generacji. Słupki do znaków ocynkowane, 50 mm. Szczegółowy zakres asortymentów i ilości robót zawiera przedmiar robót - kosztorys ofertowy jako materiał do sporządzenia kosztorysu i obliczenia ceny oferty. Kosztorys należy dołączyć do składanej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykazy zawiera dokumentacja projektowa - Opis techniczny, załączony do SIWZ. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót, udostępnione są na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - Zamówienia publiczne-Przetargi 2014, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania zadań określonych w niniejszym zamówieniu (wzór Załącznik Nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (poświadczenie odbiorcy wykonanych robót). Wartość brutto każdej z robót z osobna (umowy), powinna być nie niższa niż 100 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, wykonawca złoży oświadczenie (wzór Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, powinny posiadać kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Wymagane jest złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy, w oparciu o które wykonywane będzie zamówienie, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierownik budowy powinien legitymować się min. 2 letnim okresem kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (opłaconą polisę ubezpieczeniową) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: - wydłużenia terminu realizacji zadania za porozumieniem stron, - zmiany parametrów technicznych dla objętego proponowaną zamianą elementu robót budowlanych. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do zawartej umowy będą wprowadzane w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl-BIP-Zamówienia Publiczne-Przetargi 2014
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin - Urząd Gminy Radomin Radomin 1a, 87-404 Radomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Radomin - sekretariat pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.