To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-04
Ogłoszenie nr 57968 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.
Kędzierzyn-Koźle: Dostawa paliw dla pojazdów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz gminnych osób prawnych, zwanych jednostkami zamawiającymi, na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2017-2018.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33787-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37413-2017, 39008-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle z siedzibą: 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32,REGON 000524507, Osoba do kontaktu: Karolina Mazur, Tel. 77 403 44 51 ,
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji,al. Jana Pawła II 29 Kędzierzyn-Koźle,REGON 532437162,osoba do kontaktu: Dyr. Zenona Kuś, tel.77 472 31 38, sekretariat@mosirkk.pl,
Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle, REGON 160374096, osoba d ontaktu: Dyr. Piotr Pabisz, tel. 77 483 40 76, mzc_kk@onet.pl,
Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle, REGON530859315,osoba do kontaktu: Dyr. Stanisław Węgrzyn, tel.77 483 49 81 mzbk_kedzierzyn@pro.onet.pl,
Miejski Ośrodek Kultury,al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle,REGON:000281660, osoba do kntaktu:Telesfor Jankowski 77 480 25 67,
Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle,REGON: 530869503, osoba do kontaktu: Anna Cholewińska, tel. 77 481 11 42anna.cholewinska@ukom.pl,
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu sp. z o.o., ul. Filtrowa 14, Kędzierzyn-Koźle, REGON: 531342666, osoba do kontaktu: Zbigniew Sztuka, tel. 77 480 13 20 sekretariat@mwik.com.pl,
Miejski Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Pawła Stalmacha 18, Kędzierzyn-Koźle, REGON 530553361, osoba do kontaktu: Grażyna Wojtowicz, tel. 77 483 34 85, sekretariat@mzec-kk.pl
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
52450700000, ul.
ul. Piramowicza
32,
47200
Kędzierzyn-Koźle, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 40 34 451, faks
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Zamawiającym jest Gmina Kędzierzyn-Koźle działająca jako wspólny Zamawiający w imieniu własnym oraz w imieniu stron porozumienia, reprezentująca Zamawiających na podstawie porozumienia z 19.01.2017 r. w sprawie wspólnego przeprowadzania i udzielenia zamówienia na dostawę paliw płynnych w postaci etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów mechanicznych stanowiących wyposażenie Gminy Kędzierzyn-Koźle raz gminnych osób prawnych w latach 2017-2018 oraz Zarządzenia nr 1266/Or/2017 Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle z dnia 12.01.2017 zmieniającego Zarządzenie w sprawie wspólnego przeprowadzania i udzielenia w 2017-2018 r. zamówień publicznych na określone dostawy i usługi przez Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle i jednostki organizacyjne Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz wyznaczenia jednostki właściwej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie tych zamówień. Niniejsze zamówienie jest udzielane na mocy art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z późn. zm.).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw dla pojazdów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz gminnych osób prawnych, zwanych jednostkami zamawiającymi, na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2017-2018.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.17.2017.KM
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ NR I Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru I Wspólny słownik zamówień (CPV): 09132100-4, 09134220-5 1. Zamówienie dotyczy dostawy, na zasadzie tankowania bezgotówkowego do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się w siedzibach komórek, jednostek organizacyjnych, osób prawnych Zamawiającego znajdujących się na terenie obszaru I (wg wykazu w pkt 2.), niżej wymienionych paliw: 1) Benzyna bezołowiowa 95 w szacowanej ilości 21 076,11 dm3; 2) Olej napędowy w szacowanej ilości 29 575,20 dm3; 2. Jednostki posiadające siedzibę na terenie obszaru I: 1) OSP ORW Koźle, ul. Wyspa 22c, Kędzierzyn-Koźle; 2) Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle; - Wydział Zarządzania Kryzysowego, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; - Wydział Zarządzania Drogami, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; - Wydział Administracyjno - Gospodarczy, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; - Straż Miejska, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; 3) MWIK, ul. Filtrowa 14, Kędzierzyn-Koźle; 4) OSP Kłodnica, ul. Kłodnicka 23, Kędzierzyn-Koźle; 3. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z normami PN-EN 228, PN-E 590. 4. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy realizowane będzie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle - zwanych dalej jednostkami zamawiającymi. 5. Wykaz jednostek zamawiających, dla których należy wykonać dostawy będące przedmiotem zamówienia oraz wykaz pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie zakupionego paliwa stanowi załącznik nr 8 do IDW. Jednostki zamawiające będą zawierały umowy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 9 do IDW - Wykaz jednostek zamawiających, z którymi zostaną zawarte umowy szczegółowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania jednostkom zamawiającym kart paliwowych (flotowych) umożliwiających rozliczanie zakupionego paliwa - dla pojazdów (na okaziciela) w ilości określonej w umowie szczegółowej. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 8. Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa również do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych. 9. Wykonawca przesyłał będzie dwa razy w miesiącu rozliczenie kart paliwowych poszczególnym jednostkom zamawiającym. 10. Z uwagi na szacunkową ilość wykazanego zapotrzebowania na paliwa - Wykonawca zapewni realizowanie dostaw mimo przekroczonego zapotrzebowania określonego w zamówieniu, z zachowaniem warunków złożonej w postępowaniu oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych i tankowania paliwa w związku z nabyciem nowych lub zbyciem pojazdów przez jednostki zamawiające. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliwa. 13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie Kędzierzyna-Koźla. ]CZĘŚĆ NR II Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru II Wspólny słownik zamówień (CPV): 09132100-4, 09134220-5 1. Zamówienie dotyczy dostawy, na zasadzie tankowania bezgotówkowego do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się w siedzibach komórek, jednostek organizacyjnych, osób prawnych zamawiającego znajdujących się na terenie obszaru II (wg wykazu w pkt 2.), niżej wymienionych paliw: 1) Benzyna bezołowiowa 95 w szacowanej ilości 9 276,34 dm3; 2) Olej napędowy w szacowanej ilości 68 149,73 dm3; 2. Jednostki posiadające siedzibę na terenie obszaru II: 1) Usługi Komunalne Spółka. z o.o., ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle; 2) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle; 3) Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle; 4) MZBK, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle; 5) Miejski Zakład Cmentarny , ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle; 6) MZEC Sp. z o.o., ul. Pawła Stalmacha 18, Kędzierzyn-Koźle; 3. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z normami PN-EN 228, PN-E 590. 4. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy realizowane będzie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle - zwanych dalej jednostkami zamawiającymi. 5. Wykaz jednostek zamawiających, dla których należy wykonać dostawy będące przedmiotem zamówienia oraz wykaz pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie zakupionego paliwa stanowi załącznik nr 8 do IDW. Jednostki zamawiające będą zawierały umowy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 9 do IDW - Wykaz jednostek zamawiających, z którymi zostaną zawarte umowy szczegółowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania jednostkom zamawiającym kart paliwowych (flotowych) umożliwiających rozliczanie zakupionego paliwa - dla pojazdów (na okaziciela) w ilości określonej w umowie szczegółowej. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 8. Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa również do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych. 9. Wykonawca przesyłał będzie dwa razy w miesiącu rozliczenie kart paliwowych poszczególnym jednostkom zamawiającym. 10. Z uwagi na szacunkową ilość wykazanego zapotrzebowania na paliwa - Wykonawca zapewni realizowanie dostaw mimo przekroczonego zapotrzebowania określonego w zamówieniu, z zachowaniem warunków złożonej w postępowaniu oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych i tankowania paliwa w związku z nabyciem nowych lub zbyciem pojazdów przez jednostki zamawiające. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliwa. 13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie Kędzierzyna-Koźla. CZĘŚĆ NR III Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru III Wspólny słownik zamówień (CPV): 09132100-4, 09134220-5 1. Zamówienie dotyczy dostawy, na zasadzie tankowania bezgotówkowego do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się w siedzibach komórek, jednostek organizacyjnych, osób prawnych zamawiającego znajdujących się na terenie obszaru III (wg wykazu w pkt 2.), niżej wymienionych paliw: 3) Benzyna bezołowiowa 95 w szacowanej ilości 278,40 dm3; 4) Olej napędowy w szacowanej ilości 2 065,80 dm3; 2. Jednostki posiadające siedzibę na terenie obszaru III: 1) OSP Sławięcice, ul. Sławięcicka 18, Kędzierzyn-Koźle; 2) OSP w Miejscu Kłodnickim, ul. Szpaków 11, Kędzierzyn-Koźle; 3) OSP Cisowa, ul. Brzechwy 44, Kędzierzyn-Koźle 3. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z normami PN-EN 228, PN-E 590. 4. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy realizowane będzie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle - zwanych dalej jednostkami zamawiającymi. 5. Wykaz jednostek zamawiających, dla których należy wykonać dostawy będące przedmiotem zamówienia oraz wykaz pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie zakupionego paliwa stanowi załącznik nr 8 do IDW. Jednostki zamawiające będą zawierały umowy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 9 do IDW - Wykaz jednostek zamawiających, z którymi zostaną zawarte umowy szczegółowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania jednostkom zamawiającym kart paliwowych (flotowych) umożliwiających rozliczanie zakupionego paliwa - dla pojazdów (na okaziciela) w ilości określonej w umowie szczegółowej. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 8. Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa również do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych. 9. Wykonawca przesyłał będzie dwa razy w miesiącu rozliczenie kart paliwowych poszczególnym jednostkom zamawiającym. 10. Z uwagi na szacunkową ilość wykazanego zapotrzebowania na paliwa - Wykonawca zapewni realizowanie dostaw mimo przekroczonego zapotrzebowania określonego w zamówieniu, z zachowaniem warunków złożonej w postępowaniu oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych i tankowania paliwa w związku z nabyciem nowych lub zbyciem pojazdów przez jednostki zamawiające. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliwa. 13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie Kędzierzyna-Koźla.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09134220-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT191724.32 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 221934.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT291019.98 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 336956.78 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru III |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W toku postępowania nie złożono żadnej oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia w części 3. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Piastowskiej 58 wraz z odwodnieniem i utwardzeniem terenu wokół
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.