eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa paliw dla pojazdów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz gminnych osób prawnych, zwanych jednostkami zamawiającymi, na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2017-2018.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 57968 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa paliw dla pojazdów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz gminnych osób prawnych, zwanych jednostkami zamawiającymi, na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2017-2018.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33787-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 37413-2017, 39008-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle z siedzibą: 47-200 Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32,REGON 000524507, Osoba do kontaktu: Karolina Mazur, Tel. 77 403 44 51 , Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji,al. Jana Pawła II 29 Kędzierzyn-Koźle,REGON 532437162,osoba do kontaktu: Dyr. Zenona Kuś, tel.77 472 31 38, sekretariat@mosirkk.pl, Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle, REGON 160374096, osoba d ontaktu: Dyr. Piotr Pabisz, tel. 77 483 40 76, mzc_kk@onet.pl, Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle, REGON530859315,osoba do kontaktu: Dyr. Stanisław Węgrzyn, tel.77 483 49 81 mzbk_kedzierzyn@pro.onet.pl, Miejski Ośrodek Kultury,al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle,REGON:000281660, osoba do kntaktu:Telesfor Jankowski 77 480 25 67, Usługi Komunalne Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle,REGON: 530869503, osoba do kontaktu: Anna Cholewińska, tel. 77 481 11 42anna.cholewinska@ukom.pl, Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Kędzierzynie-Koźlu sp. z o.o., ul. Filtrowa 14, Kędzierzyn-Koźle, REGON: 531342666, osoba do kontaktu: Zbigniew Sztuka, tel. 77 480 13 20 sekretariat@mwik.com.pl, Miejski Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Pawła Stalmacha 18, Kędzierzyn-Koźle, REGON 530553361, osoba do kontaktu: Grażyna Wojtowicz, tel. 77 483 34 85, sekretariat@mzec-kk.pl

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza  32, 47200   Kędzierzyn-Koźle, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl
Adres strony internetowej (URL): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Zamawiającym jest Gmina Kędzierzyn-Koźle działająca jako wspólny Zamawiający w imieniu własnym oraz w imieniu stron porozumienia, reprezentująca Zamawiających na podstawie porozumienia z 19.01.2017 r. w sprawie wspólnego przeprowadzania i udzielenia zamówienia na dostawę paliw płynnych w postaci etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów mechanicznych stanowiących wyposażenie Gminy Kędzierzyn-Koźle raz gminnych osób prawnych w latach 2017-2018 oraz Zarządzenia nr 1266/Or/2017 Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle z dnia 12.01.2017 zmieniającego Zarządzenie w sprawie wspólnego przeprowadzania i udzielenia w 2017-2018 r. zamówień publicznych na określone dostawy i usługi przez Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle i jednostki organizacyjne Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz wyznaczenia jednostki właściwej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie tych zamówień. Niniejsze zamówienie jest udzielane na mocy art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z późn. zm.).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw dla pojazdów Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle, jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz gminnych osób prawnych, zwanych jednostkami zamawiającymi, na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania w sieci stacji paliw Wykonawcy, w tym na stacji paliw w Kędzierzynie-Koźlu w latach 2017-2018.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2017.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ NR I Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru I Wspólny słownik zamówień (CPV): 09132100-4, 09134220-5 1. Zamówienie dotyczy dostawy, na zasadzie tankowania bezgotówkowego do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się w siedzibach komórek, jednostek organizacyjnych, osób prawnych Zamawiającego znajdujących się na terenie obszaru I (wg wykazu w pkt 2.), niżej wymienionych paliw: 1) Benzyna bezołowiowa 95 w szacowanej ilości 21 076,11 dm3; 2) Olej napędowy w szacowanej ilości 29 575,20 dm3; 2. Jednostki posiadające siedzibę na terenie obszaru I: 1) OSP ORW Koźle, ul. Wyspa 22c, Kędzierzyn-Koźle; 2) Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle; - Wydział Zarządzania Kryzysowego, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; - Wydział Zarządzania Drogami, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; - Wydział Administracyjno - Gospodarczy, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; - Straż Miejska, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle; 3) MWIK, ul. Filtrowa 14, Kędzierzyn-Koźle; 4) OSP Kłodnica, ul. Kłodnicka 23, Kędzierzyn-Koźle; 3. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z normami PN-EN 228, PN-E 590. 4. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy realizowane będzie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle - zwanych dalej jednostkami zamawiającymi. 5. Wykaz jednostek zamawiających, dla których należy wykonać dostawy będące przedmiotem zamówienia oraz wykaz pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie zakupionego paliwa stanowi załącznik nr 8 do IDW. Jednostki zamawiające będą zawierały umowy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 9 do IDW - Wykaz jednostek zamawiających, z którymi zostaną zawarte umowy szczegółowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania jednostkom zamawiającym kart paliwowych (flotowych) umożliwiających rozliczanie zakupionego paliwa - dla pojazdów (na okaziciela) w ilości określonej w umowie szczegółowej. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 8. Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa również do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych. 9. Wykonawca przesyłał będzie dwa razy w miesiącu rozliczenie kart paliwowych poszczególnym jednostkom zamawiającym. 10. Z uwagi na szacunkową ilość wykazanego zapotrzebowania na paliwa - Wykonawca zapewni realizowanie dostaw mimo przekroczonego zapotrzebowania określonego w zamówieniu, z zachowaniem warunków złożonej w postępowaniu oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych i tankowania paliwa w związku z nabyciem nowych lub zbyciem pojazdów przez jednostki zamawiające. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliwa. 13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie Kędzierzyna-Koźla. ]CZĘŚĆ NR II Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru II Wspólny słownik zamówień (CPV): 09132100-4, 09134220-5 1. Zamówienie dotyczy dostawy, na zasadzie tankowania bezgotówkowego do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się w siedzibach komórek, jednostek organizacyjnych, osób prawnych zamawiającego znajdujących się na terenie obszaru II (wg wykazu w pkt 2.), niżej wymienionych paliw: 1) Benzyna bezołowiowa 95 w szacowanej ilości 9 276,34 dm3; 2) Olej napędowy w szacowanej ilości 68 149,73 dm3; 2. Jednostki posiadające siedzibę na terenie obszaru II: 1) Usługi Komunalne Spółka. z o.o., ul. Grunwaldzka 42/44, Kędzierzyn-Koźle; 2) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Jana Pawła II 29, Kędzierzyn-Koźle; 3) Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II nr 27, Kędzierzyn-Koźle; 4) MZBK, ul. Grunwaldzka 4-6, Kędzierzyn-Koźle; 5) Miejski Zakład Cmentarny , ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle; 6) MZEC Sp. z o.o., ul. Pawła Stalmacha 18, Kędzierzyn-Koźle; 3. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z normami PN-EN 228, PN-E 590. 4. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy realizowane będzie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle - zwanych dalej jednostkami zamawiającymi. 5. Wykaz jednostek zamawiających, dla których należy wykonać dostawy będące przedmiotem zamówienia oraz wykaz pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie zakupionego paliwa stanowi załącznik nr 8 do IDW. Jednostki zamawiające będą zawierały umowy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 9 do IDW - Wykaz jednostek zamawiających, z którymi zostaną zawarte umowy szczegółowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania jednostkom zamawiającym kart paliwowych (flotowych) umożliwiających rozliczanie zakupionego paliwa - dla pojazdów (na okaziciela) w ilości określonej w umowie szczegółowej. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 8. Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa również do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych. 9. Wykonawca przesyłał będzie dwa razy w miesiącu rozliczenie kart paliwowych poszczególnym jednostkom zamawiającym. 10. Z uwagi na szacunkową ilość wykazanego zapotrzebowania na paliwa - Wykonawca zapewni realizowanie dostaw mimo przekroczonego zapotrzebowania określonego w zamówieniu, z zachowaniem warunków złożonej w postępowaniu oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych i tankowania paliwa w związku z nabyciem nowych lub zbyciem pojazdów przez jednostki zamawiające. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliwa. 13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie Kędzierzyna-Koźla. CZĘŚĆ NR III Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru III Wspólny słownik zamówień (CPV): 09132100-4, 09134220-5 1. Zamówienie dotyczy dostawy, na zasadzie tankowania bezgotówkowego do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się w siedzibach komórek, jednostek organizacyjnych, osób prawnych zamawiającego znajdujących się na terenie obszaru III (wg wykazu w pkt 2.), niżej wymienionych paliw: 3) Benzyna bezołowiowa 95 w szacowanej ilości 278,40 dm3; 4) Olej napędowy w szacowanej ilości 2 065,80 dm3; 2. Jednostki posiadające siedzibę na terenie obszaru III: 1) OSP Sławięcice, ul. Sławięcicka 18, Kędzierzyn-Koźle; 2) OSP w Miejscu Kłodnickim, ul. Szpaków 11, Kędzierzyn-Koźle; 3) OSP Cisowa, ul. Brzechwy 44, Kędzierzyn-Koźle 3. Dostarczane produkty muszą być zgodnie z normami PN-EN 228, PN-E 590. 4. Indywidualne, bezgotówkowe tankowanie w sieci stacji paliw Wykonawcy realizowane będzie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle - zwanych dalej jednostkami zamawiającymi. 5. Wykaz jednostek zamawiających, dla których należy wykonać dostawy będące przedmiotem zamówienia oraz wykaz pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych umożliwiających bezgotówkowe rozliczanie zakupionego paliwa stanowi załącznik nr 8 do IDW. Jednostki zamawiające będą zawierały umowy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 9 do IDW - Wykaz jednostek zamawiających, z którymi zostaną zawarte umowy szczegółowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wydania jednostkom zamawiającym kart paliwowych (flotowych) umożliwiających rozliczanie zakupionego paliwa - dla pojazdów (na okaziciela) w ilości określonej w umowie szczegółowej. 7. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za 1 litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. 8. Wykonawca umożliwi tankowanie paliwa również do odpowiednich zbiorników w celu napełnienia baków urządzeń spalinowych. 9. Wykonawca przesyłał będzie dwa razy w miesiącu rozliczenie kart paliwowych poszczególnym jednostkom zamawiającym. 10. Z uwagi na szacunkową ilość wykazanego zapotrzebowania na paliwa - Wykonawca zapewni realizowanie dostaw mimo przekroczonego zapotrzebowania określonego w zamówieniu, z zachowaniem warunków złożonej w postępowaniu oferty. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie pojazdów dopuszczonych do korzystania z kart flotowych i tankowania paliwa w związku z nabyciem nowych lub zbyciem pojazdów przez jednostki zamawiające. 12. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych ilości paliwa. 13. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw na terenie Kędzierzyna-Koźla.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134220-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT191724.32
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LOTOS Paliwa Sp. z o.o. ,  ,  ul. Elbląska 135,  80-718 ,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221934.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221934.30
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221934.30
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT291019.98
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LOTOS Paliwa Sp. z o.o. ,  ,  ul. Elbląska 135,  80-718 ,  Gdańk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 336956.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 336956.78
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 336956.78
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Dostawa paliw do pojazdów, których miejsce stałego postoju znajduje się na terenie obszaru III
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: W toku postępowania nie złożono żadnej oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia w części 3. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.