eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU NARODOWEGO INSTYTUTU FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE I POZA WARSZAWĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Warszawa: USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU NARODOWEGO INSTYTUTU FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE I POZA WARSZAWĄ
Numer ogłoszenia: 57952 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W POSIADANIU NARODOWEGO INSTYTUTU FRYDERYKA CHOPINA W WARSZAWIE I POZA WARSZAWĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi ochrony realizowane w dwóch odrębnych obiektach położonych w centrum Warszawy (Centrum Chopinowskie przy ul. Tamka 43 oraz Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1) - część I zamówienia oraz w dwóch odrębnych obiektach położonych poza Warszawą (Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli powiat Sochaczew oraz Zespół Dworsko-Parkowy w Brochowie powiat Sochaczew) - część II zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w przywołanym przepisie

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium: dla części I (zadanie nr 1): 8.400,00 zł dla części II (zadanie nr 2): 7.600,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dokument potwierdzający udzieloną koncesję na prowadzoną działalność w zakresie ochrony

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania wymogów Wykonawcy winni przedłożyć wykaz ważniejszych usług ochrony, tożsamych charakterem z usługami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, obejmujących przede wszystkim placówki kulturalne, muzealne, obiekty zabytkowe i historyczne, ze szczególnym wskazaniem na obiekty objęte ochroną konserwatora zabytków, urzędy, banki, a głównie obiekty muzealne gromadzące publiczne zbiory dóbr kultury, z obsługą systemu monitoringu wizyjnego i systemu ppoż, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - zrealizowanych w tym okresie, a jeżeli usługa ochrony jest aktualnie realizowana - z podaniem także umownego terminu jej zakończenia. Wymagane jest podanie przez Wykonawcę: - daty i miejsca realizacji usługi ochrony; - pełnych danych tele-adresowych identyfikujących Zamawiającego tych usług; - przedmiot zamówienia, okres i zakres zrealizowanych usług oraz wartość zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonano przynajmniej 2 (dwie) usługi ochrony o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł każda. Wymagane jest załączenie co najmniej 6 dokumentów, wybranych według uznania Wykonawcy i zamieszczonych w wykazie wykonanych usług, potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług wskazanych przez Wykonawcę w ofercie (np. referencje), a w przypadku braku jakiejkolwiek danej, wymaganej w tych referencjach, należy przedstawić dokumenty jednoznacznie ją potwierdzające. Dokumenty potwierdzające muszą zawierać informacje, iż usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokument np. referencje musi potwierdzać informację, iż jego wykonawcą był podmiot składający ofertę w niniejszym postępowaniu. Sposób oceny: Zamawiający sklasyfikuje Wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z warunkami określonymi powyżej. W przypadku Wykonawców, którzy wykażą się usługami o podobnych rozmiarach, polegających na wykonaniu usługi ochrony w takich samych obiektach, o tej samej wartości usługi, o takim samym czasie trwania - o klasyfikacji zadecyduje wykonanie usług ochrony o większej wartości rocznej usługi, ze szczególnym uwzględnieniem usługi ochrony świadczonej w obiektach kulturalnych lub równorzędne kryterium oceny wskazujące na charakter prac w obiektach o szczególnym znaczeniu dla kultury, wykonanych z najwyższą starannością (potwierdzonych listem referencyjnym lub podobnego charakteru dokumentem). W przypadku, gdy zastosowanie powyższych kryteriów oceny nie będzie wystarczające do rozstrzygającego sklasyfikowania Wykonawców, o kolejności zdecyduje sumarycznie większa ilość zrealizowanych usług w obiektach o charakterze publicznym, z jak największym zakresem usług specjalistycznych, ze szczególnym uwzględnieniem usług zrealizowanych na terenie objętym nadzorem konserwatora zabytków w wykazanych przez Wykonawcę obiektach w okresie ostatnich trzech lat (zgodnie z opisem powyżej), ze szczególnym uwzględnieniem obiektów muzealnych lub galerii gromadzących publiczne zbiory dóbr kultury. Dla podmiotów występujących wspólnie brane będą pod uwagę sumaryczne dane uwzględniane przy ocenie, o jakiej mowa powyżej, tak jak dla Wykonawcy samodzielnie składającego ofertę. Druk wykazu wykonanych robót jest do pobrania ze strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl , zakładka: bip-Przetargi; Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie lub udowodnili zamawiającemu, że będą dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, polegając na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku skorzystania z uprawnień zapisanych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany do udowodnienia, że podmioty, na którego wiedzy i doświadczeniu będzie polegać przy realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia, kwalifikacje i inne cechy wymagane od każdego Wykonawcy składającego ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub udowodnił zamawiającemu, że będzie dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, polegając na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku skorzystania z uprawnień zapisanych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany do udowodnienia, że podmioty, na którego osobach zdolnych do wykonania zamówienia albo potencjale technicznym lub wiedzy i doświadczeniu będzie polegać przy realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia, kwalifikacje i inne cechy wymagane od każdego Wykonawcy składającego ofertę. Wykonawca powinien dysponować na terenie Warszawy zmotoryzowanymi patrolami interwencyjnymi w liczbie co najmniej 15 patroli (w odległości zapewniającej dojazd do chronionych obiektów w Warszawie ciągu 10 minut od otrzymania zgłoszenia) oraz patrole takie w rejonie Żelazowej Woli i Brochowa (w odległości zapewniającej dojazd do chronionych obiektów w ciągu 20 minut od otrzymania zgłoszenia). Wykonawca może posiadać podwykonawców w części zamówienia dot. posiadania zmotoryzowanych patroli. Wobec agentów ochrony uczestniczących w zmotoryzowanych patrolach stosuje się wymagania tak jak wobec agentów wykonujących zadania ochrony w obiektach Zamawiającego. Szczegółowe wymagania techniczne wobec Wykonawcy zamówienia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale 1 punkt V oraz w punkcie IV. Oświadczenie w sprawie dysponowania patrolami interwencyjnymi w Warszawie i w rejonie Żelazowej Woli i Brochowa. Druk oświadczenia o patrolach jest do pobrania ze strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl , zakładka: bip-Przetargi;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować odpowiednio wyszkolonym personelem, osób nie karanych, w tym agentami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia w liczbie niezbędnej do zapewnienia obsady dyżurów w każdym obiekcie i na każdej zmianie z udziałem pracownika posiadającego licencję, z uwzględnieniem dyżurów nie dłuższych niż 12-godzinne pełnionych w systemie całodobowym w Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie i w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli oraz dyżurów dziennych w wymiarze wynikającym z wyznaczonego czasu pełnienia takiego dyżuru w każdym z obiektów w czasie otwarcia Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Domu Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi ochrony, kontrolę jakości, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych - posiadanych uprawnień do wykonywania usługi ochrony, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami złożony zostanie przez Wykonawcę zawierającego umowę. Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania usługi ochrony oraz że Wykonawca posiada podstawę do dysponowania tymi osobami przy realizacji zamówienia. Oświadczenie takie zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający będzie się kierował przy ocenie wykazu osób wymaganiami określonymi dla usług ochrony w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zmianami). Druk oświadczenia w sprawie kadry wykonującej zamówienie jest do pobrania ze strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl , zakładka: bip-Przetargi; Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub udowodnił zamawiającemu, że będzie dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, polegając na osobach zdolnych do wykonania zamówienia należących do innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku skorzystania z uprawnień zapisanych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany do udowodnienia, że podmioty, na którego osobach zdolnych do wykonania zamówienia będzie polegać przy realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia, kwalifikacje i inne cechy wymagane od każdego Wykonawcy składającego ofertę. Wobec agentów ochrony uczestniczących w zmotoryzowanych patrolach stosuje się wymagania tak jak wobec agentów wykonujących zadania ochrony w obiektach Zamawiającego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania wymogów Wykonawcy winni złożyć Oświadczenie finansowe Wykonawcy o wyniku finansowym uzyskanym za rok 2010, potwierdzonym załączonym do Oświadczenia (o wyborze załączonych dokumentów decyduje Wykonawca): - bilansem i rachunkiem zysków i strat za 2010 rok, o ile Wykonawca zobowiązany jest do jego sporządzania, lub: - szczegółową informacją o przychodach, kosztach i wyniku finansowym za ostatni kwartał 2010 r. i powiązaną z wynikami za cały rok 2010. Druk oświadczenia finansowego jest do pobrania ze strony internetowej zamawiającego: www.nifc.pl , zakładka: bip-Przetargi; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią zgdolność finansową niezbędną do realizacji zamówienia lub udowodnił zamawiającemu, że będzie dysponować zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, polegając na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku skorzystania z uprawnień zapisanych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składający ofertę będzie zobowiązany do udowodnienia, że podmioty, na którego zdolnościach finansowych będzie polegać przy realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia, kwalifikacje i inne cechy wymagane od każdego Wykonawcy składającego ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pisemne pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu przy składaniu oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ci, występujący wspólnie, będą musieli przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieć uregulowany stan prawny w postaci zawartej umowy, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert i przedłożona zamawiającemu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z ofertą przedłożą zobowiązanie do zawarcia w formie pisemnej właściwej umowy regulującej ich współpracę, mogą też już na etapie składania ofert przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą zasady ich współpracy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty - w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego i interesu publicznego. Zmiana umowy jest możliwa za zgodą obu stron umowy w przypadkach: - wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani których nie mogły przezwyciężyć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Zmiana taka może dotyczyć w szczególności zakresu i obszaru wykonywania usługi, liczby agentów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa i właściwej ochrony obiektów objętych usługą, modyfikacji terminu realizacji umowy, zwiększenia lub zmniejszenia liczby ochranianych obiektów albo spowodowanej tym zmiany zakresu tej ochrony, - konieczności zastosowania specjalistycznych urządzeń i instalacji wzmacniających ochronę, niezależnie od zaplanowanych przez Wykonawcę przed rozpoczęciem świadczenia usługi i uwzględnionych w kalkulacji kosztów usługi, - wymogu zapewnienia innych usług specjalistycznych ochrony z zakresu działania Wykonawcy, które mogą być niezbędne Wykonawcy dla zapewnienia ochrony i bezpieczeństwa zbiorów muzealnych przy wykonywaniu przez Zamawiającego funkcji organizatora wystaw i dysponenta eksponatów muzealnych, wykonywanych z udziałem w podstawowym składzie agentów ochrony Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.nifc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-355 Warszawa, ul. Tamka 43, Zespół Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 5.7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, 00-355 Warszawa, ul. Tamka 43, Kancelaria Instytutu, Parter, wejście od ul. Tamka 43,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie Nr 1: usługa ochrony obiektów zlokalizowanych w Warszawie: a) Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 wraz z punktem informacji turystycznej i kasą Muzeum oraz łącznikiem pod dziedzińcem Zamku Ostrogskich (dalej nazywane jako Muzeum Fryderyka Chopina w Warszawie), b) Centrum Chopinowskie przy ul. Tamka 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochroną stałą całodobową (24 godziny w ciągu doby) objęte będzie Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 w Warszawie wraz z punktem informacji turystycznej i kasą Muzeum oraz łącznikiem pod dziedzińcem Zamku Ostrogskich oraz Centrum Chopinowskie przy ul. Tamka 43 w Warszawie. Dodatkową ochroną w zwiększonym składzie osobowym w godzinach otwarcia muzeów objęte będzie Muzeum Fryderyka Chopina przy ul. Okólnik 1 w Warszawie oraz Centrum Chopinowskie Warszawie w godzinach pracy Biura Instytutu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Usługa ochrony obiektów położonych poza Warszawą: a)Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli powiat Sochaczew b)Zespół Dworsko-Parkowy w Brochowie powiat Sochaczew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochroną stałą całodobową (24 godziny w ciągu doby) objęty będzie cały obiekt p.n. Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli i Zespół Dworsko-Parkowy w Brochowie. Dodatkową ochroną w zwiększonym składzie osobowym w godzinach otwarcia muzeów objęty będzie Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 92.52.12.00-1, 92.52.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.