eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Dostawa bonów towarowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Brzeszcze: Dostawa bonów towarowych
Numer ogłoszenia: 57944 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. , ul. A. Mickiewicza 2, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7373100 do 105, faks 032 7373105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nse.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bonów towarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego 2 760 sztuk (słownie: dwa tysiące siedemset sześćdziesiąt) bonów towarowych uniwersalnych w formie papierowej (zwanych dalej bonami) dla pracowników Nadwiślańskiej Spółki Energetycznej sp. z o.o. w Brzeszczach o nominałach: 50 PLN o łącznej wartości nabywczej 138.000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Pod pojęciem bonów towarowych, należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz.1503 ). 3. Bony towarowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) okres ważności (możliwości realizacji) każdego bonu towarowego nie może być krótszy niż 12 miesięcy, liczonych od dnia ich przekazania Zamawiającemu na podstawie protokołu odbioru bez zastrzeżeń; b) Zamawiający ani okaziciel bonów towarowych nie mogą ponosić żadnych dodatkowych kosztów z tytułu ich realizacji; c) miejsce realizacji bonów towarowych musi obejmować placówki handlowe na terenie województwa śląskiego i województwa małopolskiego; d) bony towarowe muszą umożliwiać nabywanie towarów w placówkach handlowych wskazanych przez Wykonawcę, oferujących co najmniej poniższy asortyment : artykuły użytku codziennego w szczególności spożywcze, mięsne, wędliniarskie, drogeryjne i kosmetyczne, chemii gospodarczej, tekstylne, sprzęt RTV-AGD, akcesoria samochodowe i inne; e) koszty dostawy i ubezpieczenia dostawy bonów towarowych ponosi Wykonawca; f) wymieniony wyżej asortyment winien być dostępny dla kupujących w ilościach jednostkowych bez wymogu kupowania opakowań zbiorczych; g) W przypadku niezrealizowania przez Zamawiającego wszystkich bonów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następczego (wtórnego) rozliczenia bonów, polegającego na tym, że Zamawiający zwróci Wykonawcy, a Wykonawca przyjmie niezrealizowaną przez Zamawiającego ilość bonów. Zwrot (przekazanie) niezrealizowanych bonów nastąpi na podstawie stosownego protokołu przekazania bonów. Po przekazaniu (zwrocie) Wykonawcy niezrealizowanych bonów Wykonawca w terminie do 14 dni od daty przekazania potwierdzonej protokołem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zwróci (wpłaci) Zamawiającemu na jego konto bankowe ING Bank Śląski oddz. Brzeszcze 28 1050 1070 1000 0022 3350 6670 kwotę równowartości niezrealizowanych a zakupionych wcześniej bonów oraz wystawi stosowną korektę do noty obciążeniowej lub rachunku. Zwrot bonów nastąpi nie później niż do dnia 31.05.2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.43.00.00 - Sól warzona i czysty chlorek sodu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz placówek handlowych na terenie województwa śląskiego i województwa małopolskiego realizujących bony towarowe - (zał. nr 5 do SIWZ). W wykazie należy podać nazwę/y i adres/y punktów handlowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz wykonanych należycie min. dwóch dostaw bonów towarowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości każdej dostawy minimum 138.000,00zł brutto, z podaniem wartości brutto każdej dostawy, dat ich wykonania oraz odbiorców przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty, z których treści wynikać będzie potwierdzenie, że dostawy te zostały wykonane należycie - (zał. nr 4 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 20
  • 2 - Liczba placówek handlowych realizujących bony towarowe na terenie województwa śląskiego - 40
  • 3 - Liczba placówek handlowych realizujących bony towarowe na terenie województwa małopolskiego - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku niezrealizowania przez Zamawiającego wszystkich bonów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania następczego (wtórnego) rozliczenia bonów, polegającego na tym, że Zamawiający zwróci Wykonawcy, a Wykonawca przyjmie niezrealizowaną przez Zamawiającego ilość bonów. Zwrot (przekazanie) niezrealizowanych bonów nastąpi na podstawie stosownego protokołu przekazania bonów. Po przekazaniu (zwrocie) Wykonawcy niezrealizowanych bonów Wykonawca w terminie do 14 dni od daty przekazania potwierdzonej protokołem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zwróci (wpłaci) Zamawiającemu na jego konto bankowe ING Bank Śląski o/Brzeszcze 28 1050 1070 1000 0022 3350 6670 kwotę równowartości niezrealizowanych a zakupionych wcześniej bonów oraz wystawi stosowną korektę do noty obciążeniowej lub rachunku. Zwrot bonów nastąpi nie później niż do dnia 31.05.2011r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nse.com.pl, http://www.biznes-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp.z o.o. w Brzeszczach ul. A. Mickiewicza 2 - Sekcja Zamówień Publicznych, II piętro, pokój 209.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Nadwiślańska Spółka Energetyczna sp. z o.o. w Brzeszczach, ul. A.Mickiewicza 2 - biuro podawcze (sekretariat) pok. nr 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.