eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-04

Ogłoszenie nr 57941 - 2017 z dnia 2017-04-04 r.

Wieliczka:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 50735 - 2017
Data: 24/03/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 12061801700000, ul. ul. Jedynaka  30, 32020   Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 291 48 06, e-mail zgk@wieliczka.eu, faks 12 291 48 05.
Adres strony internetowej (url): http://www.zgk.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl/21208/0/Przetargi.html
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o. 3.1. Wymogi techniczne i formalne nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu stałych odpadów komunalnych /śmieciarki/ A. Nowy samochód ciężarowy: 1. Podwozie fabrycznie nowe z 2016 r. lub z 2017 r.; 2. Silnik 6 cylindrowy, wysokoprężny /diesel/ zgodny z dyrektywami UE o mocy min. 300 KM - max. 330 KM; 3. Wyciszenie hałasu do 80 dB; 4. Podwozie dwuosiowe. Rozstaw osi od 3800 mm do 4 150 mm. Nośność osi przedniej min. 7 500 kg (zawieszenie paraboliczne) a osi tylnej min. 11 500 kg (zawieszenie pneumatyczne); 5. Kierownica fabrycznie montowana po lewej stronie pojazdu. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem oraz z blokadą. Układ hamulcowy z ABS, ESP, ASR; 6. Napęd na tylną oś (4x2)z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego, tylna oś musi posiadać koła podwójne typu bliźniak; 7. Manualna skrzynia biegów min. 9 biegowa; 8. Pionowa rura wydechowa; 9. Kamera wsteczna; 10. Ładowność nie mniej niż 5 500,00 kg; 11. Dopuszczalna masa całkowita min. 18 000,00 kg - max. 24 000,00 kg; 12. Kabina dzienna trzy miejscowa; 13. Zderzak przedni plastikowy lub metalowy; 14. Pojazd zarejestrowany na terenie RP; 15. Dwa akumulatory 12V, min. 175 Ah każdy; 16. Wyposażony w tachograf cyfrowy z ważną legalizacją, ogranicznik prędkości oraz w sygnał ostrzegawczy przy cofaniu; 17. Zbiornik paliwa z tworzywa nie mniejszy niż 200 litrów z zamykanym korkiem po lewej stronie podwozia; 18. Wyposażony w podnośnik hydrauliczny 12 ton, sprawną gaśnicę polską, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła, apteczkę oraz zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk, klucz do kół, dywaniki, pokrowce na fotele; 19. Koła R 22,5 cala. Opony nowe, komplet letnie 6 szt. (zamontowany na felgach) oraz komplet zimowy 6 szt. (bez felg).; 20. Norma emisji spalin EURO 6; 21. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 22. Fabryczna przystawka odbioru mocy odsilnikowa; 23. Zbiornik AdBlue min. 25 l z blokadą, podgrzewany; 24. Halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenie kloszami; 25. Lusterka wsteczne 2 szt podgrzewane i elektrycznie sterowane; 26. Kabina podnoszona hydraulicznie; 27. Kabina koloru białego RAL 9010, podwozie czarny grafit RAL 9011 lub w kolorze szarym, koła w kolorze podwozia; 28. Kabina klimatyzowana z recyrkulacją powietrza; 29. Komputer pokładowy, wyświetlacz w języku polskim na tablicy wskaźników; 30. Centralny zamek; 31. Szyba przednia oraz boczne przyciemniane; 32. Ręczny wyłącznik główny; 33. Podwozie wyposażone w układ umożliwiający montaż w zabudowie stopni tylnych dla obsługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 34. Światło migające i belka nad kabiną z napisem "ZGK WIELICZKA SP. Z O.O."; 35. Osłony boczne zapobiegające wjechaniu pod pojazd; 36. Instrukcja obsługi w języku polskim; 37. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka); Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego - System Monitorowania Pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13. B. Nowa zabudowa: 1. Zabudowa bezwręgowa, kompletna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2017, o pojemności min. 16 m3, z urządzeniem zasypowym tylnym; 2. Dach i ściany zabudowy wykonane z wysokogatunkowej stali DOMEX 650MC, HARDOX lub z blachy o podwyższonej wytrzymałości S355J2. Ściany o grubości min. 4 mm. Podłoga i kosz zasypowy wykonane z wysokogatunkowej stali DOMEX 650MC lub HARDOX. Podłoga o grubości min. 6 mm., kosz zasypowy-dno wykonane z blachy o grubości min. 8 mm a boki o grubości min. 6 mm; 3. Skrzynia ładunkowa, boki oraz dach o kształcie owalnym. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z jednego arkusza blachy o grubości min. 4 mm., bez ożebrowania; 4. Dno skrzyni ładunkowej wykonane w kształcie kila z blachy o grubości 6 mm; 5. Skrzynia ładunkowa ze zintegrowanym zbiornikiem na odcieki o poj. Min. 80 l; 6. Stopień zagęszczania odpadów min. 1:5; 7. Urządzenie zasypowe /wrzutnik/ typu belkowego przystosowane do opróżniania pojemników od 110 do 1100 l w tym pojemniki okrągłe; 8. Stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy wyposażone w czujnik zajętości; 9. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym; 10. Automatyczny cykl załadowczy. Płynna regulacja zgniotu. Możliwość obniżania krawędzi zasypu poprzez otwieraną klapę z tylnej części odwłoka; 11. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika min. 1 140 mm; 12. Drzwi kontrolne po prawej stronie zabudowy; 13. Kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011. Wszystkie elementy składowe śmieciarki malowane przed montażem; 14. Nadwozie zgodne z CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z 98/37/CEE; 15. Udźwig urządzenia załadowczego min. 500 kg; 16. Pojemność kosza zasypowego min. 1,8 m^3; 17. Długość pełnego cyklu pracy prasy 19-22 sekund; 18. Mechanizm otwierania półokrągłej klapy kontenera 1100 l; 19. Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego min. 100 l, ciśnienie w układzie hydraulicznym max. 220 bar; 20. Instalacja elektryczna 24V, układ "awaryjny stop" po obu stronach kosza zasypowego; 21. Dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego; 22. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na dachu skrzyni ładunkowej; 23. Uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni; 24. Kamera cofania z kolorowym monitorem o przekątnej co najmniej 5,6'' w kabinie kierowcy; 25. Obsługa serwisowa zabudowy w ciągu 24 godzin od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia awarii; 26. Siłowniki prasy oraz zgarniaka zamontowane wewnątrz odwłoka tłoczyskami do góry; 27. Prowadnice łopaty wypychającej umiejscowione po bokach wewnątrz zabudowy; 28. Możliwość ręcznego zatrzymania ruchu pojemnika w dowolnym momencie cyklu; 29. Uchwyty do opróżniania stalowych kontenerów 1100 l.; 30. Reflektor roboczy z tyłu zabudowy; 31. Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku; 32. Przycisk wyłącznika awaryjnego; 33. Światła migające "kogut" 2 szt z tyłu zabudowy; 34. Maksymalna wysokość od podłoża /podwozie + zabudowa/ 3 450 mm; 3.2. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 1.Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni, po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2. Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30. 3. Okres leasingowania - 36 m-cy 4. Opłata wstępna (inicjalna) - 10 % ceny brutto zamówienia 5. Raty leasingowe w ilości 35 rat płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w kwocie brutto w terminie dziesięciu ostatnich dni miesiąca. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana. 6. Opłata końcowa, wartość wykupu - 7 % ceny brutto zamówienia 7. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania. 8. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości stałe w okresie leasingowania. 9. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu - 0,5 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia (w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC, AC, NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Leasingodawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych. 11. Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za 7% wartości ceny brutto przedmiotu leasingu (opłaty końcowej). Wartość wykupu (opłatę końcową) Zamawiający uiszcza wraz z ostatnią ratą leasingową. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Zamawiający otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży. 12. Pierwsza rata leasingu płatna przez Zamawiającego do końca miesiąca, w którym przekazano pojazd bez zastrzeżeń protokołem zdawczo-odbiorczym. 13. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy leasingu. Wykonawca może wykonać dostawę w terminie krótszym. 14. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 15. Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego. 16. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 17. Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru. 3.3. Finansujący zobowiązany jest wydać razem z przedmiotem leasingu odpis umowy ze zbywcą oraz odpisy innych posiadanych dokumentów tej umowy w szczególności odpisu dokumentu gwarancyjnego co do jakości przedmiotu leasingu otrzymanego od zbywcy lub producenta, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej: a) gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; b) gwarancję na perforację nadwozia na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; c) gwarancję na assistance na minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu, t.j: - zapewnienie ochrony kierowcy i pasażerów w czasie podróży samochodem w zakresie pomocy technicznej i medycznej. Udzielenie pomocy w razie wypadku czy awarii pojazdu, udostępnieniu informacji o lokalizacji najbliższego serwisu, naprawie pojazdu; d) gwarancję na powłokę lakierniczą na 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu. e)Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim f) Wyciąg ze świadectwa homologacji g) Książkę pojazdu lub kartę pojazdu h) Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną i) Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 zgodnie z dyrektywami UE, lub ważne świadectwo zgodności lub świadectwo zgodności WE na pojazd kompletny lub dokument dopuszczenia jednostkowego dla kompletnego pojazdu (dokument konieczny do zarejestrowania) oraz świadectwo zgodności WE podwozia z poświadczeniem spełnienia normy emisji spalin (EURO 6) zgodnie z dyrektywami UE. Dopuszcza się przedstawienie świadectwa homologacji , świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego oraz kartę pojazdu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. j) zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres k) wykaz punktów serwisowych l) zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą. 3.4. Wraz z wydaniem przedmiotu leasingu Finansujący zobowiązany jest do przekazania Korzystającemu dokumentu otrzymanego od zbywcy, który gwarantuje serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 34 14 45 10-6 Pojazdy do transportu odpadów W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki) dla potrzeb ZGK w Wieliczce Sp. z o.o. 3.1. Wymogi techniczne i formalne nowego samochodu ciężarowego z nową zabudową do wywozu stałych odpadów komunalnych /śmieciarki/ A. Nowy samochód ciężarowy: 1. Podwozie fabrycznie nowe z 2016 r. lub z 2017 r.; 2. Silnik 6 cylindrowy, wysokoprężny /diesel/ zgodny z dyrektywami UE o mocy min. 300 KM - max. 330 KM; 3. Wyciszenie hałasu do 80 dB; 4. Podwozie dwuosiowe. Rozstaw osi od 3800 mm do 4 150 mm. Nośność osi przedniej min. 7 500 kg (zawieszenie paraboliczne) a osi tylnej min. 11 500 kg (zawieszenie pneumatyczne); 5. Kierownica fabrycznie montowana po lewej stronie pojazdu. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem oraz z blokadą. Układ hamulcowy z ABS, ESP, ASR; 6. Napęd na tylną oś (4x2)z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego, tylna oś musi posiadać koła podwójne typu bliźniak; 7. Manualna skrzynia biegów min. 9 biegowa; 8. Pionowa rura wydechowa; 9. Kamera wsteczna; 10. Ładowność nie mniej niż 5 500,00 kg; 11. Dopuszczalna masa całkowita min. 18 000,00 kg - max. 24 000,00 kg; 12. Kabina dzienna trzy miejscowa; 13. Zderzak przedni plastikowy lub metalowy; 14. Pojazd zarejestrowany na terenie RP; 15. Dwa akumulatory 12V, min. 175 Ah każdy; 16. Wyposażony w tachograf cyfrowy z ważną legalizacją, ogranicznik prędkości oraz w sygnał ostrzegawczy przy cofaniu; 17. Zbiornik paliwa z tworzywa nie mniejszy niż 200 litrów z zamykanym korkiem po lewej stronie podwozia; 18. Wyposażony w podnośnik hydrauliczny 12 ton, sprawną gaśnicę polską, trójkąt ostrzegawczy, klin pod koła, apteczkę oraz zbiornik z kranikiem na czystą wodę do mycia rąk, klucz do kół, dywaniki, pokrowce na fotele; 19. Koła R 22,5 cala. Opony nowe, komplet letnie 6 szt. (zamontowany na felgach) oraz komplet zimowy 6 szt. (bez felg).; 20. Norma emisji spalin EURO 6; 21. Koło zapasowe pełnowymiarowe; 22. Fabryczna przystawka odbioru mocy odsilnikowa; 23. Zbiornik AdBlue min. 25 l z blokadą, podgrzewany; 24. Halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenie kloszami; 25. Lusterka wsteczne 2 szt podgrzewane i elektrycznie sterowane; 26. Kabina podnoszona hydraulicznie; 27. Kabina koloru białego RAL 9010, podwozie czarny grafit RAL 9011 lub w kolorze szarym, koła srebrne aluminium akryl RAL 9006 lub w kolorze podwozia; 28. Kabina klimatyzowana z recyrkulacją powietrza; 29. Komputer pokładowy, wyświetlacz w języku polskim na tablicy wskaźników; 30. Centralny zamek; 31. Szyba przednia oraz boczne przyciemniane; 32. Ręczny wyłącznik główny; 33. Podwozie wyposażone w układ umożliwiający montaż w zabudowie stopni tylnych dla obsługi (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 34. Światło migające i belka nad kabiną z napisem "ZGK WIELICZKA SP. Z O.O."; 35. Osłony boczne zapobiegające wjechaniu pod pojazd; 36. Instrukcja obsługi w języku polskim; 37. Pojazd musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka); Uwaga! System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego - System Monitorowania Pojazdów SMOK Firmy Elte GPS Spółka z o.o. 30-688 Kraków, ul. Medyczna 13. B. Nowa zabudowa: 1. Zabudowa bezwręgowa, kompletna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2017, o pojemności min. 16 m3, z urządzeniem zasypowym tylnym; 2. Dach i ściany zabudowy wykonane z wysokogatunkowej stali DOMEX 650MC, HARDOX lub z blachy o podwyższonej wytrzymałości S355J2. Ściany o grubości min. 4 mm. Podłoga i kosz zasypowy wykonane z wysokogatunkowej stali DOMEX 650MC lub HARDOX. Podłoga o grubości min. 6 mm., kosz zasypowy-dno wykonane z blachy o grubości min. 8 mm a boki o grubości min. 6 mm; 3. Skrzynia ładunkowa, boki oraz dach o kształcie owalnym. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z jednego arkusza blachy o grubości min. 4 mm., bez ożebrowania; 4. Dno skrzyni ładunkowej wykonane w kształcie kila z blachy o grubości 6 mm; 5. Skrzynia ładunkowa ze zintegrowanym zbiornikiem na odcieki o poj. Min. 80 l; 6. Stopień zagęszczania odpadów min. 1:5; 7. Urządzenie zasypowe /wrzutnik/ typu belkowego przystosowane do opróżniania pojemników od 110 do 1100 l w tym pojemniki okrągłe; 8. Stopnie dla ładowaczy po obu stronach zabudowy wyposażone w czujnik zajętości; 9. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów o ruchu drogowym; 10. Automatyczny cykl załadowczy. Płynna regulacja zgniotu. Możliwość obniżania krawędzi zasypu poprzez otwieraną klapę z tylnej części odwłoka; 11. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika min. 1 140 mm; 12. Drzwi kontrolne po prawej stronie zabudowy; 13. Kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011. Wszystkie elementy składowe śmieciarki malowane przed montażem; 14. Nadwozie zgodne z CE. Oznaczenie CE osprzętu nadane przez uprawnioną jednostkę, zgodnie z 98/37/CEE; 15. Udźwig urządzenia załadowczego min. 500 kg; 16. Pojemność kosza zasypowego min. 1,8 m^3; 17. Długość pełnego cyklu pracy prasy 19-22 sekund; 18. Mechanizm otwierania półokrągłej klapy kontenera 1100 l; 19. Pojemność zbiornika oleju hydraulicznego min. 100 l, ciśnienie w układzie hydraulicznym max. 220 bar; 20. Instalacja elektryczna 24V, układ "awaryjny stop" po obu stronach kosza zasypowego; 21. Dwie kasety sterujące po obu stronach kosza zasypowego; 22. Siłowniki otwierania odwłoka umieszczone na dachu skrzyni ładunkowej; 23. Uchwyty dla załogi korzystającej ze stopni; 24. Kamera cofania z kolorowym monitorem o przekątnej co najmniej 5,6'' w kabinie kierowcy; 25. Obsługa serwisowa zabudowy w ciągu 24 godzin od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia awarii; 26. Siłowniki prasy oraz zgarniaka zamontowane wewnątrz odwłoka tłoczyskami do góry; 27. Prowadnice łopaty wypychającej umiejscowione po bokach wewnątrz zabudowy; 28. Możliwość ręcznego zatrzymania ruchu pojemnika w dowolnym momencie cyklu; 29. Uchwyty do opróżniania stalowych kontenerów 1100 l.; 30. Reflektor roboczy z tyłu zabudowy; 31. Pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku; 32. Przycisk wyłącznika awaryjnego; 33. Światła migające "kogut" 2 szt z tyłu zabudowy; 34. Maksymalna wysokość od podłoża /podwozie + zabudowa/ 3 450 mm; 3.2. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy leasingu operacyjnego: 1.Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu, w trakcie których sprawdzone zostaną m. in. ich stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku, gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający wyznaczy termin na usunięcie stwierdzonych wad lub usterek nie krótszy niż 3 dni, po bezskutecznym upływie którego Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni licząc od dnia, w którym bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do usunięcia wad lub usterek. Za bezskuteczny upływ wyznaczonego przez Zamawiającego terminu do usunięcia wad lub usterek uważa się zarówno niedostarczenie pojazdu w pełni sprawnego i odpowiadającego warunkom SIWZ do siedziby zamawiającego w wyznaczonym terminie, jak również dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie z istniejącymi wadami lub usterkami. 2. Odbiór przedmiotu leasingu w siedzibie Zamawiającego Wieliczka ul. Jedynaka 30. 3. Okres leasingowania - 36 m-cy 4. Opłata wstępna (inicjalna) - 10 % ceny brutto zamówienia 5. Raty leasingowe w ilości 35 rat płatnych przez Zamawiającego w równych wysokościach w kwocie brutto w terminie dziesięciu ostatnich dni miesiąca. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości podatku VAT począwszy od miesiąca, w którym nastąpiła ustawowa zmiana. 6. Opłata końcowa, wartość wykupu - 7 % ceny brutto zamówienia 7. Zamawiający nie przewiduje wystąpienia żadnych innych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca w cenie ofertowej obowiązany jest zawrzeć wszystkie opłaty, w tym opłaty dotyczące obsługi umowy leasingu w okresie jej trwania. 8. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości stałe w okresie leasingowania. 9. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy przedmiotu leasingu - 0,5 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia (w okresie trwania umowy leasingu w zakresie OC, AC, NNW) przy uprzedniej weryfikacji i akceptacji towarzystwa ubezpieczeniowego i zakresu ubezpieczenia przez Wykonawcę. Ubezpieczenie komunikacyjne będzie obejmować zakres niezbędny, a wymagany przez Leasingodawcę zgodnie ze wzorem umowy leasingu lub ogólnymi warunkami umowy leasingu. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych. 11. Po zapłaceniu przez Zamawiającego ostatniej raty leasingu, pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy leasingu, przedmiot leasingu przechodzi na własność Zamawiającego za 7% wartości ceny brutto przedmiotu leasingu (opłaty końcowej). Wartość wykupu (opłatę końcową) Zamawiający uiszcza wraz z ostatnią ratą leasingową. Po zaksięgowaniu tej wpłaty Zamawiający otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży. 12. Pierwsza rata leasingu płatna przez Zamawiającego do końca miesiąca, w którym przekazano pojazd bez zastrzeżeń protokołem zdawczo-odbiorczym. 13. Wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot leasingu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy leasingu. Wykonawca może wykonać dostawę w terminie krótszym. 14. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy /o ile taki istnieje/ oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 15. Wykonawca dokona przeszkolenia dwóch kierowców w zakresie obsługi w siedzibie Zamawiającego. 16. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji: w siedzibie Zamawiającego. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. 17. Dostawa/przekazanie przedmiotu leasingu zostanie potwierdzone przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołem przekazania/odbioru. 3.3. Finansujący zobowiązany jest wydać razem z przedmiotem leasingu odpis umowy ze zbywcą oraz odpisy innych posiadanych dokumentów tej umowy w szczególności odpisu dokumentu gwarancyjnego co do jakości przedmiotu leasingu otrzymanego od zbywcy lub producenta, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej: a) gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; b) gwarancję na perforację nadwozia na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu; c) gwarancję na assistance na minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu, t.j: - zapewnienie ochrony kierowcy i pasażerów w czasie podróży samochodem w zakresie pomocy technicznej. Udzielenie pomocy w razie wypadku czy awarii pojazdu, udostępnieniu informacji o lokalizacji najbliższego serwisu, naprawie pojazdu; d) gwarancję na powłokę lakierniczą na 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu leasingu. e)Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim f) Wyciąg ze świadectwa homologacji g) Książkę pojazdu lub kartę pojazdu h) Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną i) Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin EURO 6 zgodnie z dyrektywami UE, lub ważne świadectwo zgodności lub świadectwo zgodności WE na pojazd kompletny lub dokument dopuszczenia jednostkowego dla kompletnego pojazdu (dokument konieczny do zarejestrowania) oraz świadectwo zgodności WE podwozia z poświadczeniem spełnienia normy emisji spalin (EURO 6) zgodnie z dyrektywami UE. Dopuszcza się przedstawienie świadectwa homologacji , świadectwa homologacji dla pojazdu kompletnego oraz kartę pojazdu w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. j) zasady świadczenia usług gwarancyjnych oraz ich zakres k) wykaz punktów serwisowych l) zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą. 3.4. Wraz z wydaniem przedmiotu leasingu Finansujący zobowiązany jest do przekazania Korzystającemu dokumentu otrzymanego od zbywcy, który gwarantuje serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego oraz naprawy w trakcie trwania gwarancji. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 34 14 45 10-6 Pojazdy do transportu odpadów W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 07/04/2017, godzina: 09:50,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 10/04/2017, godzina: 09:50,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.