eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namys³ów › Modernizacja sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie"



Og³oszenie z dnia 2020-08-28



Og³oszenie nr 579184-N-2020 z dnia 2020-08-28 r.

Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa: Modernizacja sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Namys³ów, reprezentowana przez Burmistrza Namys³owa, krajowy numer identyfikacyjny 52451300000000, ul. ul. Stanis³awa Dubois  3 , 46-100  Namys³ów, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 774 190 359, e-mail zamowienia@namyslow.eu, faks 774 104 841.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.namyslow.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.namyslow.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.namyslow.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urz±d Miejski w Namys³owie, ul. Dubois 3, budynek A, w sekretariacie, pok. nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie"
Numer referencyjny: ZP.271.84.2020.AH
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Nazwa i kod wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Roboty budowlane Przedmiot zamówienia obejmuje modernizacjê sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie". Szczegó³owy opis robót budowlanych: 1. Roboty rozbiórkowe: rozbiórka boazerii drewnianej - 46,06 m2. 2. Roboty posadzkowe: 2.1. wymiana listew przy¶ciennych z drewna li¶ciastego/dêbowe, o wysoko¶ci 50 mm, grubo¶ci 22 mm, 2.2. mechaniczne szlifowanie posadzek z deszczu³ek - 157,68 m2, 2.3. trzykrotne lakierowanie posadzek lakierem chemoutwardzalnym - 157,68 m2. 3. roboty tynkarskie - ¶ciana po rozbiórce boazerii: 3.1. uzupe³nienie i przecieranie tynku wewnêtrznego - 46,06 m2, 3.2. wykonanie g³adzi jednowarstwowej grubo¶æ 3 mm - 46,06 m2. 4. Roboty malarskie (¶ciany, sufity) i lakierowanie (obudowa kana³u c.o.): 4.1. skasowanie wykwitów i zacieków na suficie - 24,50 m2, 4.2. zeskrobanie i zmycie starej farby sufitu - 24,50 m2, 4.3. przygotowanie powierzchni sufitu pod malowanie farbami emulsyjnymi - 24,50 m2, 4.4. przygotowanie powierzchni ¶cian pod malowanie farbami emulsyjnymi - 228,57 m2, 4.5. gruntowanie tynków ¶cian i sufitu - 253,07 m2, 4.6. dwukrotne malowanie tynków wewnêtrznych ¶cian i sufitów farb± akrylow±, (kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym) - 253,07 m2, 4.7. oczyszczenie i lakierowanie drewnianej obudowy kana³u centralnego ogrzewania - 24,12 m2. 5. strop podwieszany: oczyszczenie i jednokrotne malowanie farb± olejn± drewnianych listew stropu podwieszanego - 169,74 m2. 6. stolarka okienna: 6.1. wykucie z muru o¶cie¿nic okiennych, drewnianych, o wymiarach 1,58 x 3,16 m - 6 szt., 6.2. wykucie z muru podokienników wewnêtrznych, drewnianych, d³ugo¶ci 1,75 m - 6 szt., 6.3. wykucie z muru podokienników zewnêtrznych z PCV, d³ugo¶ci 1,60 m - 6 szt., 6.4. monta¿ okien dwudzielnych, czterorzêdowych, uchylno-rozwieranych z PCV koloru bia³ego, o profilu prostym min. piêciokomorowym, szklonych szk³em bezpiecznym podwójnym, P-2 typu float, o wspó³czynniku przenikania ciep³a U <= 0,90 kW/m2, (schemat wg za³±cznika nr 1) z obróbk± obsadzenia - 6 szt., 6.5. obsadzenie wewnêtrznych podokienników - konglomeraty z PCV, o wymiarach 170 x 25-23 cm - 6 szt., 6.6. obsadzenie zewnêtrznych podokienników z blachy tytanowo-cynkowej, o wymiarach 160 x 35 cm - 6 szt., 6.7. monta¿ rolet zewnêtrznych, wym. 1580x3190 mm, w systemie PORTOS TL1000 nadstawny lub równowa¿nym, w kolorze bia³ym, pancerz PA69 - 6 kpl. 7. Stolarka drzwiowa: 7.1. wykucie z muru o¶cie¿nic drzwiowych, drewnianych, o wym. 1,70 x 2,30 m - 2 szt., 7.2. monta¿ drzwi wewnêtrznych o wymiarach zewnêtrznych 1,70 x 2,30 m, z PCV (przej¶cie z ³±cznika do sali narad), dwuskrzyd³owych, pe³nych, o wspó³czynniku przenikania ciep³a U <= 1,30 kW/m2 , (kolorystyka do uzgodnienia z zamawiaj±cym) - 2 szt. 8. Instalacja elektryczna: wg projektu budowlano-wykonawczego modernizacji sali narad w Urzêdzie Miejskim w Namys³owie, w zakresie: a) wewnêtrznych linii zasilaj±cych, b) rozdzielnic, c) o¶wietlenia wewnêtrznego podstawowego, d) o¶wietlenia ewakuacyjnego, e) instalacji gniazd wtykowych, f) instalacji zasilania rolet, g) instalacji zasilania urz±dzeñ klimatyzacji, h) ochrony przed przepiêciami. Wykonawca robót zobowi±zuje siê do: 1. Uzyskania protoko³ów badañ i sprawdzeñ. 2. W razie konieczno¶ci uzyskania wszystkich niezbêdnych uzgodnieñ bran¿owych, protoko³ów badañ i sprawdzeñ oraz poniesienia kosztów z tym zwi±zanych. 3. Przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, ¶wiadectw dopuszczalno¶ci na wbudowane materia³y budowlane i instalacyjne. 4. Wykonania robót budowlanych zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Monta¿owych, Polskimi Normami. Za³±czony przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako materia³ pomocniczy przy sporz±dzaniu oferty. 2. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizuj±cych czynno¶ci w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z pó¼n. zm.). Wymagania okre¶laj±ce w szczególno¶ci sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶la wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do siwz. 3. Zamawiaj±cy wymaga przeniesienia praw w³asno¶ci intelektualnej lub udzielenia licencji. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04.05.2016 r., str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Namys³ów, ul. Stanis³awa Dubois 3, 46-100 Namys³ów, tel. +48 77 41 90 300, e-mail: urzad.miejski@namyslow.eu ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Namys³ów jest Pan Jan Ho³owacz, tel. +48 77 41 90 351, e-mail: jan.holowacz@namyslow.eu ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na modernizacjê sali narad Urzêdu Miejskiego w Namys³owie w ramach zadania p.n. "Modernizacja budynku Urzêdu Miejskiego w Namys³owie", nr ZP.271.84.2020.AH, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z pó¼n. zm.); ? Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 7 lat od dnia wp³ywu ostatniej p³atno¶ci na konto beneficjenta (p³atno¶ci na realizacjê projektu), a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; ? obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ? nie przys³uguje Pani/Panu: ? w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), posiadaj±cym aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ (lub równowa¿ne), posiadaj±cym aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, w kraju siedziby lub zamieszkania, je¶li takie obowi±zuj± w danym kraju. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia powy¿szych warunków oraz przes³anek braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wed³ug formu³y "spe³nia - nie spe³nia".
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 6.7.2a, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (zamiast odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej). W/w dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentu, o którym mowa wy¿ej, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 6.10 siwz stosuje siê. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: nie dotyczy. b) dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach oraz na warunkach przewidzianych w og³oszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia w³a¶ciwej dla przetargu, o którym mowa w niniejszej umowie, tj. w sytuacji, o której mowa w § 5 ust. 1. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o którym mowa w § 3 ust. 1 o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi± opó¼nienia organów administracji publicznej w wydawaniu decyzji administracyjnych, zezwoleñ, uzgodnieñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, pomimo spe³nienia przez Wykonawcê warunków ich uzyskania, w tym przede wszystkim z³o¿enia przez Wykonawcê prawid³owego i kompletnego wniosku o ich wydanie, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) konieczno¶ci uzyskania wyroku s±du lub innego orzeczenia s±du albo organu administracji publicznej, którego uzyskanie nie by³o przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia (ani w ¿adnym innym dokumencie stanowi±cym element dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jest niezbêdne celem wykonania obowi±zków Wykonawcy wynikaj±cych z umowy, g) wyst±pienia osób trzecich z roszczeniami lub ujawnienia siê roszczeñ osób trzecich, które uniemo¿liwiaj± dalsze wykonanie przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci uzyskanie odpowiednich decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ wydawanych przez organy administracji publicznej, h) wszczêcia przez jakikolwiek podmiot postêpowania s±dowego lub administracyjnego uniemo¿liwiaj±cego wykonanie przedmiotu umowy przez Wykonawcê, w szczególno¶ci wstrzymuj±ce mo¿liwo¶æ uzyskania odpowiednich decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zezwoleñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, i) zw³oki Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, których obowi±zek przekazania Wykonawcy wynika z przedmiotu umowy, j) zmiany opisu przedmiotu umowy lub innych obowi±zków Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia, dopuszczalnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z pó¼n. zm), k) zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa wp³ywaj±cych na termin wykonania przedmiotu umowy, w tym w szczególno¶ci na³o¿enia na Wykonawcê obowi±zku uzyskania dodatkowych decyzji administracyjnych, uzgodnieñ, zezwoleñ, ekspertyz lub innych aktów administracyjnych niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy, których uzyskanie nie by³o konieczne na etapie sk³adania ofert, l) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, m) wyst±pienia si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, n) opó¼nienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiaj±cego lub innych Zamawiaj±cych, które to inwestycje lub roboty koliduj± z wykonaniem robót objêtych umow±, co uniemo¿liwia Wykonawcy terminowe wykonanie umowy, o) opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonaniu jego zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy lub przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, co uniemo¿liwia terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcê, p) opó¼nienia w uzyskaniu wymaganych uzgodnieñ, opinii, aprobat od podmiotów trzecich, które to opó¼nienie powsta³o z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, a powoduje brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót, co ma wp³yw na termin wykonania umowy, q) wstrzymania wykonania umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie, r) wyst±pienia na terenie budowy niewybuchów, niewypa³ów lub znalezisk archeologicznych, które wymaga³y wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê, s) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca, skutkuj±cej konieczno¶ci± wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcê, t) zmiany po up³ywie sk³adania ofert powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które mia³y wp³yw na mo¿liwo¶æ wykonania umowy w terminie w niej ustalonym. 3. W przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionej w ust. 2 - termin umowny ulegnie przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania przedmiotu umowy, jednak nie d³u¿szy ni¿ czas trwania przeszkody. 4. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na zmianê terminów, Wykonawca winien poinformowaæ Zamawiaj±cego pisemnie i natychmiast odnotowaæ to w dzienniku budowy. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê mog±c± dotyczyæ sposobu wykonania robót lub ich zakresu, je¿eli w trakcie realizacji pojawi± siê okoliczno¶ci uzasadniaj±ce powy¿sze, a wynikaj±ce z uzyskanych uzgodnieñ i opinii, uwarunkowañ technicznych, gruntowych lub dokumentacyjnych, w szczególno¶ci gdy: a) w trakcie realizacji zamówienia wyst±pi± nieprzewidziane w dokumentacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego okoliczno¶ci powoduj±ce konieczno¶æ zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególno¶ci, je¿eli informacje wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia oka¿± siê nieprawid³owe, co spowoduje konieczno¶æ zmiany opisu przedmiotu zamówienia w zakresie cech, funkcjonalno¶ci lub innych wymagañ Zamawiaj±cego odnosz±cych siê do projektowanego obiektu, a tak¿e zmian rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych. Wyst±pienie powy¿szych okoliczno¶ci uprawnia strony do zmiany umowy w zakresie, w jakim informacje znajduj±ce siê w dokumentacji postêpowania oka¿± siê niezgodne z zastanym stanem rzeczywistym. b) w trakcie realizacji zamówienia konieczna oka¿e siê zmiana opisu przedmiotu zamówienia, której wprowadzenie jest wynikiem: - rozwoju technicznego, technologicznego lub w zakresie materia³ów budowlanych, a wprowadzenie zmiany spowoduje, ¿e zaprojektowane rozwi±zanie bêdzie przewidywaæ najbardziej aktualne lub odpowiednie rozwi±zania techniczne, technologiczne lub w zakresie stosowanych materia³ów budowlanych, - zmian wymagañ Zamawiaj±cego co do przedmiotu zamówienia, które nie by³y przewidziane w pierwotnym opisie przedmiotu zamówienia, a ich wprowadzenie jest zasadne ze wzglêdów funkcjonalnych projektowanego obiektu, - zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po terminie sk³adania ofert, powoduj±cych konieczno¶æ zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególno¶ci zmiany obowi±zków Wykonawcy lub rozwi±zañ wynikaj±cych z opisu przedmiotu zamówienia, - zaprzestania korzystania z rozwi±zañ, materia³ów lub technologii przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia lub umowie i zast±pienie dotychczasowych postanowieñ w tym zakresie aktualnie stosowanymi rozwi±zaniami, materia³ami lub technologiami. Wyst±pienie powy¿szych okoliczno¶ci umo¿liwia stronom zmianê umowy poprzez zmianê obowi±zków Wykonawcy lub opisu przedmiotu zamówienia, w tym przede wszystkim poprzez wprowadzenie nowych lub innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych, jakie maj± byæ zastosowane w projektowanym obiekcie, albo zmiany materia³ów oczekiwanych dotychczas przez Zamawiaj±cego, pod warunkiem ¿e wprowadzane modyfikacje nie zmieniaj± przeznaczenia projektowanego obiektu oraz ogólnego charakteru umowy, a przy tym s± niezbêdne do realizacji celu umowy, co strony s± w stanie wykazaæ. c) konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej, d) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, e) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej, f) w szczególno¶ci zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, zakresu robót, lokalizacji robót wynika w sytuacji: - wyst±pienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych ni¿ te wskazane przez Zamawiaj±cego w dokumentacji projektowej, powoduj±cych konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, - wyst±pienia na terenie budowy niewybuchów, niewypa³ów lub znalezisk archeologicznych, które uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± wykonanie robót na warunkach przewidzianych w umowie. g) zmiana technologii wykonania robót lub materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej, je¿eli w wyniku rozwoju technicznego lub technologicznego mo¿liwe jest wykonanie robót przy zastosowaniu innej technologii lub materia³ów, które: - podwy¿sz± jako¶æ wykonanych robót, - zmniejsz± koszty realizacji umowy lub koszty eksploatacji, - pozwol± na skrócenie terminu wykonania umowy lub - pozwol± na wyd³u¿enie okresu eksploatacji robót po ich zakoñczeniu. h) zmiana technologii wykonania robót lub materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku niedostêpno¶ci odpowiednich surowców lub materia³ów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji materia³ów przewidzianych w dokumentacji projektowej, co utrudnia mo¿liwo¶æ wykonania przedmiotu umowy, tj. w szczególno¶ci powoduje opó¼nienie w postêpie robót, a Wykonawca, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ temu zapobiec. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcê na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy bêdzie polegaæ na zast±pieniu dotychczasowej osoby inn± osob±, która bêdzie posiadaæ do¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê lub gdy Wykonawca otrzyma³by co najmniej tyle samo punktów w ramach kryterium oceny ofert "Do¶wiadczenie kadry wykonawcy" za do¶wiadczenie i kwalifikacje zastêpuj±cej osoby, co osoby wskazanej w ofercie. 7. Dopuszczalna jest równie¿ zmiana podwykonawcy, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega³ Wykonawca ubiegaj±c siê o zawarcie umowy, w sytuacji gdy nie dysponuje ju¿ zasobami wskazanego w ofercie podmiotu - je¿eli wyka¿e on, ¿e zastêpuj±cy podmiot spe³nia okre¶lone w dokumentach zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wynagrodzenia w przypadku zmiany przedmiotu umowy w tym zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione o warto¶æ robót, o które zmieniono zakres przedmiotu umowy. Warto¶æ tych robót zostanie wyliczona na podstawie informacji o stawkach robocizny kosztorysowej oraz o cenach pracy sprzêtu budowlanego i materia³ów budowlanych, nie wy¿szych ni¿ ceny jednostkowe wynikaj±ce z ogólnie dostêpnych cenników, np. SEKOCENBUD. 9. Zamawiaj±cy, mo¿e wnie¶æ zastrze¿enia do wyceny zmienionego zakresu przedmiotu umowy Wykonawcy, do których Wykonawca powinien ustosunkowaæ siê w terminie 7 dni od dnia przekazania uwag przez Zamawiaj±cego. 10. W razie sporu stron co do wysoko¶ci wynagrodzenia, strony mog± powo³aæ niezale¿nego kosztorysanta, który dokona wyceny zakresu robót i materia³ów z zastrze¿eniem, ¿e wycena odbêdzie siê z zachowaniem zasad przewidzianych w ust. 8 powy¿ej. Koszt wynagrodzenia kosztorysanta ponosz± strony w równych czê¶ciach. 11. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 2) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 3) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowieñ umownych, b) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 4) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 12; 5) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 12. Zmianê postanowieñ zawartych w umowie uznaje siê za istotn±, je¿eli: 1) zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby by³y postawione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postêpowaniu wziêliby lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci, b) zmiana narusza równowagê ekonomiczn± umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z umowy, d) polega na zast±pieniu Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc±, w przypadkach innych ni¿ wymienione w ust. 11 pkt 3. 13. Zamawiaj±cy dopuszcza zaistnienie innych sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnosz±cych siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu wybór Wykonawcy, nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej ilo¶ci podmiotów zainteresowanych t± procedur±. 14. Zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i musz± byæ zaakceptowane przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.