eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości 141 000 litrów dla potrzeb jednostek oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-14

POZYCJA 57917

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jabłonka: dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości 141 000 litrów dla potrzeb jednostek oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jabłonka, do kontaktów: inż.Andrzej Sandrzyk, Marcelina Machaj, ul. 3 Maja 1 lok. 206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, fax 018 2652468, e-mail: zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jablonka.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:administracja samorządowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości 141 000 litrów dla potrzeb jednostek oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Jednostki oświatowe Gminy Jabłonka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę lekkiego oleju opałowego w ilości 141 000 litrów dla potrzeb jednostek oświatowych Gminy Jabłonka w roku 2007. W/w lekki olej opałowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizyko- chemicznymi: gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż 0,860 g/ml temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 o C lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC, nie większa niż 6,00 mm2/s skład frakcyjny: do 250oC destyluje nie więcej niż 65%/V/V do 350oC destyluje nie mniej niż 85%/V/V zawartość siarki nie więcej niż 0,20%/m/m pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg temperatura płynięcia nie wyższa niż -20oC 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - Wykaz wykonanych w ciągu trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi - Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że oferowany olej opałowy posiada wymaganą przez zamawiającego jakość 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ok. 80 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4500 zł należy wnieść do dnia 14 grudnia 2006r. do godz. 10.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ b/ Dowód wpłaty wadium c/ Podpisany przez Wykonawcę projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ d/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu o rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e/ Oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert f/ Oryginał lub kserokopia potwierdzona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ZUS - wystawionego nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert g/ Oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 34 Prawa Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców - wg zał. nr 4 do SIWZ i/ Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę koncesji na obrót paliwami ciekłymi j/ Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że oferowany olej opałowy posiada wymaganą przez zamawiającego jakość k/ Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta zaświadczenia o nadaniu numeru NIP l/ Kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta zaświadczenia o nadaniu nr REGON ł/ w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączonego oferty - oferta powinna być podpisana przez przez ustanowionego pełnomocnika - oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane w punkcie: VIII ust 1 pkt d i ust 2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-orawa.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1 - Zamówienia Publiczne - pok. nr 206, a także pocztą za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym wystąpieniu wyłącznie z pisemnym wnioskiem o jej wydanie za kwotę 20 zł., lub bezpłatnie pobrać ze strony internetowej www.e-orawa.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.12.2006, godzina 10:30, Otwarcie ofert nastąpi dnia 14 grudnia 2006r. o godz. 10.30, w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pok nr 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.