eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Remont pomieszczeń w budynku szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Zambrów: Remont pomieszczeń w budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 57913 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Zambrowie , ul. Magazynowa 13, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 086 2712641, faks 086 2712641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3.zambrow.org/; http://sp3.zambrow.bip-gov.info.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń w budynku szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na remoncie sali gimnastycznej w zakresie wymiany posadzki sportowej, remoncie tynków, modernizacja instalacji elektrycznej, naprawa okien, wykonanie dodatkowego zabezpieczenia okien, naprawy dachu, wymiany glazury w szatni sportowej, remont pomieszczeń sportowych: zaplecza i pokoju nauczycieli w-f w zakresie wymiana posadzki, remont tynków, wybicie otworu w ścianie i wstawienie drzwi, wymiana drzwi zewnętrznych zaplecza sportowego, remont pomieszczeń szkolnych: szatni w zakresie remontów tynków, wymiany pokrycia kanału c.o. z betonowego na drewniany i pomieszczeń archiwum szkolnego w zakresie remontu tynków, wymiana wykładziny, remont ogrodzenia szkolnego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium o wartości 10 000 zł. PLN słownie: dziesięć tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zambrów nr 72 8775 0009 0010 0101 0227 0020, z dopiskiem: Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą tj. 30dni. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie potwierdzenia wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego- w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1- 4 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr223,poz.1655 z późniejszymi zmianami), tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN każda. b) wykażą że dysponują lub będą dysponować min. po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami, w specjalnościach odpowiednio: konstrukcyjno budowlanej, instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, które są wpisane na listę właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; a) wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 200 000,00 PLN; b) wykażą, że posiadają aktualną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust.1, 2 i 3 ustawy. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w pkt.9 SIWZ metoda spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 1) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt.. 8 ppkt.1; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( załącznik nr 5) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią wartości robót w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania ogłoszenia o zamówieniu) - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w pkt.8 ppkt.2 lit.a) 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane z załącznika nr 5 zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w pkt.8 ppkt.2. lit.a; 5. Wykaz osób ( załącznik nr 4) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w pkt.8 ppkt.2 lit.b) 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winien się znaleźć zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 200 000 PLN ( w przypadku Wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu) - w celu potwierdzenia opisanego warunku w pkt.8 ppkt.3 lit.a; 8. Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualne oznacza ważny na dzień składania ofert -- w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt.8 ppkt.3 lit.b; 9. Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego warunku w pkt.8 ppkt. 4 ; 10. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w pkt.8 ppkt.4; 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku w rozdz.1.pkt.IV ppkt.4; 14. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu Ustawy z dnia 28 października 2002r o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyn zabroniony pod groźbą kary - celu potwierdzenia warunku pkt.8 ppkt.4;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp3.zambrow.org lub http://sp3.zambrow.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zambrowie, ul.Magazynowa 13, 18-300 ZAMBRÓW, Kancelaria Szkoły (I p. pok.21) od 10:00 do godz. 14.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Zambrowie, ul.Magazynowa 13, 18-300 ZAMBRÓW, Kancelaria Szkoły (I p. pok.21) od 10:00 do godz. 14.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.