eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego oraz konserwacji systemu oswietlenia na terenie Gminy Wiskitki



Ogłoszenie z dnia 2006-11-14

POZYCJA 57904

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wiskitki: wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego oraz konserwacji systemu oswietlenia na terenie Gminy Wiskitki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Wiskitki, do kontaktów: Danuta Cuper, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax 046 8554154, e-mail: ug_wiskitki@onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wiskitki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego oraz konserwacji systemu oswietlenia na terenie Gminy Wiskitki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren Gminy Wiskitki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiskitki zgodnie z przedmiarem robót wyszczególnionym w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Wykonywanie konserwacji systemu oświetlenia w ilości 1 100szt. punktów świetlnych przez okres trzech lat określonych w załączniku nr 10 do SIWZ. W zakresie realizacji zadania ujętego w punkcie 1 Wykonawca powinien przeprowadzić: 1)dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji - dotyczących: a)robót energetycznych z właściwym ZE Wszystkie prace powinny zostać wykonane zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez w/w ZE, 2)roboty demontażowe starych opraw oraz ich rozliczenie z Urzędem Gminy oraz z właściwym Zakładem Energetycznym (utylizacja opraw i źródeł światła na koszt Wykonawcy) 3) zakup i dostawę nowych opraw, źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania, 4) montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu zgodnie z projektem technicznym modernizacji oświetlenia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ. 5) wykonanie pomiarów luminancji oświetlenia sprawdzających zgodność wykonania z wymaganymi parametrami projektu. (Pomiary należy wykonać zgodnie z siatką obliczeniową zastosowaną w projekcie, na sześciu wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg. Pomiary należy wykonać w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Odcinki dróg, na których należy wykonać pomiary będą odcinkami jednorodnymi tzn. nawierzchnia będzie na długości odcinka jednakowa, moduły odległości jednakowe, a oprawy będą zawieszone na każdym słupie) 6) Warunkiem koniecznym jest wykonanie zadania do 30 maja 2007 roku. 7) Udzielenie 3-letniej gwarancji na zastosowany sprzęt i wykonane roboty. W zakresie realizacji zadania ujętym w punkcie 2 Wykonawca powinien wykonywać konserwację systemu oświetlenia przez okres trzech lat, w okresie od 01.01.2007r do 31.12.2009r. W zakresie konserwacji należy wykonywać: A) roboty podstawowe ( materiały Wykonawcy) : 1. wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów opraw ulicznych tj. : klosza, statecznika, kondensatora, zapłonnika, źródła światła, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 2. wymiana elementów linii tj. : bezpieczników , zacisków (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 3. malowanie skrzynek słupowych, wysięgników (1 raz na 3 lata) 4. czyszczenie kloszy opraw świetlnych, (raz w roku) 5. przeglądy elementów sterujących oświetleniem lub ich wymiana, (raz w roku i w przypadku zgłoszenia awarii - w ciągu 24 godz. od jej zgłoszenia) 6. usuwanie zwarć w liniach i oprawach, (w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia awarii) 7. wykonanie pomiarów przeciwporażeniowych i pomiarów luminancji oświetlenia wraz z protokołami, (raz w roku) 8. pionowanie pochylonych słupów, (w przypadku zgłoszenia awarii - w czasie 7 dni od momentu zgłoszenia) 9. wycinanie gałęzi drzew w obrębie punktu świetlnego ( z wywózką), B) robót dodatkowych realizowanych na podstawie protokółu konieczności i kosztorysu powykonawczego obejmujących : ( materiały zakupione przez Wykonawcę ) 1. naprawę zerwanych linii napowietrznych (wymiana lub sztukowanie), 2. naprawę uszkodzonych kabli ( wykonanie mufy kablowej) oraz wymiana kabli, 3. wymianę uszkodzonych słupów i wysięgników, 4. uzupełnianie i wymiana opraw zniszczonych lub zdewastowanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia (załącznik nr 2). 2. Oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu (załącznik nr 3). 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4). 4. Oświadczenie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 8). 5. Wniesienie wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: II.2.1) Wykonanie modernizacji systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wiskitki zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 10 do SIWZ). II.2.2) Wykonywanie konserwacji systemu oświetlenia w ilości 1 100szt. punktów świetlnych przez okres trzech lat. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5; okres w dniach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: III.1.1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) III.1.2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.12.2006 do godz. 10:00. III.1.3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 90930400020000064820000010 b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. III.2.2) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: Lp:Warunek do spełnienia: 1Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania 3wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (listów referencyjnych), że roboty te zostały wykonane należycie Dokumenty potwierdzające (listy referencyjne muszą dotyczyć tylko robót wykazanych w wykazie) 4Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5Dokument potwierdzający wpłatę wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt.III.2.5 metodą spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.5) Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp:Nazwa dokumentu potwierdzającego: Wymagany dokument: 1Aktualny odpis z właściwego rejestru aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa Zamówień Publicznych aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa Zamówień Publicznych aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5Uprawnienia do kierowania pracami elektrycznymi Uprawnienia do kierowania pracami elektrycznymi wystawione na osobę kierownika budowy. 6Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń (załącznik nr 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca 7Wykaz osób i podmiotów wykonujących zamówienie (załącznik nr 6)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób pełniących samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zadania. 9Potwierdzenie posiadanych uprawnień dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 10Informacje z banku informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 11Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 12Utylizacja opraw i źródeł światła dokumenty stwierdzające, że Wykonawca posiada umowę z firmą specjalizującą się w utylizacji opraw i źródeł światła ( z zawartością rtęci) 13Dokument potwierdzający wpłatę wadium Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 14Kosztorys ofertowy Kosztorys ofertowy wypełniony dokładnie według załączonego wzoru 15Podpisany wzór umowy Podpisany wzór umowy 16Wykaz podwykonawców (załącznik nr 7) Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z zakresem prac przewidzianych do realizacji dla poszczególnych podwykonawców (jeżeli są przewidywani) 17Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 o spełnieniu udziału w postępowaniu przetargowym (załącznik nr 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu udziału w postępowaniu przetargowym 18Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z udziału w postępowaniu przetargowym z art. 24 (załącznik nr 3)Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z udziału w postępowaniu przetargowym 19Oświadczenie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 8)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 20Wykaz wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (listów referencyjnych), że roboty te zostały wykonane należycie Dokumenty potwierdzające (listy referencyjne muszą dotyczyć tylko robót wykazanych w wykazie) Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.12.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Wiskitki ul. Kościuszki 1 pok. nr 14.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.