eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa - zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz odbiór odpadów (zużytych pojemników) innych niż niebezpieczne, w okresie 12 m-cy, dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Kalisz: Dostawa - zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz odbiór odpadów (zużytych pojemników) innych niż niebezpieczne, w okresie 12 m-cy, dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
Numer ogłoszenia: 57881 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7573674, 7679505, faks 062 7679506.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz odbiór odpadów (zużytych pojemników) innych niż niebezpieczne, w okresie 12 m-cy, dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : 1.1. Dostawę artykułów biurowych, w tym : papieru, wyrobów z papieru i tektury, materiałów do eksploatacji kserokopiarek i drukarek, materiałów biurowych z tworzyw sztucznych i metalu, artykuły poligraficzne, itp. 1.2. Odbiór odpadów tj. zużyte : głowice do drukarek atramentowych, pojemniki po tuszach, zużyte baterie, kasety barwiące do maszyn oraz uszkodzone tonery i głowice, itp.; jako odpady inne niż niebezpieczne,w ilościach i rodzajach jak dostawa na podstawie karty przekazania odpadów; zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 39, z 2007 r., poz. 251 ze zm.). 1.3. Dowóz artykułów stanowiących przedmiot zamówienia i odbiór odpadów na koszt i ryzyko, transportem Wykonawcy - magazyn Zamawiającego, budynek przy ulicy Nowy Świat 5 w Kaliszu - Dział Techniczny. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 Formularz cenowy. Opis ten zawiera parametry i inne wymagania do przedmiotu zamówienia oraz ilości wymagane przez Zamawiającego, co oznacza, że oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą spełniać co najmniej parametry określone w kol.2 Formularza cenowego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną zostanie uznana oferta, w której zaoferowane produkty co najmniej spełniają wszystkie parametry wymienione w kol.2 Formularza cenowego. Dla materiałów eksploatacyjnych produkt musi być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony oraz posiadać minimalną wydajność zgodnie z parametrami określonymi w kol.2 Formularza cenowego.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się wskazanie: nazwy, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia , to podano to jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i określające standard techniczny i jakościowy. Wykonawca może zaoferować produkt o innej nazwie, pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry i właściwości, co produkty podane przykładowo. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu spoczywa na Wykonawcy- należy załączyć do oferty. Jeżeli produkt nie spełnia powyższego, oferta zostanie odrzucona na podstawie art.89 ust 1pkt.2.ustawy; 5. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli ( kol.8) Formularza cenowego danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym( pkt.10.1 /c). 6. Ilości zamawianego asortymentu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Warunkiem zamiany ilości danego asortymentu będzie zbyt duże zużycie jednych artykułów, a mały popyt na inne. Dokładne określenie zużycia ilości danych artykułów w ciągu roku jest niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania postępowania. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurtownia MARKER Maciej Jankowski, ul. Boczna 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184549,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207372,52

  • Oferta z najniższą ceną: 207372,52 / Oferta z najwyższą ceną: 216236,38

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę : materiały eksploatacyjne - tusze i tonery, papier do drukarek i kserokopiarek, materiały biurowe itp. przedmiotowe artykuły sa powszechnie dostepne w hurtowniach i sklepach. Wartośc zamówienia nie przekracza kwoty 193.000 euro

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.