eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytkufartuchów, czepków, prześcieradeł, podkładów, obłożeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-20

Tarnów: Dostawy sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku: fartuchów, czepków, prześcieradeł, podkładów, obłożeń.
Numer ogłoszenia: 57877 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku: fartuchów, czepków, prześcieradeł, podkładów, obłożeń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku: fartuchów, czepków, prześcieradeł, podkładów, obłożeń. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 3 Pakiety Pakiet Nr 1 - Niesterylne jednorazowe materiały higieniczne Pakiet Nr 2 - Sterylne wyroby jednorazowego użytku (fartuchy, serwety, obłożenia) Pakiet Nr 3 - Maski do pracy z prątkami gruźlicy (Sprawa AE/ZP-27-25/08)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:55, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13. pokój nr 13 - sekretariat...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć:1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, przy czym przedmiot zamówienia oferowany w Pakiecie Nr 1 poz. 1-6 i 10-14 oraz cały asortyment oferowany w Pakiecie Nr 2 jest wyrobem medycznym i Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kietnia 2004r. (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymogi określone w załączniku Nr 1 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 -Niesterylne jednorazowe materiały higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niesterylne jednorazowe materiały higieniczne -fartuchy dla odwiedzających - 7000 szt, -maska operacyjna 3- warstwowa - 16 000 szt -czepek chirurgiczny operacyjny -10 000 szt -czepek chirurgiczny męski 5 000 szt. -prześcieradła włókninowe-higieniczne jednorazowego użytku - rozmiar 210cm x 160 cm - 4200 szt. -podkład włókninowo-higieniczny jednorazowego użytku - rozmiar 140cm x 90 cm - 4200 szt. -pokrowce na buty - 3400 szt. - pokrowce na zwłoki - 400 szt. -prześcieradło papierowe 2 - warstwowe w roli szer. 50cm, dł. 80m, perforacja co 40-50cm- 200szt przescieradło papierowo - foliowe nieprzemakalne w roli szer. 50cm, dł.80m, perforacja co 40-50 cm - 10 szt. - koszula pacjetna -100 szt poszwa jednorazowego użytku na koc o rozmiarach 210 x 150 cm -30szt. -spodenki krótkie dla pacjeta - 600 szt -maska chirurgiczna -50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 -Sterylne wyroby jednorazowego użytku (fartuchy, serwety, obłożenia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne wyroby jednorazowego użytku (fartuchy, serwety, obłożenia) -sterylny fartuch chirurgiczny o rozmiarach: L, XL, XXL - 2800 szt. - serweta sterylna operacyjna z nieprzemakalnego materiału z warstwą chłonną, rozmiar 210 x 90 cm - 250 szt. -serweta sterylna operacyjna z nieprzemakalnego materiału z warstwą chłonną, rozmiar 160 x 90 cm - 250 szt. -sterylne obłożenie uniwersalne do chirurgicznych zabiegów -500 szt -serweta zabiegowa do angiografii, sterylna rozmiar 220 x 300cm, owinięta w serwetę nieprzemakalną 150cm x 180 cm -800 szt -sterylna serweta z nieprzemakalnego materiału rozmiar 75cm x 90cm - 1400 szt -sterylna serweta z otworem (7-8cm) - 300 szt -sterylny pokrowiec foliowy na przewody -650 szt-sterylny zestaw serwet do wszczepu endoprotezy stawu biodrowego, składający się z z serwety w kształcie litery U o wym. 260 x 200 cm, serwety o wym. 170-175 x 200-300, serwety o wym. 100-150x 150-200cm - 270 szt. -serweta operacyjna przeznaczona do artroskopii kolana sterylna - 470 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Maski do pracy z prątkami gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski do pracy z prątkami gruźlicy -maska zabezpieczająca do pracy z prątkami gruźlicy, bez zaworu wydechowego 60 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.