eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › wynajem równiarki samojezdnej o mocy min 120 KM, koparko-ładowarki, walca drogowego oraz urządzenia do przerobu asfaltu wraz z obsługą operatorską

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Płock: wynajem równiarki samojezdnej o mocy min 120 KM, koparko-ładowarki, walca drogowego oraz urządzenia do przerobu asfaltu wraz z obsługą operatorską
Numer ogłoszenia: 57866 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy , ul. Przemysłowa 33, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640140, faks 024 3640141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wynajem równiarki samojezdnej o mocy min 120 KM, koparko-ładowarki, walca drogowego oraz urządzenia do przerobu asfaltu wraz z obsługą operatorską.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DZIAŁ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WARUNKI TECHNICZNE koparko-ładowarki: Opis przedmiotu zamówienia Warunki techniczne koparko-ładowarki 1. Koparko-ładowarka wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności 2. Koparka powinna posiadać: - łyżki 0,25m3,0,40m3, 0,90m3 - przednia łyżka dzielona -młot hydrauliczny do wyburzeń, -napęd na dwie osie. 3. Praca w/w koparko-ładowarki następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. 4. Zamawiający może wskazać w miarę potrzeb większą liczbę koparko-ładowarek niezbędnych do używania, przy czym jednorazowo nie więcej niż 3 koparki. Warunki techniczne równiarki samochodowej 1. Równiarka samochodowa o mocy min 120 KM z napędem na wszystkie osiem wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności 2. Praca w/w równiarki następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. 3. Podstawienie równiarki do dyspozycji Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Warunki techniczne walca drogowego wibracyjnego 1. Walec drogowy wibracyjny o mocy całkowitej nie mniejszej niż 15 ton ze zmienną amplitudą wibracji z możliwością zastosowania osprzętu: pancerz okołkowany, pancerz gładki, wraz z obsługą operatora posiadającego odpowiednie kwalifikacje i umiejętności. 2. Praca w/w walca następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. 3. Podstawienie walca do dyspozycji Zleceniobiorcy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Warunki techniczne Urządzenia do przerobu asfaltu 1. Urządzenie do przerobu asfaltu o ładowności min. 1500kg i max temperaturze 1500C. Czas grzania zbiornika wypełnionego złomem asfaltowym do 1500C - max do 15 min. Czas grzania zbiornika wypełnionego odpadami po frezowaniu nawierzchni - max.10 min. 2. Praca w/w urządzenia następować będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 31.12.2011r. 3. Podstawienie urządzenia do dyspozycji Zleceniobiorcy w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Uwaga: Wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia występują nazwy modelu lub symbole Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. Podana ilość godzin pracy sprzętu w formularzu ofertowym może być mniejsza i uzależniona będzie od ilości robót wykonywanych przez firmę. Ilość godzin pracy sprzętu Zamawiający oznaczy każdorazowo w odrębnym zamówieniu przekazanym Wykonawcy. Zamawiający odpowiada wobec Wykonawcy za zapłatę za ilość godzin wskazanych w powyższym zamówieniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, tj: a) 3 koparko-ładowarki z napędem na 2 osie. b) 1 walec drogowy wibracyjny o masie całkowitej nie mniejszej niż 15 ton. c) 1 równiarkę samojezdną o mocy min 120 KM. d) 1 urządzenie do przerobu asfaltu o ład. min. 1500 kg.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany w wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, niekorzystne warunki pogodowe w postaci np. ulewnych deszczy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 08:30, miejsce: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.