Bydgoszcz: Dostawa podkładów chłonnych oraz artykułów higienicznych
Numer ogłoszenia: 57850 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa podkładów chłonnych oraz artykułów higienicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 - Podkład chłonny. GRUPA 2 - Myjka . GRUPA 3- Czepek, szczoteczka. GRUPA 4- Prześcieradło nieprzemakalne GRUPA 5 - Prześcieradło higieniczne GRUPA 6- Czyściwo celulozowe GRUPA 7- Papier czyszczący bezpyłowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 33.19.80.00-4, 33.77.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełniania przez wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ (W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 katalogi/ opisy/ ulotki informacyjne/ broszury / prospekty itp., zawierające opisy parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia i potwierdzające jego zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. 2 aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub deklaracji zgodności EC/certyfikatu CE.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) Producenta i nazwy handlowej oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych, funkcjonalnych oraz rozmiarów - w przypadku braku dostępności danego towaru, b) wielkości opakowania handlowego , w przypadkach, w których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z odpowiednim przeliczeniem jego ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny umownej c) zmiany cen jednostkowych brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, d) osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy; e) terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego towaru w ilości podanej w ofercie w okresie obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.szpital.bydgoszcz.pl/szpital/index.php/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E.Warmińskiego ul. Szpitalna 19 85-826 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podkład chłonny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład chłonny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Myjka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czepek, szczoteczka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepek, szczoteczak, balsam nawilżający, gąbka do toalety jamy ustnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prześcieradło nieprzemakalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło nieprzemakalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prześcieradło higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradło higieniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czyściwo celulozowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyściwo celulozowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Papier czyszczący bezpyłowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier czyszczący bezpyłowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy zamówienia cząstkowego - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- ZP-PK-6/2024 "Dostawa jednego kontrafagotu wraz futerałem oraz transportem i wniesieniem dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy."
- "Dostawa trzech akordeonów wraz futerałami oraz transportem i wniesieniem dla Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy."
- Zaprojektowanie i wzmocnienie uszkodzonych belek nośnych wraz z robotami naprawczymi wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy.
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.
- Prowadzenie badań monitoringowych MKUO ProNatura Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i higieny osobistej dla pracowników PUW w Rzeszowie oraz Delegatur w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- D/21/2024/A Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa środków higienicznych
- Dostawa materiałów do sterylizacji (powtórzenie).
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.