eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty budowlane wielobranżowe Przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych w Centrum Obsługi Pacjenta

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-07

Warszawa: Roboty budowlane wielobranżowe Przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych w Centrum Obsługi Pacjenta
Numer ogłoszenia: 5784 - 2010; data zamieszczenia: 07.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381212 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane wielobranżowe Przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych w Centrum Obsługi Pacjenta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia roboty budowlane wielobranżowe przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych w Centrum Obsługi Pacjenta. Zakres prac obejmuje Roboty remontowe - CPV 45.45.30.00-7 Roboty elewacyjne - CPV 45.44.30.00-4 Roboty sanitarne - CPV 45.23.24.60-4 Urządzenia chłodzące i wentylacyjne CPV 29.23.99.99-0 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45.31.12.00-2 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych CPV 45.31.21.00-8 Instalowanie okablowania komputerowego CPV 45.41.00.00-4 Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo przez A) DOKUMENTACJĘ PROJEKTOWĄ temat: Przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych Centrum Obsługi Pacjenta 1. P.B.W. branża architektura i konstrukcja Tom 1 Projektant: mgr inż. arch. Elżbieta Marzan mgr inż. Arch. Mariola Trzeciak Konstrukcja mgr inż. Bogdan Tazibir 2. P.B.W. branża: sanitarna Tom 2 Projektant inż. Jacek Klepacki inż. Jakub Szybilski 3. P.B.W. branża :instalacje elektryczne Tom 3 Projektant Paweł Lapiński 4. P.B.W. branża : elektryczna niskoprądowa Tom 4 Projektant: Maciej Zdanowski B. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych 5. Branża budowlana Tom 5 Projektant mgr inż. Zdzisław Fedfeber Załącznik Nr 1 do SIWZ 6. Branża sanitarna Tom 6 Projektant inż. Jakub Szybilski Załącznik Nr 2 do SIWZ 7. Branża Instalacje elektryczne Tom 7 Projektant Paweł Łapiński Załącznik Nr 3 do SIWZ 8. Branża Elektryczna niskoprądowa Tom 8 Projektant Maciej Zdanowski Załącznik Nr 4 do SIWZ C. Przedmiary robót 9. branża Roboty budowlane Tom 9 Załącznik Nr 5 do SIWZ 10. branża sanitarna Tom 10 Załącznik Nr 6 do SIWZ 11. branża instalacje elektryczne Tom 11 Załącznik Nr 7 do SIWZ 12. branża elektryczna niskoprądowa Tom 12 Załącznik Nr 8 do SIWZ które stanowią podstawę do określenia ceny przedmiotu zamówienia. Kosztorysy ofertowe muszą być opracowane na podstawie ww Przedmiarów robót, bez możliwości dokonywania zmian. Z ww dokumentacją projektową w wersji papierowej można się zapoznać się w Sekcji Inwestycji i Remontów Szpitala Wolskiego w godz.8-14, po wcześniejszym ustaleniu terminu tel.0 22 38 94 714. Uwaga 1.Prace będą prowadzone w czynnym pawilonie szpitalnym, w tym A. pomieszczenia do przebudowy będą wyłączone z użytkowania cz. parteru B. wejście na roboty do pomieszczeń znajdujących się kondygnacji 2 , 3, 4 będzie możliwe dopiero po uzgodnieniu z Użytkownikami ww pomieszczeń - terminu rozpoczęcia prac i zakończenia prac. Prace te będą wykonywane przy czynnych oddziałach szpitalnych. 2.Oferent powinien zapoznać się z przedmiotem specyfikacji, dokumentacją projektową, w celu ustalenia prawidłowego harmonogramu etapowości prac, nie kolidujących z czynnym obiektem. brak możliwości prac głośnych w godzinach wieczornych i nocnych. 3.Szpital nie posiada wolnych pomieszczeń w celu przeznaczenia ich na zaplecze budowy. 4. Wszystkie wyłączenia mediów musza być wcześniej uzgadniane z Działem Techniczny 5.Cena umowna musi uwzględniać także wszystkie koszty towarzyszące związane z realizacją przedmiotu zamówienia takie jak : koszty organizacji, eksploatacji i likwidacji zaplecza budowy, koszty wszystkich niezbędnych dokumentów protokóły z badań, pomiarów, itp. koniecznych do odbioru robót. 6.Kierownik budowy musi przedstawić plan BIOZ przed protokolarnym wprowadzeniem na budowę. 7. Zleceniodawca decyduje o kolorystyce, fakturze materiałów zastosowanych do wbudowania wykładzina, stolarka, glazura itp. 8.Wykonawca zobowiązany jest ukończyć :wszystkie prace , zakończyć procedurę odbioru końcowego oraz usunąć wszystkie ewentualne usterki w terminie do 20 kwietnia 2010r. 9.Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, Przepisami prawa budowlanego, polska normą, przepisami B.H.P. i p. p.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 29.23.99.99-0, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.31.21.00-8..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.31.12.00-2, 45.41.00.00-4, 45.31.21.00-8.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 342202.65 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: roboty budowlane wielobranżowe przebudowa wraz z modernizacją części pomieszczeń w pawilonie Nr 1 dla potrzeb Poradni Specjalistycznych w Centrum Obsługi Pacjenta.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDMIX L. Krawczyk, E. Szklarczyk Sp. j. Profesjonalne Budownictwo Medyczne, ul. Piaskowa 6, 05-250 Radzymin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 342202.65
  • Oferta z najniższą ceną: 342202.65 oferta z najwyższą ceną: 667099.37
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.