Rzeszów: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1416 R Tyczyn - Nowy Borek - Błażowa
- budowa chodnika w km od 1+350 do 1+540 w miejscowości Tyczyn
Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1415 R Tyczyn - Hermanowa - Straszydle
- budowa chodnika w km od 3+500 do 3+965 w miejscowości Hermanowa
Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa - budowa chodnika w km 5+330 do 6+580 i km 6+700 do 6+720 w miejscowości Lubenia i Straszydle
Numer ogłoszenia: 57829 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8636134, faks 17 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1416 R Tyczyn - Nowy Borek - Błażowa - budowa chodnika w km od 1+350 do 1+540 w miejscowości Tyczyn Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1415 R Tyczyn - Hermanowa - Straszydle - budowa chodnika w km od 3+500 do 3+965 w miejscowości Hermanowa Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa - budowa chodnika w km 5+330 do 6+580 i km 6+700 do 6+720 w miejscowości Lubenia i Straszydle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1416 R Tyczyn - Nowy Borek - Błażowa - budowa chodnika w km od 1+350 do 1+540 w miejscowości Tyczyn Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1415 R Tyczyn - Hermanowa - Straszydle - budowa chodnika w km od 3+500 do 3+965 w miejscowości Hermanowa Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1411 R Babica - Lubenia - Błażowa - budowa chodnika w km 5+330 do 6+580 i km 6+700 do 6+720 w miejscowości Lubenia i Straszydle Zamówienie obejmuje m.in.: Zadanie Nr 1: - rozebranie przepustów pod zjazdami - 52 mb; - rozebranie nawierzchni na zjazdach- 32m2; - rozebranie wzmocnienia rowu- 11,2m2; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 3m3; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 190 mb; - roboty ziemne - 175 m3; - wykonanie studni ściekowych - 3 szt; - wykonanie studni rewizyjnych - 3 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 4,5 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 285 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 285 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 192 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 190 mb; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 285 m2; - wypełnienie szczelin między krawężnikiem a nawierzchnia masą zalewową- 190mb; - wykonanie podbudowy tłuczniowej na zjazdach - 2,5 m3. Zadanie Nr 2: - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 465 mb; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 68 mb; - rozebranie nawierzchni utwardzonej na zjazdach - 125 m2; - rozebranie krawężników - 7 mb; - rozebranie betonowych ścianek czołowych przepustów - 4 m3; - rozebranie ścieku betonowego - 57 mb; - oczyszczenie przepustu - 10 mb; - roboty ziemne - 320 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 190 m2; - ułożenie kanału fi40cm - 312 mb; - ułożenie kanału fi80cm - 7 mb; - wykonanie studni ściekowych - 10 szt; - wykonanie studni rewizyjnych - 12 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 20 mb; - wykonanie drenu fi10cm - 70 mb; - wykonanie betonowych obudów wylotów kolektora - 3 m3; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 465 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 465 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 700 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 700 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 700 m2; - wykonanie podbudowy tłuczniowej na zjazdach - 4 m3. Zadanie Nr 3: - odkrzaczenie terenu - 0,1 ha; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 14 m3; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 135 mb; - oczyszczenie przepustów - 30 mb; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 235 m2; - rozebranie krawężników - 28 m2; - cięcie nawierzchni z betonu asfaltowego - 1270 mb; - roboty ziemne - 1510 m3; - ułożenie kanału fi30cm - 60 mb; - ułożenie kanału fi40cm - 680 mb; - wykonanie studni rewizyjnych - 31 szt; - wykonanie studni ściekowych - 28 szt; - wykonanie przykanalików fi20cm - 54 mb; - wykonanie żelbetowej obudowy przepustu - 5 m3; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego - 40 m2; - ułożenie ścieku betonowego - 50 mb; - umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi - 100 m2; - wykonanie poszerzenia jezdni - 540 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 1270 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 1270 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 1910 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 1910 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 1910m2; - przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej - 30 m2; - wykonanie podbudowy tłuczniowej na zjazdach - 130 m2; - wykonanie nawierzchni bitumicznej na zjazdach - 94 m2; - ustawienie barierek wygradzających - 48 mb.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - okres gwarancji i rękojmi - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1)zmiany na stanowisku Kierownika Robót i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji; 2)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wymiana centrali wentylacyjnej wraz z kompletną automatyką i agregatem skraplającym obsługującej aulę "P2"
- Odcinek O:Przebudowa DW Nr 896 Ustrzyki Dolne - Ustrzyki Górne polegająca na budowie chodnika w km 5+416-5+630 strona lewa, budowie zatoki autobusowej w km 5+607 str. lewa w m.Hoszów - II postępowanie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu poprzez rozbudowę/przebudowę odc. DW polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Bukowsko, Nadolany.
- Dostawy soczewek wewnątrzgałkowych
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postępowania 100/24
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.