eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Zawiercie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 57818 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. Powyższe materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, że jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu, 4Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych, logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb, od dnia podpisania umowy. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, w ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia do siedziby zamawiającego, w godz. 7.00 - 15 poniedziałek-piątek. MODEL DRUKARKI, SYMBOL, ILOŚĆ SZTUK HP 1220 CZARNY pozwalający wydrukować 700 str. 1szt., HP 1220 KOLOR pozwalający wydrukować 700 str. 1szt., KONICA MINOLTA 1600W CZARNY pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., KONICA MINOLTA 1600W CYAN pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., KONICA MINOLTA 1600W MAGENTA pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., KONICA MINOLTA 1600W ŻÓŁTY pozwalający wydrukować 2 300 str.1szt., XEROX 5550 BĘBEN 4szt., XEROX 5550 WYDAJNOŚĆ pozwalający wydrukować 28 000 str. 2szt., HP LJ CM1017 CZARNY pozwalający wydrukować 2 300 str. 4szt., HP LJ CM1017 CYAN pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., HP LJ CM1017 MAGENTA pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., HP LJ CM1017 ŻÓŁTY pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., HP LJ P2015 DN CZARNY pozwalający wydrukować 2 800 str. 2szt., HP 1200 LJ CZARNY pozwalający wydrukować 2 300 str. 10szt., HP 1300 LJ CZARNY pozwalający wydrukować 2 300 str. 4szt., HP 1015 LJ CZARNY pozwalający wydrukować 2 300 str. 26szt., HP 1320 LJ CZARNY pozwalający wydrukować 2 300 str. 1szt., Oki 3321 CZARNY pozwalający wydrukować 500 str. 30szt., TOSHIBA E-STUDIO 167 CZARNY pozwalający wydrukować 5 200 str. 2szt., TOSHIBA T1600 CZARNY pozwalający wydrukować 4 500 str. 6szt., TOSHIBA E-STUDIO 230L CZARNY pozwalający wydrukować 20 000 str. 3szt., SHARP 5012 AR CZARNY pozwalający wydrukować 6 000 str. 3szt., OCE TCS500 CZARNY Z GŁOWICĄ pozwalający wydrukować 500 str. 2szt.,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALBESCO Sebastian Siwek, ul. Marszałkowska 32, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34271,49

  • Oferta z najniższą ceną: 34271,49 / Oferta z najwyższą ceną: 37920,51

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, którą należy uznać jako spełniającą warunek powszechnej dostępności i ustalonych standardów jakościowych. Ponadto należy zważyć, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Mając powyższe na względzie za dopuszczalne należy uznać prowadzenie postępowania w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 i n. Prawa Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.