eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Sieć wodociągowa rozdzielcza dla miejscowości Olszyny w gminie Wojnicz - Etap II strefa podstawowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Wojnicz: Sieć wodociągowa rozdzielcza dla miejscowości Olszyny w gminie Wojnicz - Etap II strefa podstawowa
Numer ogłoszenia: 57809 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39025 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, Rynek 1, 32-830 Wojnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6790108, faks 014 6790100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sieć wodociągowa rozdzielcza dla miejscowości Olszyny w gminie Wojnicz - Etap II strefa podstawowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia publicznego stanowią roboty budowlano - montażowe związane z rozbudową sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami dla miejscowości Olszyny gm. Wojnicz - strefa podstawowa etap II, w ramach realizacji projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Wojnicz w latach 2014-2015 poprzez częściową kanalizację Wojnicza i Zakrzowa oraz zwodociągowanie części Wojnicza i Olszyn. 2. Przedmiotowe zamówienie publiczne obejmuje następującą rozbudowę odcinków sieci wodociągowej: 1) sieć wodociągowa (przy przekroczeniu nr 3) przechodząca przez działki nr: 653, 647/5, 647/1, 645, 648 w Olszynach, 2) sieć wodociągowa od dz. nr 494 przez działki nr: 495, 20, 579, 580/1, 580/2, 581, 582, 583 w Olszynach, 3) przekroczenie nr 1 drogi wojewódzkiej Nr 975 - dz. nr: 52,155,164/2 w Olszynach, 4) przekroczenie nr 3 drogi wojewódzkiej Nr 975 - dz. nr: 578, 647/5, 686 w Olszynach, 5) przyłącz wodociągowy do budynku nr 3 na dz. nr 52 w Olszynach, 6) przyłącza wodociągowe do budynków nr: 69, 136 oraz do budynków na dz. nr: 583, 584, 539, 588 w Olszynach, 7) przyłącza wodociągowe do budynków nr: 7, 8, 30, 66 w Olszynach. 3. Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000 na rys. nr: 2.2, 2.12, 2.14, 2.15 stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa (załącznik nr: 9b, 9c, 9d, 9e). 4. Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami dla miejscowości Olszyny gm. Wojnicz - strefa podstawowa etap II, a przedmiotem jest budowa: 1) sieci wodociągowej od działki nr 494 przez działki nr 495, 20, 579, 580/1, 580/2, 581, 582, 583 w Olszynach o średnicy rur dz. 110 x 6,6 mm PE100 SDR17 o długości L=245 m; 2) sieci wodociągowej (przy przekroczeniu nr 3) przechodzącej przez działki nr 653, 647/5, 647/1, 645, 648 w Olszynach o średnicy rur dz. 110 x 6,6 mm PE100 SDR17 o długości L=337 m; 3) przekroczenia nr 3 drogi wojewódzkiej nr 975 ( dz. nr: 578, 647/5, 686 w Olszynach) siecią wodociągową dz. 110 x 66 mm PE 100 SDR17 o długości 40m ( rura przewodowa) metodą przewiertu, rura ochronna stalowa dz. 177,8 x 8 mm L=16,0 m; 4) przekroczenia nr 1 drogi wojewódzkiej nr 975 (dz. nr: 52, 155, 164/2 w Olszynach) siecią wodociągową dz. 160 x 9,5 mm PE 100 SDR17 o długości L=40,0 m metodą przewiertu (rura przewodowa), rura ochronna stalowa dz. 244 x 10 mm o długości L= 18,0 m; 5) przyłącz wodociągowy do budynku nr 3 na dz. nr 52 w Olszynach- dz. 50 x 4,6 mm PE100, SDR17, L = 45 m + nawiertka Dn 100/50 + zestaw wodomierzowy i zawór antyskażeniowy dn 20- 1 szt.; 6) przyłączy wodociągowych do budynków nr: 69, 136 oraz do budynków na dz. nr: 583, 584, 539, 588 w Olszynach - dz.50 x 4,6 mm PE100, SDR17, o łącznej długości L = 111 m +nawiertka dn 100/50 szt.5 i dn 225/50 szt.1 i zawory antyskażeniowy dn 20, szt.6, 7) przyłączy wodociągowych do budynków nr: 7, 8, 30, 66 w Olszynach- dz. 50 x 4,6 mm PE100, SDR17 o łącznej długości L = 103 m + nawiertka dz. 100/50 -szt.4 i zwory antyskażeniowy dn 20 , szt. 4. 2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) wykonanie wykopów pod rurociągi, 3) wykonanie sieci głównej wodociągu, 4) wykonanie przyłączy, 5) wykonanie węzłów wodomierzowych na konsoli wraz z zaworami przelotowymi, zaworem antyskażeniowym i złączką elektrooporową (kolano z adapterem), 6) montaż nawiertek na wodociągu, 7) montaż hydrantu dn 80 na sieci z zasuwą odcinającą, 8) wykonanie prób szczelności sieci wodociągowych, 9) płukanie i dezynfekcja wodociągu, 10) oznakowanie nawiertek tabliczkami na słupku betonowym lub ogrodzeniu, 11) zasypanie rurociągów, mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu, 12) zagęszczanie nasypów, 13) oznakowanie hydrantów tabliczkami na słupku betonowym wraz z oznakowaniem znakami pożarowymi zgodnie z Polską Normą, 14) oznakowanie trasy rurociągu tabliczkami na murze i na słupkach betonowych. 3. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty montażowe sieci wodociągowej i przyłączy, włączenie do istniejącego wodociągu w Olszynach, roboty ziemne: zasypanie, rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej, przejścia przez drogę przewiertem kierowanym, skrzyżowanie z wodociągiem, gazem, z uzbrojeniem podziemnym, przejścia pod rowem Pod Rakiem. Sieć wodociągowa będzie ułożona w wykopie wąsko przestrzennym umocnionym. Projekt przewiduje wykonanie 11 szt. nowych przyłączy wodociągowych, wraz z zestawem wodomierzowym. Na sieci wodociągowej usytuowano hydranty pożarowe naziemne o średnicy 80 mm. Wymagane jest oznakowanie hydrantów tabliczkami na słupku betonowym wraz z oznakowaniem znakami pożarowymi zgodnie z Polską Normą. Ponadto należy wykonać badanie wydajności i ciśnienia wszystkich nowobudowanych hydrantów naziemnych. 4. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarach robót. 6. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. 7. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy; 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną; 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty, aż do momentu odbioru końcowego; 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót; 7) Wykonawca musi zapewnić inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru, kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru; 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407 z późn. zm.) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy; 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialnej za organizację ruchu; 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy. 9. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 10. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji, rękojmi na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancje jakości będą liczone od daty końcowego odbioru robót. 12. Dokumentacja powykonawcza: W ramach inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. (1 oryginał + 1 kopia), która powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 1) Wykaz opracowań. 2) Oświadczenie Wykonawcy o kompletności operatu. 3) Dziennik budowy. 4) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) Oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem. 6) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, w tym: a) zakres rzeczowy potwierdzony przez geodetę, b) mapa inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:1000 przyjętej do zasobów geodezyjnych i kartograficznych Starostwa Powiatowego w Tarnowie, c) szkice geodezyjne powykonawcze, d) mapy i profile dokumentacji powykonawczej, e) skan mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:1000 przyjętej do zasobów geodezyjnych i kartograficznych Starostwa Powiatowego w Tarnowie - płyta DVD. 7) Protokoły badań, sprawozdań i odbiorów: a) protokoły badania szczelności, b) oświadczenia o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego, c) protokoły z przeglądu technicznego, d) odtworzenie nawierzchni terenu, e) protokoły odbiorów technicznych oraz protokoły usunięcia stwierdzonych podczas odbiorów usterek i wad, f) protokoły badań wydajności i ciśnienia hydrantów, g) protokoły badań jakości wody. 8) Materiały: a) lista materiałów, b) aprobaty techniczne, c) deklaracje zgodności, d) atesty higieniczne, e) świadectwa techniczne i dokumenty gwarancyjne. 9) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od każdego podwykonawcy oświadczenie, że wynagrodzenie za wykonane prace podzielone związane z przedmiotowej niniejszej umowy zgodnie z zakresem robót ujętych w fakturze wystawionej przez Wykonawcę, Wykonawca zapłacił podwykonawcy w należnej wysokości i terminie. Niniejsze oświadczenie Wykonawcy będzie stanowiło załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. 13. Wymagania i dodatkowe informacje dotyczące realizacji. Przed zakończeniem robót ulegających zakryciu, przed zasypaniem rurociągów wykonać geodezyjny odbiór oraz sporządzić dokumentację powykonawczą. Komplet dokumentacji powykonawczej należy przekazać Zamawiającemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie inwestycyjne planowane jest do współfinansowania ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa MAT-MAT Krzysztof MĄCIOR, Szynwałd 102 B, 33-158 Szynwałd, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286284,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135793,72

  • Oferta z najniższą ceną: 135793,72 / Oferta z najwyższą ceną: 181747,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.